Groot en gespierd fysiek zonder AS ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of die 'cleane kneiters' echt natural zijn laat ik in het midden. Er zijn er zoveel die beweren clean te zijn en dit allesbahalve zijn. En wat is clean juist?

Als je echt zekere 100% cleane fysieken wil zien moet je maar es op het net zoeken naar foto's van de zogenaamde "strongmen" en de eerste bodybuilders (voor 1930-1940 want toen bestonden er geen AS). En als je deze fysieken dan vergelijkt met de huidige zie je dat die er in niets op gelijken!!!

Ik zeg altijd: kijk niet naar een ander als voorbeeld maar alleen naar je zelf, ieders lichaam is anders. Just train hard and enjoy the gains that come with it!!!

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by Aghran View Post
      Of die 'cleane kneiters' echt natural zijn laat ik in het midden. Er zijn er zoveel die beweren clean te zijn en dit allesbahalve zijn. En wat is clean juist?

Als je echt zekere 100% cleane fysieken wil zien moet je maar es op het net zoeken naar foto's van de zogenaamde "strongmen" en de eerste bodybuilders (voor 1930-1940 want toen bestonden er geen AS). En als je deze fysieken dan vergelijkt met de huidige zie je dat die er in niets op gelijken!!!

Ik zeg altijd: kijk niet naar een ander als voorbeeld maar alleen naar je zelf, ieders lichaam is anders. Just train hard and enjoy the gains that come with it!!!

denk dat je als naturel zeker wel een indrukwekkende fysiek op kan bouwen. duurt alleen erg lang en je moet er de tijd voor nemen.
      en voor je zelf ok realistiesche doelen stellen en dat je naturel best veel kan bereiken als je maar wilt en er 100%voor gaat.
      site van cleane kneiters is goed initiatief voor naturel trainende bodybuilders en staan paar mooie voorbeelden van wat je zonder as kan bereiken.

Comment

Originally posted by boelie View Post
        denk dat je als naturel zeker wel een indrukwekkende fysiek op kan bouwen. duurt alleen erg lang en je moet er de tijd voor nemen.
        en voor je zelf ok realistiesche doelen stellen en dat je naturel best veel kan bereiken als je maar wilt en er 100%voor gaat.
        site van cleane kneiters is goed initiatief voor naturel trainende bodybuilders en staan paar mooie voorbeelden van wat je zonder as kan bereiken.
        Nou ik heb net ff geken bij die cleane kneiters, Vind het toch een beetje tegenvallen... Alleen die gerard is groot die anderen vind ik meevallen hoor!!!!

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ja je kunt gewoon zonder as trainen mijn neef is ook bodybuilder en heeft 15jaar getraind zonder as en heeft ook wedstrijden gewonnen en is nu 2jaar gestopt en hij is nog steeds groot

Comment

je kunt ook geluk hebben en Bas Rutten heten...

You should see me right now; everybody asks me what my training regiment is because I look so cut.
            I have trained about 12 power training sessions just before I had to do the show “MMA Science” together with Randy, Tito and Dean Lister. Just to get a little bit stronger because I didn’t train ZERO from the day after my last fight. That’s 12 workouts in the last year.
            I am really blessed with genetics. That story that my body produces more testosterone, double the amount of a normal person, it’s not true, its way worse.
            I did a check with an anabolic Doctor in Belgium because I was uncontrollably active, now they call that ADD.
            Normally a persons testosterone level is (in Belgium, I don’t know what the standards are here) say 90. A high level would be 140, I had 2400.
            The Doctor told me that the labs thought he was playing a trick on them; they had to send it to three labs.
            I told the Doctor that I didn’t use, he said that he knew that because if I would use, it would bring my level actually down, the reason for that, if you put roids in your body, your body doesn’t need to produce it anymore itself and stops doing it.
            I made like 15 “one arm pull ups” when I was 12, you think I was juicing there too?
            the one and only tabata overlord

Comment

damn :P
              heb nog een leuk filmpje gevonde over zelfverdediging van Bas Rutten(echt hilarisch sommige stukken )
              op youtube is dit filmpje nog veel langer, weet niet waarom
              YouTube - Bas Rutten Street Defense - The Better Version
              Last edited by sandero; 26-08-2007, 12:02.

Comment

Jah, die Bas Rutten is dan natuurlijk weer een geval appart Maar nog maar es: in hoeverre is wat hij zegt ook werkelijkheid?

Want eerlijk gezegd in de MMA en pancrease of free fight in het algemeen wordt denk ik enorm gesnoept.
                The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

En welke effecten hebben deze zeer hoge testosteron gehaltes op de rest van het lichaam op latere leeftijd?
                  Dus of je van een zegening kunt spreken weet je pas als je geen rare aandoeningen gaat krijgen door die testosteron spiegels.

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X