Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb ik 2 maandjes gedaan is de hardste vorm van karate dus de enige leuke
Vriend van mij doet het al jaren en heeft inmiddels zn zwarte band gehaald net als zn oom en zn pa die em vroeger les gaven!
Trainingen zijn keihard en bij gevechten mag je flink op elkaar doorslaan.
Bij examens weet ik nog dat toen die vriend van mij voor zn bruine band ging hij dakpannen moest doorslaan met zn blote vuist
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Enkele proeflessen gedaan, voor crosstraining is het niet aangeraden omdat bij het sparren je niet op het gezicht mag slaan, en veel kyokushin's een slechte gewoonte kweken om hun niet te beschermen omdat je er toch niet op mag slagen.
Daarnaast is het van alle karates wel de meeste realistische.
ah oke, raar eigenlijk, vandaar dat je ze nooit daar ziet slaan in filmpjes. In het echt is dat wel minder, dat je niet gewend bent daar te slaan. Maar trappen kan altijd nog
ah oke, raar eigenlijk, vandaar dat je ze nooit daar ziet slaan in filmpjes. In het echt is dat wel minder, dat je niet gewend bent daar te slaan. Maar trappen kan altijd nog
Op straat zijn high kicks toch zowieso een no-no In freefight enkel als je een grote opening hebt en bliksemsnel bent...
In enkel stand-up is het natuurlijk beter, en binnen de stijl ook
Ik heb dit 5 jaar gedaan, en ook fanatiek gedaan. Ik trainde gemiddeld 5 a 6 dagen per week. Heb ook wedstrijden gedaan, de kick die je dan mee maakt is niet normaal en gaat er erg hard aan toe. Je mag inderdaad niet naar het gezicht slaan. Je mag alleen schoppen en knieen naar het hoofd.Naar het lichaam mag je schoppen knieeen slaan ellebogen.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ik heb het ook zo'n 4 a 5 jaar gedaan en al mocht je niet op het hoofd slaan je dekking moest wel goed zijn anders kreeg je der eentje van de sensei....
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Jazeker een leuke sport om te doen, als draait om dicipline. Maar het bestaat niet alleen uit vechten, maar je moet ook vaak kata's lopen enzo. Dat was echt het gedeelte wat ik niet zo leuk vond..
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
kata's zijn de vooringestudeerde complexere bewegingen. 95% werkt langs geen kanten in een echt gevecht, en het is dus enkel goed bruikbaar voor demonstraties en show, amper voor sparren.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment