armomvang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rechter biceps 37.2cm

mooi startgetal precies (zonder gebulked en getrained te hebben ooit)

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
      Geen idee wat ik eerst had maar zit nu op 34 cm, niet echt indrukwekkend zo te lezen :S
      indrukwekkender dan mijn 31 :P
      @ 66.5 KG

Comment

Originally posted by Magnus-M View Post
        Je kunt aan armen niet altijd afzien hoe groot ze zijn.

Ik krijg vaak complimenten over mijn armen op de sportschool, ook van gasten die zelf behoorlijk dikke armen hebben.

Ze vragen me dan om afmetingen; als ik aangeef dat dit 43 cm is (voorheen zelfs 42 of 41) snappen ze er niks van; hun eigen armen zijn 45+ maar die van mij zien er toch dikker/beter uit.

Het is maar net hoe die bi- en triceps om de arm gevouwen zitten denk ik
        onder andere

Plus, "kleintjes" hebben minder cm nodig dan "groteren" om brute armen te hebben. Hoe langer de armen, hoe dikker de biceps moeten zijn voor dezelfde look.
        the one and only tabata overlord

Comment

Net 1maandje begonnen met serieus fitness,,zit op ± 34 cm,,
          Hoop snel mee te krijgen,,

Comment

Originally posted by menneke21 View Post
            Net 1maandje begonnen met serieus fitness,,zit op ± 34 cm,,
            Hoop snel mee te krijgen,,
            Geen probleem het eerste jaar groeien ze als rode kool

Comment

De omvang van je armen wordt bepaald door je triceps en niet door de biceps.

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                De omvang van je armen wordt bepaald door je triceps en niet door de biceps.

Grtz.
                Ik geloof dat hier al eerder een discussie over geweest is en toen bleek dat onzin te zijn. Kan me natuurlijk vergissen .

Comment

triceps 2/3 en biceps 1/3

Comment

evenveel als je op rontgenfotos kijkt ...

Comment

ligt ook wel beetje aan de bouw he, en aan je gewicht op een of andere manier toch wel

Comment

9 maanden geleden: ongespannen - geen idee
                        Gespannen - 33.0 cm

gister gemeten: ongespannen - 33.0 cm
                        gespannen - 36.9 cm

Comment

nog nooit gemeten en eigelijk ook geen interesse in.. ik denk 45??

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                            triceps 2/3 en biceps 1/3
                            Dat is dus volgens de onlangs geplaatste fotos niet waar. het is 50/50

Comment

het gaat er meer om vanuit welke hoek je kijkt, bij vrijwel iedere natuurlijke positie zitten je biceps aan de binnenkant en je triceps aan de buitenkant, je ziet de biceps dus bijna niet.

Ik geloof direct dat de spiergroepen eigenlijk ongeveer even groot zijn, de triceps zijn gewoon bepalender voor hoe groot je armen eruit zien.
                              Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

eff opgezocht:

De meeste mensen die aan een goed ontwikkelde arm denken, denken aan biceps. De waarheid is dat de triceps feitelijk een grotere en meer complexe spiergroep is. De perfect geproportioneerde arm bestaat uit tweederde triceps en éénderde biceps. Om zelf deze ideale omvang en de juiste proporties te ontwikkelen, moet je de spieren opzwepen met geconcentreerde, intensieve training, waarbij je veel afwisselt en zo veel mogelijk gewicht gebruikt. Onthoud echter dat dit niet betekent dat je het gewicht zo ver moet opvoeren dat het ten koste gaat van de vorm en techniek die je gebruikt. Net zoals bij veel andere oefeningen, verleg je door een slechte techniek de nadruk van de spiergroep waarvoor de oefening bedoeld is, naar een andere spiergroep. Bij veel tricepsoefeningen kan het bijvoorbeeld gebeuren dat - wanneer je niet weet in welke richting je ellebogen wijzen - er meer door de schouders dan door de triceps wordt gedaan. Je triceps bewegen dan bijna nutteloos mee. Dus let goed op!
                                Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X