Naaktfitness

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dan sta je daar te squaten in je blote joekeloerus...

veel mensen (en sportscholen) hebben al een hekel aan mensen die trainen met ontbloot bovenlichaam of een hemd. Laat staan dat je dan naakt moet/gaat trainen
    Trainingslog Farmboy:

Comment

bah vind het ok ma een smerig idee, snap niet dat mensen zoiets gaan doen

Comment

bij ons in de gym zijn hemden verboden, dus naaktfitness komt er dan zeer wss ook niet

jammer david
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Bij ons zijn er geen kledingvoorschriften dus ik kan lekker aantrekken wat ik wil. Wel is het verboden om in een ontbloot bovenelijf te trainen.

Lekker hoor zo'n bent over barbell row of de T-baar in je blote tokes......
          ik blijf het goor vinden!

gr

Comment

shrugs met barbell, dat moet pijn doen!
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Haha ik zal die nudisten zo hard in het gezicht kletsen met mijn ### dat ze er nooit meer een willen zien

Comment

Ach, ik ga me er niet druk over maken. Ik laat ze lekker hun gang gaan als ze zich lekkerder voelen zonder kleding, zolang ze ons er maar niet mee lastig vallen.

Comment

En uitkijken met sideraises natuurlijk! Sommigen willen die dumbells nog wel eens tegen elkaar laten klappen op een ie**************** risicovolle plek...

Naakt is meestal niet mooi. Ie**************** bedekt is veel erotischer. Er moet wat te wensen overblijven, zal ik maar zeggen. Ik kijk dus liever naar een vrouw met een mooi kontje in een strakke broek, dan naar het kontje zelf!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ja, daar ben ik het mee eens!

Comment

Deadlift kan ook wel voor een verrassing zorgen

Comment

btw, doen ze ook cardio daar?

Comment

Die lui lopen waarschijnlijk alleen naakt rond en doen zo min mogelijk. Een beetje het gedrag zoals ik dat bij de januarie-aanwas in mijn sportschool bespeur.

En over de praktische problemen wordt echt niet nagedacht. Omdat ze daar toch nooit mee in aanraking zullen komen.
                          Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X