onze beentjes!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha dat is allemaal niet nodig XD
    hoe negatief mensen denken ( in de zin van je kan het niet ) hoe meer motivatie ik krijg

dus in principe motiveerd nex mij juist veel meer

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      hahaha dat is allemaal niet nodig XD
      hoe negatief mensen denken ( in de zin van je kan het niet ) hoe meer motivatie ik krijg

dus in principe motiveerd nex mij juist veel meer
      In dat geval IK GELOOF ER OOK GEEN ZAK VAN

Comment

Waarom zou ik mijn excuses aanbieden? Is het verboden om iemand niet te geloven zonder bewijs?

Sakura

Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Het is echt niet negatief bedoeld. Ik geloof er niet veel van nee, omdat ik het me niet kan voorstellen dat iemand zomaar even 5 sets of zelfs 1 set 210kg full squat kan doen. Maar zoals ik al zei moet je je daar niks van aantrekken als je zelf weet dat het waar is.
        Last edited by Nex-; 06-05-2008, 11:23.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Waarom zou ik mijn excuses aanbieden? Is het verboden om iemand niet te geloven zonder bewijs?

Sakura

Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Het is echt niet negatief bedoeld. Ik geloof er niet veel van nee, omdat ik het me niet kan voorstellen dat iemand zomaar even 5 sets of zelfs 1 set 210kg full squat kan doen. Maar zoals ik al zei moet je je daar niks van aantrekken als je zelf weet dat het waar is.
          i know ik haal het uit jou motivatie...kan wel zijn dat ik het woord full squads mis-intepeteer.
          Had gisteren me benen (monday is leg day) getraind helaas deze keer geen squats maar front squats

schema bestond uit
          5 sets leg press

4 superset
          walking DB lunges + leg extension

3 set hack squat + 1 dropset (3 totaal)

3 sets front squats

--

5 supersets
          leg curl + db stiff legg

1x 20 rep squat

na afloop was ik kapot...maar ik moest steeds terug aan jou woorden denken steeds maar
          dus besloot tog ff te gaan squatten. had 3 sets gedaan

Set 1 haalde ik 8 reps @ 135 kilo
          Set 2 haalde ik 8 reps @ 155 kilo
          Set 3 haalde ik 5/5 reps @ 175 kilo

(en ter duidelijkheid ik tel de stang ook mee)

en mensen aub niet zeggen dat dit teveel oefeningen zijn voor me benen!!
          ik heb zoveeeeeeeeeeel commentaar gehoord/gelezen van mensen dat je niet hoge reps moet doen etc etc etc

was een periode dat ik zelf tussen de 50 en 75 reps ging (zo zwaar mogelijk met behoorlijk veel rest pulse ertussenin)

Comment

je schema vind ik persoonlijk super goed. ik draai ook heel veel sets en reps.

Als je dit echt met deze gewichten op het eind van de training hebt gedaan kijk ik uit naar onze been training. je gaat me slopen! Komt niet vaak voor zeker niet iemand die kwa fysiek niet in de buurt komt.

Respect voor je kracht serieus!

Comment

ik zou zo graag met jou een mini leg schema willen maken punani
              aangezien je veel langer trained kijk ik een beetje naar je op

Comment

Ik heb dit zo'n beetje zitten volgen en ik moet zeggen dat ik in dubio sta. Ik zeg altijd: kracht en massa zijn niet perse onlosmakend met mekaar verbonden..maar ik heb zeer veel moeite deze stats te geloven na het zien van de foto's van deze meneer. Ik kan zelf NET 150 kg squatten..en da's mijn ultieme max. En ik ben veel groter dan deze jongen. Ik moet zeggen dat ik ZEER benieuwd ben als hij ons deze demonstratie van ultieme power gaat geven.

Bring it on...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

nu voel ik me ook wel enorm zwak lol. ik haal slechts 85kg ofzo 6 reps full squat

Comment

het zou echt fijn zijn bij de meeting legs te trainen
                    moet wel een duidelijke data hebben
                    want zomervakantie is sakura niet in nederland (omg yes)

Comment

er moet idd een datum worden geprikt!

Comment

Net even met ErikV zitten zeveren over beenomvang dus net maar weer gemeten. Denk dat dit wel een mooi topic is om wat beenmeasurements neer te pletteren dus vandaar: links 60cm, rechts 61cm. Vetpercentage van 11 procent, aangespannen en gemeten in het midden.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ok net gemeteen

links 62.5 rechts 64 (voel me echt scheef nu ff opnieuw meten)
                          ok
                          links 62.5 en rechts 63.5 vetpercenta tusen 12.8 en 13.5

Comment

Beide 56 ongeveer ongespannen.

Comment

Hmm, ik heb nog een vraag over een beenoefening, en het lijkt me beter om die hier te stellen, ipv er een nieuw topic over te maken!

Ik heb een nieuw schema aangemaakt waarin ik ook mijn benen train. Bij een oefening, de "Leg Curl" voel ik het gewoon knakken in mijn bovenbenen! Het voelt erg stroef aan bij deze oefening.

Moet ik nou doorgaan om het soepel te maken OF moet ik stoppen met deze oefening, omdat ik anders mijn gewrichten kapotmaak?

(Ik heb dit probleem alleen bij deze oefening).
                              "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Volgens mij gaan je gewrichten niet kapot van een beetje kraken. Ik denk dat het wel pijn gaat doen als je ze echt kapot maakt.

Maar heb je het altijd bij deze oefening?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X