Is Een Six-Pack Genetisch Bepaald?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inderdaad. Als je blokjes wilt moet je niet 100herhalingen gaan doen. Dan train je spieruithoudingsvermogen. Je moet massa bouwen welk vervolgens de pezen er tussen "zuigt" zodat je de blokjes krijgt. Dus 3sets van 10-12reps en steeds het gewicht verhogen als het te makkelijk wordt.

Het aantal blokjes wat je ziet is genetisch bepaald. Sommigen hebben er 6-8-10 en wordt pas echt zichtbaar rond de 9.8% vet. Als je hoger in vet zit zie je meestal alleen de bovenste rijen duidelijk en de rest minder tot niet.

Comment

3x in de week... hanging leg raises en crunches.. dieeten en dan boem

dit is in de kleedkamer in relax pose.. ik geef een kusje omdat ze me zaten te fokken dat ik zo lekker was

Comment

Comment

br33z4hlipjahs!
          the one and only tabata overlord

Comment

six-pack

Originally posted by punani View Post

Das nou een duidelijk voorbeeld! (die six-pack)
            If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              br33z4hlipjahs!
              VeTh hE

Comment

zijn goed dik :P op een dag wil ik dat ook hebben ^^

Comment

Oefeningen.

Ik doe nu iedere dag 15 'a 20 min intensief cardio op een crosstrainer (zo'n groot ding met 2 pedalen die soort van roteren).

En ik doe iedere dag buikspier oefeningen op zo'n soort ding: (zie foto)
                  Daarvan doe ik met de bovenste stang, 50x @ 10 kg.

Verder zit ik qua eten laag... iets van 1200 'a 1500 Kcal per dag (nix vets)
                  Ik zou niet weten hoe ik veel meer zou kunnen eten, behalve in de avond dan...
                  Het is toch ook zo dat je het beste kan fitnesen zonder een volle maag?

Iemand die hier mij commentaar op kan geven?
                  Attached Files
                  Last edited by Chuck Norris; 15-01-2008, 16:50.
                  If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

eten lijkt me VEEEEEL te weinig, tenzij je een super endo bent

Comment

Ben je de zoon van Ghandi of zo? Goeiendag! Ga es eten asjeblieft want dit lijkt in de verste verte niet op bodybuilding met zo vreselijk weinig calorieen.

Zelfs de beste cut schema's gaan niet onder de 2200 kcal per dag!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                        eten lijkt me VEEEEEL te weinig, tenzij je een super endo bent
                        Dat endo/.. etc moet iemand me maar is een keer uitleggen..

Laat ik het zo zeggen, als ik s' ochtends rond half 8, 2 sneetjes brood met bijvoorbeeld kaas eet, heb ik pas rond 2 of 3 uur behoeften aan weer eten.

Nog een keer edit: Ik ben wel 15! en mischien zat ik wel te laag.

Comment

dat went wel, je lichaam begint om de 2-3 uur naar eten te vragen als je er een tijdje mee bezig bent.

@ ophaler, ik zit onder de 2200 hoor, als ik op 2200 zit verlies ik echt weinig vetpercentage. En ik denk dat falstyr het probleem nog erger heeft

Comment

De meeste mensen hebben toch meer nodig. Zeker als je 15 bent en nog volop in de groei bent! Haal dan je vetverbranding alleen uit sport en eet gezond. Betwijfel of het gezond is om als 15jarige al te klooien met cutten, en zeker zo laag.
                            Last edited by GeneralIx; 15-01-2008, 17:03.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              De meeste mensen hebben toch meer nodig. Zeker als je 15 bent en nog volop in de groei bent! Haal dan je vetverbranding alleen uit sport en eet gezond. Betwijfel of het gezond is om als 15jarige al te klooien met cutten, en zeker niet zo laag.
                              Ik cutt nix, ik wil wel een lager body-fat % hebben, maar m'n eet patroon is altijd gelijk gebleven. (Ik heb trouwens een behoorlijk stevige bouw, niet dik ofzow maar ook niet zo'n schrielkip)

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                                Ik cutt nix, ik wil wel een lager body-fat % hebben, maar m'n eet patroon is altijd gelijk gebleven. (Ik heb trouwens een behoorlijk stevige bouw, niet dik ofzow maar ook niet zo'n schrielkip)
                                In dat geval zou ik eens wat meer gaan eten, in de groei is dat veel te weinig, plus dat wat je at nog waardeloos was ook. Goed eten kerel, voeding is 50% van je resultaat.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X