onze beentjes!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is nou precies wat ik bedoel. Mijn stats zijn een stuk hoger en ik kom maar iets verder dan de helft wat hij beweert te kunnen. Ik kan het helemaal niet geloof als ik zijn foto's bekijk, maar als het waar is dan is het inderdaad een zeer nette prestatie.

Zijn stats staan trouwens niet in zijn profiel maar in een van zijn eerdere topics over afvallen, de foto's staan d'r ook nog steeds.

Comment

stats zeggen nie alles. En als hij al langere tijd traint met de nodige supps..Ik bedoel Nex..jij traint naar eigen zeggen nog maar even, en je pakt de helft.over een jaar zou je dan waarschijnlijk ook zo'n gewicht aankunnen, wie weet? Plus dat er mensen zijn die van nature sterker zijn.

Neemt nie weg dattie er niet uitziet alsof ie et kan...
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Erik

Klopt stats zeggen niet alles. Het klopt ook dat ik nog maar even train. Om precies te zijn doe ik niet de helft maar eerder zo'n 130kg. Deze jongen is nog maar 19 jaar oud, traint niet eens vollp krachttraining maar is meer bezig met afslanken, heeft 6 maanden ervaring en qua foto's komt het niet eens in de buurt.

Je hebt inderdaad mensen die van nature zo sterk zijn, maar zo sterk? Als hij dit echt in zo'n korte tijd heeft kunnen bereiken weet ik nu al wie de volgende wereldkampioen wordt (strongman). Sorry maar als je alles bij elkaar stapelt, stats, foto's, ervaringen etc dan geloof ik er niks van. Het gaat hier ook nog eens om Full Squat.

Edit: Heb net zijn topic beken en daar staat weer 14 tot 15 maanden ervaringen terwijl er eerder 6 maanden stond, ik weet het niet meer. Schiet mij maar neer.

Het enige wat mij kan overtuigen is een video dus kom maar op.
        Last edited by Nex-; 05-05-2008, 14:41.

Comment

full squat in de leggpress misschien..apparaat? Foto's van de squat willen we zien! Of als we dan toch gaan trainen op de meeting

Comment

Snap je nu wat ik probeer te zeggen Erik? Full Squat en 210kg en dan 5 sets nog wel. En we hebben niks aan foto's dan kan ik ook even 210kg erop doen een foto nemen en klaar is kees. Nee, een video!

Leg Press? Gadverdamme, zeer makkelijke en geen goede oefening (vind ik dan). Squat is voor echte mannen.
            Last edited by Nex-; 05-05-2008, 14:45.

Comment

Zou je willen stoppen met dat 'snap je nu wat ik probeer te zeggen?' elke keer? Komt nogal over alsof ik/ wij niks snappen. En lees volgende keer ff alles, plus je hoéft niet persé op alles te antwoorden hoor.

Zoals ik al zei: Neemt nie weg dattie er niet uitziet alsof ie et kan...

Comment

ik heb fotos van je gezien dus ik wil filmpje zien van 210kg full squats. geloof er geen F##ck van.

Ik ben niet stoer op internet dus jullie mogen me squats results wel weten. Ik begin niet meer met squats de training. Ik begin nu met extension of curls. Maar ik squat rond de 130/140kg 8 reps.

Ik train dinsdag en vrijdag benen

Edit kom naar de meeting. Gaan we samen benen trainen. Als je ecth zo sterk bent zal je me helemaal gek trainen met benen. Ik ga graag de uitdaging aan. Maar wel met tempo he...

Comment

Punani

Eerlijk ben je in ieder geval. Zal ik dan ook maar eerlijk zijn. Mijn max is 130 6 reps 1 set. Normaal doe ik gewoon netjes 100kg 12 - 10 - 8 reps. Soms 110kg, maar 130 is mijn max.

Punani, ik geloof er ook geen zak van, en ik denk niet dat hij op de meeting even 210kg full squat gaat doen.

Erik

Zeker niet je dag vandaag. Dit is misschien de eerste keer dat ik zeg ''snap je nou wat ik bedoel''. En wtf heeft dat ermee te maken of jullie niks snappen of juist wel? Dat het bij jou zo overkomt. Wat ik daarmee bedoelde is (snap je nou wat ik probeer uit te leggen in de zin van misschien dat ik het niet heb goed uitgelegd.
                  Last edited by Nex-; 05-05-2008, 15:06.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Erik

Zeker niet je dag vandaag. Dit is misschien de eerste keer dat ik zeg ''snap je nou wat ik bedoel''. En wtf heeft dat ermee te maken of jullie niks snappen of juist wel? Dat het bij jou zo overkomt. Wat ik daarmee bedoelde is (snap je nou wat ik probeer uit te leggen in de zin van misschien dat ik het niet heb goed uitgelegd.
                    Ben idd wat geprikkeld door het lange en vele niks doen, sorry. Al heb je al vaker dan eens 'snap je wat ik bedoel' gezegd. Maar ik blijf erbij: smileys, smileys Verder nu maar stoppen met dit, is aardig irrelevant aan het topic.

Comment

Niks aan het handje...

Comment

Is no way een full squat! Full is met je heupen ver onder de knieen en dus niet zo ver als je lenigheid toelaat wat in veel gevallen maar net parallel is. Deze 2 worden nogal eens door elkaar gehaald.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Snap je nu wat ik probeer te zeggen Erik? Full Squat en 210kg en dan 5 sets nog wel. En we hebben niks aan foto's dan kan ik ook even 210kg erop doen een foto nemen en klaar is kees. Nee, een video!

Leg Press? Gadverdamme, zeer makkelijke en geen goede oefening (vind ik dan). Squat is voor echte mannen.
                          dat ik kracht in me benen hebt zit in de familie genen (denk ik) paps is 3x wereld kampioen penjack silat + blackbelt taekwondo (waar alle gewicht al op je quats zijn) en zijn vader (me opa dus) gaf les hij was zelf leraar en heeft jaren lang getraind maar dan praat ik over generatie terug

MAAR!! als ik naar bovenlichaam ga..pfff zo zwak als ik weet niet wat
                          kan max 60 kilo ofzo bankdrukken en dat nog nieteens 8 reps

Comment

Kom naar de meeting, ben zeer benieuwd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb even gelezen over meeting lijkt me zeer interresant

eenige wat ik niet kon vinden is een data tijdstip en locatie

p.s.
                              moet wel zeggen dat ik niet met een losse barbell squat maar met de smith machine (Squat rack hebben we niet meer en met barbell is niet meer toegestaan omdat we het gebogen hebben)

Comment

Ook in een smith is het uitzonderlijk. Je weet zeker dat het geen platen zijn van 50 pond he?
                                Die datum, tijd en plaats zijn nog niet bekend, maar daar komen we uit.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X