Riem?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    Ach man ik warmop met 110
    Ik ook! Ow nee das met dumbell row....

Comment

Iedergeval oppassen met BOR als je een beginneling bent.. Gewoon laag beginnen en opbouwen, het kan een zeer blessuregevoelige oefening zijn voor je rug..

Comment

Grapjassen hier allemaal. Ik zou de pendlay row eerder doen dan de BOR. Is lastiger mee te smokkelen, en een foutje in je houding heb je meteen in de gaten, bij de bor sluipt zoiets er eerder in.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is het verschil tussen de bent over row (barbel) en de pendlay row? ik heb gezocht op google en youtube en filmpjes gekeken maar ik zie geen verschil
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Check dit dan!

BB.com kan je gewoon printables van alle oefeningen maken!

Erg cool!

Zie alleen de pendlay row niet staan...

Bodybuilding.com - Exercise Guides Database - Printable Page.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              wat is het verschil tussen de bent over row (barbel) en de pendlay row? ik heb gezocht op google en youtube en filmpjes gekeken maar ik zie geen verschil
              Bij de Pendlay row sta je een stuk lager, en na elke rep leg je de stang weer dood neer.

Dit is de bor:
              YouTube - bent-over row 180kg, box deadlift 350kg

Dit is de pendlay row:
              YouTube - Pendlay row
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sterke jongen om met 160 tot 350 kilo de BOR te doen. Ik ben er zeer van onder de indruk. Allebei de filmpjes laten de oefeningen trouwens duidelijk zien. Ik hou het overigens op de BOR.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X