help ik groei scheef!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help ik groei scheef!

op een of andere manier merk ik nu ik meer train dat ik een beetje scheef aan het groeien ben, mijn linker schouder staat iets hoger dan mijn rechter, tijdens sommige oefeningen is dit duidelijk te zien, heeft iemand een verklaring hoe dit kan aangezien ik beide kanten het zelfde belast?
    uut grunn!

dat is je houding. waarschijnlijk sta je licht gebogen/scheef voor de spiegel.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Test het eens met een barbell oefening voor je schouders. Hierbij zie je eerder een foute vorm en welke schouder zwakker is. Doe bijvoorbeeld de neckpress of military press. Doe wel de vrije vorm (niet de smith, dan zie je nog niet of de een echt zwakker is dan de ander). Zodra de barbell ontzettend scheef gaat steeds, of de ene kant kan het niet bijhouden terwijl de andere nog wel zwaarder kan train dan even dit schema met alleen barbell oefeningen op wat lichter gewicht zodat ze weer op gelijk niveau komen. Zoiets komt altijd wel weer goed, maak je geen zorgen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En anders naar de fysio even laten bekijken.
        Who's the Chef

Comment

ben vanavond s naar een erkende sportmasseuse gegaan, ben inderdaad een beetje scheef zeker 10 cm, het komt volgens haar hoofdzakelijk door jarenlange herhalingen in een verkeerde houding,, het heeft dus waarschijnlijk met mijn werk te maken waarbij ik continu met 30 kilo op een schouderkant til,helaas kan ik het gewicht niet verdelen of wisselen want ik moet mijn linker hand vrij houden, ze heeft me oefeningen voorgedaan om dat te compenseren maar dat gaat enkele maanden duren voordat dat weer bijtrekt...pffff toch bedankt... oh en mijn aanhechtingen in de triceps zijn niet overbelast!!
          uut grunn!

Comment

WHAAA 10 cm verschil in de schouder???
            dat is niet normaal man
            Who's the Chef

Comment

Jezus, dat scheelt nogal ja. Wat voor werk doe je dan? Bouwvakker?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Of klokkenluider
                Who's the Chef

Comment

Je moet ook afwisselen met rukken kerel, Beter nog... Het laten doen!!!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Jezus, dat scheelt nogal ja. Wat voor werk doe je dan? Bouwvakker?
                    nee ik heb de laatste 7 jaar kabels getrokken in de bergen van oostenrijk voor een bedrijf dat olie zoekt, die 10 cm is het verschil van de lengte van mijn benen,tussen linkervoet en rechter zeg maar. de schouders zijn niet echt te meten maar het verschil is daar het eerst opgevallen, volgens haar zit het in mijn "scheve" bekken en dat zie je dan ook in de schouders.. maar heb verder geen bochel of zo hoor een paar maanden de juiste fysio oefeningen en ik ben weer zo goed als nieuw!
                    uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                      nee ik heb de laatste 7 jaar kabels getrokken in de bergen van oostenrijk voor een bedrijf dat olie zoekt, die 10 cm is het verschil van de lengte van mijn benen,tussen linkervoet en rechter zeg maar. de schouders zijn niet echt te meten maar het verschil is daar het eerst opgevallen, volgens haar zit het in mijn "scheve" bekken en dat zie je dan ook in de schouders.. maar heb verder geen bochel of zo hoor een paar maanden de juiste fysio oefeningen en ik ben weer zo goed als nieuw!
                      Beste is om dat nog eens 7 jaar te doen maar dan met de andere kant.
                      oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X