op een of andere manier merk ik nu ik meer train dat ik een beetje scheef aan het groeien ben, mijn linker schouder staat iets hoger dan mijn rechter, tijdens sommige oefeningen is dit duidelijk te zien, heeft iemand een verklaring hoe dit kan aangezien ik beide kanten het zelfde belast?
help ik groei scheef!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Test het eens met een barbell oefening voor je schouders. Hierbij zie je eerder een foute vorm en welke schouder zwakker is. Doe bijvoorbeeld de neckpress of military press. Doe wel de vrije vorm (niet de smith, dan zie je nog niet of de een echt zwakker is dan de ander). Zodra de barbell ontzettend scheef gaat steeds, of de ene kant kan het niet bijhouden terwijl de andere nog wel zwaarder kan train dan even dit schema met alleen barbell oefeningen op wat lichter gewicht zodat ze weer op gelijk niveau komen. Zoiets komt altijd wel weer goed, maak je geen zorgen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ben vanavond s naar een erkende sportmasseuse gegaan, ben inderdaad een beetje scheef zeker 10 cm, het komt volgens haar hoofdzakelijk door jarenlange herhalingen in een verkeerde houding,, het heeft dus waarschijnlijk met mijn werk te maken waarbij ik continu met 30 kilo op een schouderkant til,helaas kan ik het gewicht niet verdelen of wisselen want ik moet mijn linker hand vrij houden, ze heeft me oefeningen voorgedaan om dat te compenseren maar dat gaat enkele maanden duren voordat dat weer bijtrekt...pffff toch bedankt... oh en mijn aanhechtingen in de triceps zijn niet overbelast!!uut grunn!
Comment
-
Jezus, dat scheelt nogal ja. Wat voor werk doe je dan? Bouwvakker?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJezus, dat scheelt nogal ja. Wat voor werk doe je dan? Bouwvakker?uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postnee ik heb de laatste 7 jaar kabels getrokken in de bergen van oostenrijk voor een bedrijf dat olie zoekt, die 10 cm is het verschil van de lengte van mijn benen,tussen linkervoet en rechter zeg maar. de schouders zijn niet echt te meten maar het verschil is daar het eerst opgevallen, volgens haar zit het in mijn "scheve" bekken en dat zie je dan ook in de schouders.. maar heb verder geen bochel of zo hoor een paar maanden de juiste fysio oefeningen en ik ben weer zo goed als nieuw!oldpride.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment