hallo ik heb pijn in me voorste schouder en ik heb alleen pijn bij de rechtse voorste schouder weten jullie meschien wat dat is als ik bijv bank ga drukken dan voel ik weer pijn op die plek
pijn in me voorste schouder
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by S_montana View Postheo lang moet ik dan ongeveer uitrusten dan?
als je na een week nog last hebt van die schouder, moet je maar eens naar de dokter gaan.
en is het alleen bij bankdrukken dat je die pijn hebt?
sommige mensen stoppen met bankdrukken omdat ze pijn hebben in 1 van hun schouders.
Comment
-
heb net vorige week ook hetzelfde probleem gepost, overbelasting van je pees daar... heb advies gevraagt bij sportschool en bleek dat ik me armen niet in 90graden had tijdens bankdrukken.. had een te brede grip en tevens een week rust genomen..
Comment
-
Hey,
Ik heb nu ook flinke last van me schouder!!
Gister met bankdrukken veel last ben ook gestopt naar twee voor mij lichte sets!
Denk dat ik ook maar eens een weekje geen bovenlichaam doe!
Ga gewoon ff een weekje benen buik doen misschien een beetje cardio.
Klote zooi altijd!!!!!Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Dit heb ik ook gehad. Ben voor de vakantie langs de arts geweest, en had te maken met de supraspinatus. Heb een verwijsbrief voor de fysio gekregen voor het geval dat de klachten aanhielden. Gelukkig heb ik hier geen gebruik van hoeven maken.
Weet niet of dit ook het geval is bij jou. Het kan ook overtraining zijn. Bij mij was het meer een verrekking van de spier. Gelukkig was het vlak voor de vakantie, dus tijdelijk alleen onderlichaam gedaan.
Als je het niet vertrouwt, is een bezoek aan de arts aan te raden.Trainingslog Farmboy:
Comment
-
OK, ik zat me uit te slofen op een party. Pats, pijn in mijn voorste schouder, ongeveer bij de aanhechting op het sleutelbeen. Is in februari gebeurt en ik heb nog steeds last. Kon ruim 4 maanden niet bankdrukken. Loop inmiddels bij een orthopeed, maar het heeft waarschijnlijk gewoon rust nodig. Kan nu weer bankdrukken, maar heb nog steeds restpijn. Voortaan moet ik van mijn fysio ff warming-up dansen, voordat ik voluit los ga.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment