onze beentjes!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij zijn het ook pondjes ja... Geloof er nog steeds niks van maarja alsof jou dat wat kan boeien. Als het waar is dan moet je echt trots op jezelf zijn. Boven de 200 is namelijk in mijn ogen meer voor de pro's.

Er zijn op bodydet weinig mensen die meer dan 200 aankunnen. Punani traint al 5 jaar is bijna een echte bodybuilder maar toch tilt hij veel minder als wat jij doet.
    Geloof er weinig van sorry.
    Last edited by Nex-; 05-05-2008, 16:57.

Comment

ik begrijp het ^^ en ik wet dat punani al heel lang traint mischien daarom dat hij het niet leuk vondt haha

maar dan voel ik me heel erg vereerd dat hij me uitnodig om samen met hem legs te trainen

@punani
      ik zou dan heel graag met je benen willen trainen. Maar moet voor mij dan duidelijk zijn welke dag het is ivm andere lichaams delen

dan mocht ik op de meeting kunnen komen is het die dag pure legs voor mij alleen ik weet niet of je nog andere delen wilt pakken
      maar zou dan graag met je een mini leg schema met je willen maken
      combi van jou favo oefeningen en die van mij

als extra tip hoe zwaarder en moeilijker je het maak hoe meer zin ik erin krijg (dat is mijn manier van motivatie ^^)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
        dat ik kracht in me benen hebt zit in de familie genen (denk ik) paps is 3x wereld kampioen penjack silat + blackbelt taekwondo (waar alle gewicht al op je quats zijn) en zijn vader (me opa dus) gaf les hij was zelf leraar en heeft jaren lang getraind maar dan praat ik over generatie terug

MAAR!! als ik naar bovenlichaam ga..pfff zo zwak als ik weet niet wat
        kan max 60 kilo ofzo bankdrukken en dat nog nieteens 8 reps

Kan nooit een full squat zijn dan. Is onmogelijk dat je van zo een diepte met 200KG in je nek omhoog komt zonder een sterke core en rug.

Comment

Je benen kunnen het wellicht houden, maar als je core niet sterk is zakt alles alsnog in. 200+ kg lijkt me sterk...zelfs in mijn ogen. Ben namelijk zelf iemand die ook heel snel kracht wint. 6 maanden cutten en dan nog in 4 maanden tijd van niks tot max 135kg paralel squat met 90-95kg full squat. Daarnaast ga je na verloop van tijd minder snel omhoog qua gewicht wat het verhaal nog sterker maakt om in zo'n kort tijd al 200+ kg full squat gehaald te hebben.

Of bedoel je met Squat eigenlijk Leg Press? Daar kan ik 190kg enkelbenig weg drukken bij de oudere spullen terwijl met de nieuwere en andere katrol verdeling 140-150kg enkelbenig. Met bijna benen de hele stack met 2 vingers in me neus wat bij de oudere equipment 260kg is.

Comment

Ik blijf erbij, ik geloof er helemaak niks van. Waar train je Sakurakiller? Als je een beetje dichtbij traint dan kom ik persoonlijk naar jou gym en gaan we een dagje samen de benen trainen, vervolgens ga ik de 210kg full squat die jij gaat doen filmen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Ik blijf erbij, ik geloof er helemaak niks van. Waar train je Sakurakiller? Als je een beetje dichtbij traint dan kom ik persoonlijk naar jou gym en gaan we een dagje samen de benen trainen, vervolgens ga ik de 210kg full squat die jij gaat doen filmen.
              schiedam...train altijd om 9 pm kom je ik ben nu laat
              ben trouwens tog ook vanplan naar de meeting te komen

Comment

Originally posted by el oso View Post
                Kan nooit een full squat zijn dan. Is onmogelijk dat je van zo een diepte met 200KG in je nek omhoog komt zonder een sterke core en rug.
                Is gedeeltelijk waar. Hij gaf aan te squatten in een smith. Uit ervaring weet ik dat je daarbij je core stukken minder aanspreekt.
                Ben zeer benieuwd of hij het echt kan, vind het veel, maar ga hem niet afschieten zonder bewijs.

@ Nex
                Hij gaat ongetwijfeld een keer mee trainen, wellicht een keer met punani al en anders als het goed is met ons op de meeting. Zou de aanval staken, we weten nu allemaal hoe onmogelijk je het vind.
                Last edited by GeneralIx; 05-05-2008, 20:17.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het is nooit als een aanval bedoelt en dat heb ik ook duidelijk tegen hem en andere gezegd. Ik heb ook laten weten dat het verkeerd kan overkomen en of hij hier rekening mee wilde houden, en dat heeft die ook gedaan.

Maar goed, ik hou in ieder geval op. Ben benieuwd of hij het gaat halen, we zien wel verder op de meeting.

Comment

Weet dat je het niet rot bedoeld, maar ik snap sakurakilla ook. Heb twee broertjes en die blijven ook wel eens hameren op hoe onmogelijk ze iets vinden terwijl ik het wel kan. Die bedoelen het ook niet rot, maar dat iets niet in hun (jouw) belevingswereld past wil niet zeggen dat het onmogelijk is.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Weet dat je het niet rot bedoeld, maar ik snap sakurakilla ook. Heb twee broertjes en die blijven ook wel eens hameren op hoe onmogelijk ze iets vinden terwijl ik het wel kan. Die bedoelen het ook niet rot, maar dat iets niet in hun (jouw) belevingswereld past wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Ik kan me goed voorstellen dat Nex- hem niet gelooft. Het lijkt mij ook nagenoeg onmogelijk.

Ik wil trouwens best geloven dat Sakura de baar met 200+ laad. Maar ik heb sterk het vermoeden dat hij een heel andere definitie heeft van een full squat als wij (of in ieder geval als ik).

Maar we kunnen er beter over ophouden aangezien die zo sportief is om de uitdaging aan te gaan het bewijs te leveren.

Comment

Ik kan me goed voorstellen dat Nex- hem niet gelooft. Het lijkt mij ook nagenoeg onmogelijk.

Ik wil trouwens best geloven dat Sakura de baar met 200+ laad. Maar ik heb sterk het vermoeden dat hij een heel andere definitie heeft van een full squat als wij (of in ieder geval als ik).
                        Ik ben het volkomen met je eens, ik vind het ook lastig te geloven, maar om iemand af te branden alleen omdat je er weinig van gelooft, vind ik maar niks.

Maar we kunnen er beter over ophouden aangezien die zo sportief is om de uitdaging aan te gaan het bewijs te leveren.
                        Vind dat de juiste houding.

sigpic

Comment

Haha ja ik zei al schiet mij maar neer hoor. Maar laten we er in ieder geval over ophouden ja. Maar dat van schieten heb ik waarschijnlijk een beetje te hard uitgesproken ofzo, haha. Ben namelijk net gebeld en voor de dood bedreigd door een paar mensen. Ze wachten mij morgen hier in Putten op dus ik ben benieuwd.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                            ik begrijp het ^^ en ik wet dat punani al heel lang traint mischien daarom dat hij het niet leuk vondt haha

maar dan voel ik me heel erg vereerd dat hij me uitnodig om samen met hem legs te trainen

@punani
                            ik zou dan heel graag met je benen willen trainen. Maar moet voor mij dan duidelijk zijn welke dag het is ivm andere lichaams delen

dan mocht ik op de meeting kunnen komen is het die dag pure legs voor mij alleen ik weet niet of je nog andere delen wilt pakken
                            maar zou dan graag met je een mini leg schema met je willen maken
                            combi van jou favo oefeningen en die van mij

als extra tip hoe zwaarder en moeilijker je het maak hoe meer zin ik erin krijg (dat is mijn manier van motivatie ^^)
                            Ik train benen altijd los. Ik wil best een combi maken van oefeningen. Maar ik zeg wel ik blijf bij 1 min rust tussen de sets. Ik hou niet van wachten.

Verder boeit mij gewicht geen malle. Ik weet dat me benen 2x de jouwe zijn daar gaat het om. Dus ik ben niet bepaald jaloers. Ik vind het wel heel knap als het echt zo is. Dan heb je wel veel respect verdiend.

Comment

Damn wat gaat het hier weer vriendelijk aan toe.

Ik heb zelf een rothekel aan benen. Vooral omdat ik op moet blijven letten voor mijn knieen (niet dat ik nu licht train, maar het moet allemaal net wat voorzichtiger).

Enige oefening die ik leuk vind is de deadlift, maar ik ben er nog niet over uit of ik die niet beter bij de rug kan plaatsen.

Verder doe ik full squats volgens de Rippetoe en stiff dl's. Leg ext en Leg curl maak ik meestal supersetjes van.

Verder voeg ik vaak nog een schuine/rechte leg press toe of een hack squat.

Comment

Als die jongen op de meeting dus wel meer dan 200 kilo aankan biedt je dan je excuses aan nex?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X