Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je echt wilt afvallen en je hongergevoel wilt drukken moet je selderij eten. Geloof dat dit de enige bekende groente is die minder energie levert dan het kost om te verteren.
Verder kan ik me helemaal vinden in het betoog van de sterkste ophaler.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
ff niets gepost, maar ben dan ook meer een "lezer" dan een "poster" en ik vindt niet dat ik al de nodige kennis bevat om degelijke zinvolle posts te posten.
ff update van men eigen kleine topicje.
ondertussen ben ik enkele maanden verder, en ben ik 11 kilo afgevallen. ik had gezegd dat ik 12 wilde afvallen tegen deze tijd, dus ben zeker niet teleurgesteld. men vetpercentage is gezakt tot een 20%. deze schommelt elke dag wel wat, soms er wat onder, soms er wat boven. anyway, een dikke 10% eraf sinds drie maand geleden.
ondertussen heb ik besloten toch nog wel enkele kilo's extra eraf te werken. zo'n 3 kilo dacht ik, dan weeg ik 74. ik kom van 88 kilo dus dat zou een mooi gewichtsverlies zijn. ik probeer dit nog te bereiken binnen twee maand.
al dit is natuurlijk begonnen vanwege men te hoge cholesterol. de reden van men update is tegelijk dat ik nu woensdag terug ga voor bloedonderzoek, en hopelijk weet ik vrijdag de resultaten. ondertussen ben ik stikzenuwachtig voor die resultaten. ik weet van mezelf dat ik erg hard men best heb gedaan, maar aangezien ik aanleg heb om zelf veel cholesterol aan te maken, vrees ik steeds voor een teleurstellend resultaat. het is niet de eerste keer dat ik opgelet heb met vetinname, en dat men cholesterol gestegen bleek te zijn. nu is het wel anders, toen was ik niet afgevallen of zo.
nu ik terug wat aan het trainen ben geweest merk ik duidelijk dat men spieren terug aant verstevingen zijn, en alles trekt wat terug strakker. leuk om ook vooruitgang daarin te zien. heb daarom ook maar besloten om het trainen een stapje verder te nemen en zou daarom graag meer de richting van het body building uit te gaan. vroeg me dan ook af of ik buiten goed te eten ook reeds voedingsupllementen erbij zou nemen om de groei te stimuleren?! en zo ja, welke dan eerst?
voila, hopelijk kan ik eind deze week goed nieuws posten betreffende men bloedresultaat. anders is er ene hier very depri denk.
Net resultaat kerel. Ben benieuwd wat er is gebeurd met je cholesterol. Verder moet je om te gaan bb'en gewoon goed eten en hard trainen. Supplementen zijn leuk, maar geen vereiste. Wil je iets proberen zou ik gaan voor creatine (reageren hele hoop mensen goed op), of waar ik zelf wel over ben te spreken: rpm. Verder natuurlijk de sups die je hopelijk al langer gebruikt als wei en visolie en multivitamines.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
betreft die multivitamines, whey en visolie. ik slik nu een tijdje omega 3-6-9 capsules, voor de cholesterol natuurlijk maar die komen van het kruidvat. ik veronderstel dat dit allemaal eender is waar je ze haalt?? op het flesjes staat trouwens eentje per dag. maar kom ik dan wel aan men dosis die ik nodig heb? men goeie cholesterol moet echt wel de hoogte in, aangezien men slechte domineert.
en die vitamines, zijn die nodig om apart erbij te nemen? ik eet momenteel erg veel groente en genoeg fruit. zou moeten voldoen denk ik?
whey neem ik niet. maar wil ik wel mee beginnen.buiten ervan droog te komen, groei je er ook goed van? of dient het enkel om droog te komen?
Whey is voor spieropbouw. Of je groeit is meer een kwestie van kcal overschot ja of nee en of je goed traint, maar wei zal er wel aan bijdragen. Droog komen is meer een kwestie van je totale kcal inname. Een multivitamine vind ik nooit weg, maar er zijn ook mensen die het daar niet mee eens zijn, dus dat mag je zelf uitmaken. Een visoliecapsules per dag lijkt me te weinig. Ikzelf zit nu op 15. Ik zit nu wel redelijk hoog qua inname, maar je hebt zelfs mensen die er 40/dag slikken. Zou er 5 slikken, maar meer mag ook.
okay, dan verhoog ik men inname van capsules. vitamines neem ik wel wanneer ik men weerstand een beetje moet bij aanschroeven, of wanneer ik en tijd vermoeid ben en er niet uitgeraak.
anyway, thx for the info once again, en binnenkort meer nieuws
@ GeneralIx
15 per dag?? Ik neem er maar 2! Ik volg enkel de gebruiksaanwijzing op de verpakking. Misschien moet ik er ook maar eens wat meer van gaan innemen...
@ GeneralIx
15 per dag?? Ik neem er maar 2! Ik volg enkel de gebruiksaanwijzing op de verpakking. Misschien moet ik er ook maar eens wat meer van gaan innemen...
ja 15 stuks per dag?/??.
over hoeveel mg praten we dan.
ik neem 4000 mg zalm olie per dag 4 tabletten.
ja in 15 caps zit toch maar 15 gram vet ofzo? (bij mij in ieder geval). Lijkt me niet echt veel, ik neem zelf rond de 80 gram vet per dag en als je veel magere producten eet, heb je die aanvulling zelfs nodig lijkt me
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment