Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
mijn train maatje is sinds 2 maand weer aan het trainen (met mij dus) daarvoor eigenlijk een jaar stil gezeten (vroeger wel lekker bezig) hij is nu net 21 denk ik, rond de 83 kilo en tilt nu nog 145 kilo. Ik stond ook wel een beetje verbaast te kijken eigenlijk
netjes tog
ik train nu 5 jaar en doe 1 x 100 en weeg ook 75 kilo 1.74
dus doe je goed vind ik
De smith weegt door het contra gewicht inderdaad bijna niets. De eerste keer dat ik dit gebruikte duwde ik de stang bijna door het dak . Maar raar genoeg duw ik met de smith neck press minder kilo's dan met een losse stang.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Ikzelf blijf hangen op 120 kg. Na 8 jaar trainen kom je toch aan een hoogtepunt waar je niet over kunt
Gewicht 86 kg
De beste prestatie op de club is 112,5 met 59 kg lichaamsgewicht (19 jaar)
als je hem ziet zou je zeggen onmogelijk je ziet niet dat hij bodybuilding doet.
Het hoogste gewicht was 190 kg. Brrr krijg er nog kippevel van.
Maar hij weegt dan ook bijna 110 kg
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Heey ik ben 15 ik weeg 90 kilo nog en ik heb vetpergentage van 19 procent ik druk 110 kilo stillegen en ik train 7 maand twee keer in de week en dat vind ik tog best goed
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment