Snipke, formerly known as The Belgian Mod

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snipke, formerly known as The Belgian Mod

Wegens enorme drukte is Snipke wat minder aanwezig, niet meer dan logisch natuurlijk met een drukke baan, flink trainen en maar liefst 5 kinderen die nog niet eens allemaal uit de luiers zijn.
    Hulde dat iemand dan überhaupt nog tijd vindt voor een forum!

Omdat er slechts 24 uur in een dag zitten heeft hij besloten zijn taken als moderator hier op Bodynet neer te leggen.
    Snipke is één van de mensen die al bijna vanaf het begin bij Bodynet betrokken zijn geweest, gelukkig blijft hij wel gewoon member en zal hij ook waar mogelijk gewoon blijven posten.
    Alleen nu dus onder een nieuwe titel, namelijk 'Snipke, formerly known as The Belgian Mod'.

Bij deze bedankt voor je jarenlange inzet voor Bodynet, dat er nog vele mogen volgen onder je nieuwe titel!!

Oke, dit verklaard wat ik net in een topic zag, snap alleen niet dat hij vroeg wat een kuur kostte, en dat hij vertelde dat hij 1 jaar trainde... zou iemand anders geweest moeten zijn.. ?

Iig, jammer dat ook deze oude rot niet meer actief deelneemt aan het forum, maar gelukkig loopt er genoeg jong gespuis rond ter compensatie.

Gl snippie!
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik wil niet mierenneuken, maar ja, ik heb nog eens wat nuttigs te vertellen, zullen we maar zeggen.. ehhe..

Het is 'Belgian' in die titel niet Belgium...
      En idd chapeau, 5 kids, werken en trainen en maar 24 uur per dag.. Je mot het maar kunnen...

Comment

zkers hulde aan snipke zolang al lid en zo veel kids heheh

veel van je geleerd kerel thx daarvoor
        Who's the Chef

Comment

Komt snipke uit België dan?

Wel jammer dat hij er niet zo veel tijd meer voor heeft. Maar goed een baan en een gezin hebben zeker de eerste prioriteiten. Maar gelukkig blijft hij wel lid!

gr

Comment

snip staat eigenlijk ook berte bekent als BB Belgium Beast
            Who's the Chef

Comment

Spijtig, de 2de mod op korte tijd! Maar goed, zen redenen zijn gegrond en hopelijk zal hij nog regelmatig 'ns komen piepen en nog posten!!!

Damn, nu wordt dit Board weer volledig geregeerd door Hollanders.

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ach, wie ziet het verschil.

Comment

@aghran Snipke blijft hier nog wel posten hoor, alleen spijtig genoeg heeft hij geen tijd meer voor het modje zijn.

Grtz.
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik blijf nog posten ze mensen, natuurlijk niet meer zoals al de jaren voorheen, ik vind het ook een spijtige zaak zeker omdat ik hier al ben van het prille begin en hier al veel mensen heb zien komen en gaan, ik heb hier veel geleerd , zeker over as want ik trainde volledig naturel voor ik hier kwam omdat ik as niet kende. Ik hoop dat er ook mensen zijn die van mijn wijsheid iets opgestoken hebben, hoe weinig die misschien ook was (altijd bescheiden blijven) .

Het is zoals Ms S aangeeft, drukken job en dan nog mijn prive leven en er zijn maar 24 u in een dag, daarom dat ik het mod zijn beter overgeef aan iemand die hier meer tijd kan besteden en jullie kan helpen met jullie vragen.Trainen blijf ik lekker doen, 3-4 keer per week ga ik nog ijzer vreten zoals voorheen, en als de tijd rijp is plaats ik nog eens foto's zodat jullie een doel hebben om naar te werken

Nu kan ik zo eens terugblikken op al die jaren dat ik hier actief ben, ik heb dat hier met veel oud members nog uit de grond gestampt en als je nu ziet hoe groot het forum geworden, ongelooflijk, vroeger moesten we nog vragen verzinnen om het hier draaiende te houden. Alleen maar hulde aan de mensen die eraan gewerkt hebben en die nu nog dagelijks eraan werken.

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      Alleen maar hulde aan de mensen die eraan gewerkt hebben en die nu nog dagelijks eraan werken.

Grtz
                      Daar hoor je zelf gelukkig ook nog af en toe bij hoor

Comment

hulde aan jou snippie
                        je bent volgens mij het oudste actieve form lid hier
                        Who's the Chef

Comment

begrijpelijke keuze.. ik merk ook dat ik minder tijd heb om te posten.. maar blijf net als snipke altijd actief op dit forum

Comment

Ik begrijp het ook maar al te goed, zit in hetzelfde schuitje, wel wat minder kids gelukkig

@Snipke
                            Thanks voor al je adviezen en ik hoop dat je toch nog ergens de tijd zal blijven vinden om te blijven posten.
                            Meestal zie je dat als iemand stopt met modereren dat het internetten ook langzaam weg gaat.

Nogmaals je hebt veel goede adviezen gegeven waar ik zelf erg veel aan heb gehad.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

wel altijd veel gehad aan je info, leuk dat je blijft posten

en nu is david weer een stapje dichter bij het modereren.... grijp je kans man hahahah
                              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X