spierpijn trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spierpijn trainen

Na ongeveer 6 weken niet te hebben getraind, stapte ik vol motivatie maandag de gym binnen. Gewoon rustig aan getraind FullBody.
    Nu woensdagochtend, heb ik nog steeds spierpijn, en dan voornamelijk in m'n borstspieren. Normaal zou ik gewoon een dagje wachten met trainen, maar omdat ik al 6 weken niet heb getraind weet ik het niet; is het dan verstandig om juist wel gewoon te gaan trainen??
    Grtz,
    Posse
    Live your days like they are your last

Hoi,

Ik zou even lekker rustig aan doen. Ik zou niet met spierpijn gaan trainen, misschien maak je het daardoor alleen maar erger en ben je straks langer uit de running door bijv. een blessure. Maar dat is mijn bescheiden mening.

"Beterschap"
    Last edited by pokkel; 05-09-2007, 10:06.

Comment

Spier pijn in de borst is denk ik wel de meest voorkomende spierpijn om dat je je borst spieren niet of nouwelijks gebruikt overdag.
      Als je 6 weken nix gedaan hebt zou ik nog maar even wachten met opnieuw je borst te trainen.
      Andere delen kan je natuurlijk gewoon proberen.
      Who's the Chef

Comment

Naar je lichaam luisteren! ik kan mezelf meestal ook niet in bedwang houden.. moet en zal trainen of je gaat gewoon trainen en je laat je borst even voor wat het is... totdat de spierpijn over is. succes

Comment

oke, dat is dan duidelijk bedankt voor de snelle reacties!! Ga ik vanmiddag gewoon trainen zonder m'n borstspieren mee te trainen, dan doe ik morgen eventjes borst (1 oefening maar) en ga ik zondag weer FB met borst trainen.
          Grtz!
          Live your days like they are your last

Comment

Ik las in een muscle & fitness dat je gewoon kunt trainen met spierpijn, het is vervelender, maar je lichaam hersteld even snel als dat je gewacht zou hebben met trainen. Spierpijn is niks anders dan het melkzuur in je spieren dat je voelt, en niet de beschadigingen. Je zou dus kunnen trainen, maar dat is een kwestie van voorkeur.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Speir pijn kan je ook hebben door kleine beschadigingen in de spier.
              Who's the Chef

Comment

Dan zou ik het risico niet nemen.

Comment

spierpijn

Met spierpijn geeft je lichaam aan dat het even genoeg is voor die spier!!!

Dusss

Doe het even lekker rustig aan en bouw het weer rustig op dan kan je daarna weer maximaal er tegen aan.

greetzzzz Geert
                  To grow or not to grow that's the question
                  alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X