Vetpercentagemeter van xxlnutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    2%? Het is max 1,1% dat het afwijkt. En anders moet je eens op meerdere plekken meten en een 4punts berekening doen.
    Ik heb de meter binnen en, na t lezen van de beschrijving, heb ik bij mezelf gemeten. Volgens t schema wat erbij zit heb ik een vetpercentage van 21% (wat ik ook al had verwacht)

Maar hoe kan ik de 4punts berekening doen?

@Patricia: Heb jij dezelfde huidplooimeter? Waarom is ie niet precies? Als je volgens de tabel kijkt kun je interpoleren (weet je nog?, wiskunde...), waardoor je precies de percentage kunt uitrekenen op de 2 cijfers achter de komma, als je wil.

Comment

Goede kost plm 250 euro en is van staal etc

Comment

Originally posted by MarkoM View Post
        Ik heb de meter binnen en, na t lezen van de beschrijving, heb ik bij mezelf gemeten. Volgens t schema wat erbij zit heb ik een vetpercentage van 21% (wat ik ook al had verwacht)

Maar hoe kan ik de 4punts berekening doen?

@Patricia: Heb jij dezelfde huidplooimeter? Waarom is ie niet precies? Als je volgens de tabel kijkt kun je interpoleren (weet je nog?, wiskunde...), waardoor je precies de percentage kunt uitrekenen op de 2 cijfers achter de komma, als je wil.
        Je dient het te laten doen. En wel op 9 punten. Je kan het niet zelf doen,

Grtz

Comment

Ik heb het apperaatje ook en de reviews zijn iig erg goed. Vooral het klik-systeem werkt prima. Qua nauwkeurigheid moet ie met een stalen exemplaar te vergelijken zijn.

Ik ben er zeker tevreden over (en was toch maar 8 euro :P). Grote nadeel is wel dat er in het boekje alleen een uitleg staat van een 1-puntsmeting. Dus als iemand nog een leuke url heeft naar een vier en een negenpuntsmeting met uitleg dan ben ik diegene erg dankbaar.

Comment

Originally posted by MarkoM View Post
            Gebruik ik dat ding, dan kom ik uit op acht. Kijk ik in die tabel, dan staat er bij 8-9 18.4. Bij 6-7 is het 16.3 en bij 10-11 is het 22.1. Die stappen daar tussen vind ik best groot, al is het nog wel een beetje uit te rekenen waar je met 9 of 10 bv zou zitten.
            Los van dat, vind ik het best een gekut om de juiste punt te vinden. Helemaal om zeker te weten dat ik de volgende keer hetzelfde punt heb. Heb het gevoel dat zon kliksysteem juist bij een hoger vet wat meer klopt, aangezien er zon blokje staat, en ik volgens dat ding ook niet veel lager kan dan 8.
            Waar ik op uitkom verschilt amper met de sportschool, dit ding is ietsje hoger. Maar ik weet niet, ik vind het gewoon geen fijn ding, en heb nu niet het gevoel dat ik iedere keer een kloppende uitslag heb.
            Heb trouwens wel dezelfde ja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X