pijn in me voorste schouder

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn in me voorste schouder

hallo ik heb pijn in me voorste schouder en ik heb alleen pijn bij de rechtse voorste schouder weten jullie meschien wat dat is als ik bijv bank ga drukken dan voel ik weer pijn op die plek

heb ik momenteel ook.
    overbelast ofzo, gwn ff uitruste en dat komt in orde

Comment

heo lang moet ik dan ongeveer uitrusten dan?

Comment

Originally posted by S_montana View Post
        tot als de pijn weg is...
        als je na een week nog last hebt van die schouder, moet je maar eens naar de dokter gaan.
        en is het alleen bij bankdrukken dat je die pijn hebt?
        sommige mensen stoppen met bankdrukken omdat ze pijn hebben in 1 van hun schouders.

Comment

heb net vorige week ook hetzelfde probleem gepost, overbelasting van je pees daar... heb advies gevraagt bij sportschool en bleek dat ik me armen niet in 90graden had tijdens bankdrukken.. had een te brede grip en tevens een week rust genomen..

Comment

Originally posted by S_montana View Post

Minimaal een week is denk ik ook bij iedereen verschillend.. beginnen met licht te trainen en zodra je het gevoel hebt dat het hersteld is.. volle bak!

Comment

ik ga morgen ook even naar de huisarts even kijken wat hij zegt

Comment

als je het niet vertrouw, is dat wel verstandig ja!

Comment

Hey,

Ik heb nu ook flinke last van me schouder!!
                  Gister met bankdrukken veel last ben ook gestopt naar twee voor mij lichte sets!

Denk dat ik ook maar eens een weekje geen bovenlichaam doe!
                  Ga gewoon ff een weekje benen buik doen misschien een beetje cardio.

Klote zooi altijd!!!!!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dit heb ik ook gehad. Ben voor de vakantie langs de arts geweest, en had te maken met de supraspinatus. Heb een verwijsbrief voor de fysio gekregen voor het geval dat de klachten aanhielden. Gelukkig heb ik hier geen gebruik van hoeven maken.

Weet niet of dit ook het geval is bij jou. Het kan ook overtraining zijn. Bij mij was het meer een verrekking van de spier. Gelukkig was het vlak voor de vakantie, dus tijdelijk alleen onderlichaam gedaan.

Als je het niet vertrouwt, is een bezoek aan de arts aan te raden.
                    Trainingslog Farmboy:

Comment

OK, ik zat me uit te slofen op een party. Pats, pijn in mijn voorste schouder, ongeveer bij de aanhechting op het sleutelbeen. Is in februari gebeurt en ik heb nog steeds last. Kon ruim 4 maanden niet bankdrukken. Loop inmiddels bij een orthopeed, maar het heeft waarschijnlijk gewoon rust nodig. Kan nu weer bankdrukken, maar heb nog steeds restpijn. Voortaan moet ik van mijn fysio ff warming-up dansen, voordat ik voluit los ga.

Comment

Rust nemen is de beste optie en glucosamine schijnt ook te helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X