Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kunt aan armen niet altijd afzien hoe groot ze zijn.
Ik krijg vaak complimenten over mijn armen op de sportschool, ook van gasten die zelf behoorlijk dikke armen hebben.
Ze vragen me dan om afmetingen; als ik aangeef dat dit 43 cm is (voorheen zelfs 42 of 41) snappen ze er niks van; hun eigen armen zijn 45+ maar die van mij zien er toch dikker/beter uit.
Het is maar net hoe die bi- en triceps om de arm gevouwen zitten denk ik
onder andere
Plus, "kleintjes" hebben minder cm nodig dan "groteren" om brute armen te hebben. Hoe langer de armen, hoe dikker de biceps moeten zijn voor dezelfde look.
het gaat er meer om vanuit welke hoek je kijkt, bij vrijwel iedere natuurlijke positie zitten je biceps aan de binnenkant en je triceps aan de buitenkant, je ziet de biceps dus bijna niet.
Ik geloof direct dat de spiergroepen eigenlijk ongeveer even groot zijn, de triceps zijn gewoon bepalender voor hoe groot je armen eruit zien.
Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.
De meeste mensen die aan een goed ontwikkelde arm denken, denken aan biceps. De waarheid is dat de triceps feitelijk een grotere en meer complexe spiergroep is. De perfect geproportioneerde arm bestaat uit tweederde triceps en éénderde biceps. Om zelf deze ideale omvang en de juiste proporties te ontwikkelen, moet je de spieren opzwepen met geconcentreerde, intensieve training, waarbij je veel afwisselt en zo veel mogelijk gewicht gebruikt. Onthoud echter dat dit niet betekent dat je het gewicht zo ver moet opvoeren dat het ten koste gaat van de vorm en techniek die je gebruikt. Net zoals bij veel andere oefeningen, verleg je door een slechte techniek de nadruk van de spiergroep waarvoor de oefening bedoeld is, naar een andere spiergroep. Bij veel tricepsoefeningen kan het bijvoorbeeld gebeuren dat - wanneer je niet weet in welke richting je ellebogen wijzen - er meer door de schouders dan door de triceps wordt gedaan. Je triceps bewegen dan bijna nutteloos mee. Dus let goed op!
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment