bankdruk records

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bankdruk records

Hey, ik kreeg laatst bij mn training een complimentje dat ik veel drukte.
    nu ben ik wel benieuwd of iedereen daar gewoon een beetje matig drukt of dat ik inderdaad redelijk hoog zit.

Dus... Wat is jullie record. met 1 keer drukke dus. (one rep max ofso?), en hoe zwaar ben je/ hoe lang/hoe oud en hoe lang train je al?

Mijn record ligt op 115 kilo. zelf weeg ik 75, ben 18 jaar, en train 2 jaar. ik ben ongeveer 1 meter 80 lang.
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

heb er nog wel een linkje van:

De website van de Nederlandse Powerliftingbond

Dan druk je zeker netjes.Wat zijn je stats op de andere powerliftonderdelen? (squat en deadlift?).

greetz
    Trainingslog Farmboy:

Comment

Zeker netjes kerel
      Who's the Chef

Comment

Dat is zeker goed als je naar je gewicht kijkt.

grts

Comment

75kg en 115kg drukken:nice!!
          getting back in shape...

Comment

moest ik nu eens weten hoeveel die halter van die smith weegt.

Comment

heb pas gelezen dat de stang van de smith bijna nix weegt?. En dat komt omdat er een soort van contra gewicht aanhangt ofzo? Weet niet of het klopt...heb dat ding nog nooit gebruikt. Maar zwaar zal hij niet zijn.
              Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by Farmboy View Post
                heb pas gelezen dat de stang van de smith bijna nix weegt?. En dat komt omdat er een soort van contra gewicht aanhangt ofzo? Weet niet of het klopt...heb dat ding nog nooit gebruikt. Maar zwaar zal hij niet zijn.
                lol xD
                nee hij is wel degelijk zwaar.
                veel zwaarder dan een losse bench en er hangt geen contra gewicht aan.

Comment

sommigen hebben wel contragewicht heb ik me laten vertellen. Als die dat niet heeft, weegt de stang dus wel wat. hoeveel? geen idee...
                  Trainingslog Farmboy:

Comment

mijn train maatje is sinds 2 maand weer aan het trainen (met mij dus) daarvoor eigenlijk een jaar stil gezeten (vroeger wel lekker bezig) hij is nu net 21 denk ik, rond de 83 kilo en tilt nu nog 145 kilo. Ik stond ook wel een beetje verbaast te kijken eigenlijk

Comment

Deadlift en squatten doe ik eigelijk niet :$ ik kan maar een keer per week in de sportschool trainen, en daar train ik dan altijd borst en rug.

voor mn rug vooral wide grip pullups. doe ik altijd verzwaard, een halter van 20 kilo tussen mn benen, en dan setjes van 6 tot 8 herhalingen.

Comment

dat is jammer... Als je squat en deadlift in vergelijking net zo hoog zouden zijn als je bench, zou je best eens aan een powerlift wedstrijd mee kunnen doen.
                        Trainingslog Farmboy:

Comment

hoeveel kilo zou ik met sqauts en deadlifts ongeveer moeten halen dan? dan zal ik een keer kijken

Comment

dat is lastig te zeggen... Maar 150 squat en 180 deadlift? Zoiets?
                            als je het nooit eerder hebt gedaan, kun je beter eerst aandacht schenken aan techniek voordat je gaat maxen.

greetz
                            Trainingslog Farmboy:

Comment

Mijn bankdruk is hetzelfde als die van jou dus vergelijk maar vergeeet niet dat bij mij mijn bankdruk mn zwakste punt is..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...