Spierdefinitie wanneer zichtbaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierdefinitie wanneer zichtbaar

Als je een laag vetpercentage hebt en toch geen spierdefinitie kan zien, ben je dan te mager / te weining spieren. Moet je dan eerder bijkomen in gewicht om meer definitie te krijgen?

dan ben je waarschijnlijk mager maar niet met minder spieren maar spieren die nog niet zo groot zijn. als je gewoon met 10-15 herhalingen traint dan krijg je wel spierdefinitie hoor, hoef je geen massa voor aan te zetten

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Kan ook zijn omdat je veel vocht vasthoudt.

Belangrijkste is echter een laag vetpercentage!
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Spiermassa wanneer zichtbaar?
        Wss, morgen..

Neej, gewoon ff je bf% laag houden en spieren kweken. Dan komt dat vanzelf.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Dat is idd afhankelijk van de hoeveelheid vocht die je tussen je huid en spieren hebt opgeslagen.
          Hoe groter de spieren hoe meer je kunt zien bij een bepaald vetpercentage.

gr

Comment

Een kleine hint: een donkere huid doet spieren ook beter uitkomen. Na een paar keer onder zonnebank zie je er altijd beter gedefineerd uit. Trukje dat door vrijwel elke BBer gebruikt word(maar dan met tanning lotion ipv zonnebank)

En ik ken genoeg "magere" of smalle mannetjes met nog een vetpercentage van 13-14%, dus laat je niet te vlug misleiden
            the one and only tabata overlord

Comment

Ik heb nog even jouw voorsteltopic doorgelezen en in jouw geval zal het grotendeels komen dat je nog te weinig massa hebt.

In jouw geval zal het een kwestie zijn van aankomen. Aangezien ik concludeer dat je met jouw hardloopachtergrond zeer weinig vetmassa hebt en zeer waarschijnlijk ook nog niet zo veel spiermassa.

Maar als je gewoon een paar maanden doortraint zul je vanzelf zien dat er meer definitie in je spieren zal komen voornamelijk omdat je wat massa zal aanzetten.
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

ga maar eerst is een paar jaar knallen en bulken
                en dan weer is drog trainen dan zal je definitie zien
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X