Zou wachten tot dat je niet meer groeit. En daarna pas aan supplementen beginnen....... In het begin groei je al snel genoeg denk ik.
iemand ervaring met:...
Collapse
X
-
wachten tot je niet meer groeit? man dan kan je 10 jaar wachten.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Creatine gaat totaal niet schadelijk voor je zijn. Echter, zoals reeds gezegd, in het begin gaat het (als je het een beetje ok aanpakt) echt zo ontzettend snel dat het voordeel van creatine al snel compleet wegvalt. Een beginner kan rustig 10kg of meer pakken in het eerste jaar!
Later gaat het allemaal stukken langzamer en ga je op zoek naar supps en andere aanpassingen om te blijven groeien. Op dat moment ga je veel meer plezier beleven aan je creatine.
Daarnaast is het toch erg lang houdbaar
Comment
-
aja dat wou ik dus weten of het schadelijk is of niet.
ik ben nu dikke 3 maanden intensief aan het trainen en zie amper verschil. dit zou ook wel komen door de beperkte middelen die ik heb. maar kwil wat groter/breder/ gespierder worden maar niet enorm gewooon strak. dus het zou niet enorm veel uitmaken dat ik op den duur me groei stagneert. kwil geen buffel worden. kort gezegt. maar bedankt voor de tips
Comment
-
Originally posted by harald View Postaja dat wou ik dus weten of het schadelijk is of niet.
ik ben nu dikke 3 maanden intensief aan het trainen en zie amper verschil. dit zou ook wel komen door de beperkte middelen die ik heb. maar kwil wat groter/breder/ gespierder worden maar niet enorm gewooon strak. dus het zou niet enorm veel uitmaken dat ik op den duur me groei stagneert. kwil geen buffel worden. kort gezegt. maar bedankt voor de tips"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Is warschijnlijk combi van voornamelijk(!) je eten maar ook wel de beperkte middelen.. Zou zolang je op die stage zit eerst proberen je eetschema aan te wennen en te proberen daadwerkelijk genoeg binnen te krijgen. Als je dan weer thuis bent en in een sportschool kunt trainen cm's nemen en dan na een maand kijken wat de vooruitgang is.
Maar ik gok dat het vooral het eten is wat je parten speelt...Heb dat probleem destijds ook gehad namelijkAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ja dat idee heb ik idd ook. kheb het idee dat me metabolisme echt enorm hoog is om een 1 of andere reden. kwas vorige week ff een week op het thuisfront en het enige wat ik gedaan heb is chillen. vet eten en bier drinken. ( normaal kom je daar van aan) ik ben toen in 2 dagen 3 kilo kwijt geraakt. en snap daar echt geen kont van zo gaat dat heel vaak. als ik niks intensiefs doe val ik af.maakt niet uit wat ik eet of drink. maarja keep working on it.
Comment
-
mja daar zit ik dus ook aan te denken maarja. bij mijn weten eet ik genoeg. heb dan wel niet een vast eet patroon maar dat komt door me werk.
ik eet zowieso elke dag ei vlees/vis en echt ering veel brood. tussendoortjes heb ik eigenlijk niet neem liever brood als tussen doortje. en je me vitamine etc krijg ik ook wel binnen voor de rest nuttig ik zowieso elke dag proteine shakes (2) zowel op niet trainings dagen als wel.
maarja tis zo klote met me werk om een vast eetschema te hebben.
kheb ook maar een calorie behoefte van 3050 of is dit hoog>?
Comment
-
mja das wel lastig maar wat ik dagelijkst eet ziet er ongeveer zo uit:
s' ochtends.3 a 4sneeen meergranen brood
belegt met: vlees/pindakaas/ei
( 1 proteine shake)
3 glazen multifit
smiddags:
4 a 5 stukken brood belegt met spek/ei/ kip/
3 glazen jus dórange
sávonds: flinke avond maal verschilt per dag hangt van het personeels eten af meestal bestaande uit vlees aardappelen en groenten.
voor het slapen gaan nog proteine shake
dit is ongeveer wat ik elke dag wel eet op het werk eet ik me nog es ziek aan brood. tis niet precies maarja komt door me onregelmatige werk tijden enzo
khoop dat je er wat mee kunt
Comment
-
Kijk daar heb je het al... je eet echt veel te weinig.. lees de voedingssticky's eens. Je moet toch echt 5 tot 6 keer per dag gaan eten minimaal.. en die shake voor het slapen gaan heeft ook geen toegevoegde waarde.. vervang die maar voor 500 gram magere kwark, zodat je langzame eiwitten binnenkrijgt voor te groeien tijdens je slaap
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment