supplementen verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Erik

Het is een vaak voorkomende fout maar immers ik ben ook iemand die het niet door had.
    Lees voortaan even alles door.

En in die andere topic heb ik er ''mama'' bijgezet. Als je niet tegen een grapje kan. Jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt. Ik snap niet wat je ermee wilt bereiken, volgens mij ben jij iemand die leest wat je wilt lezen.

Comment

Volgens mij zie ik daar een paar potjes pro-hormonen staan? 1-ad en 4-ad?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Erik

Lees voortaan even alles door.

En in die andere topic heb ik er ''mama'' bijgezet. Als je niet tegen een grapje kan. Jij bent wel erg snel op je teentjes getrapt. Ik snap niet wat je ermee wilt bereiken, volgens mij ben jij iemand die leest wat je wilt lezen.
        Moest het even kwijt. Verder hoop ik dat je er idd van geleerd hebt zodat die reacties idd niet meer nodig zijn Je doel om pro BB te worden vindt ik prima, maar volg wel de juiste weg. Duurt langer, maar dan heb je ook wat.

Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg. Misschien niet altijd even vriendelijk, maar de boodschap lijkt me duidelijk

Verder zal ik er niks meer over zeggen op zo'n manier. Deal?
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Volgens mij zie ik daar een paar potjes pro-hormonen staan? 1-ad en 4-ad?
          yup staat ook geschreven dernaast ^^ en natuurlijk een PCT ernaast

Comment

Aardige verzameling kerel
            Who's the Chef

Comment

Sakura

Hoeveel ben je wel niet kwijt aan al die sups? Je hebt denk ik ook veel van bodybuilding.com besteld of iig buiten Nederland aangezien er een paar sups tussen zitten die hier niet verkrijgbaar zijn?

Correct me if i'm wrong.

Erik

Ja ik heb ervan geleerd, ik kan eigenlijk beter zeggen... ik weet dat ik het niet meer moet gebruiken. Maar om even terug te komen op je vraag, nee ik heb geen side effects gehad maar dat verwacht ik ook niet aangezien ik het nog geen week heb gebruikt. Er zitten nu nog meer dan 50 caps is (van de 60) en Hyperdrol X2 nog zo'n 105 caps.

Ik snap je reactie wel en vind het daarom ook niet erg dat je het zo moest overbrengen om je mening te uiten maar er zijn inderdaad betere manieren om het duidelijk te maken.

No hard feelings...

Comment

NEX-
                dat alles komt van bodybuilding.com...gasten zijn rijk van mij geworden
                en ja 8/10 spullen zijn nu wel te krijgen in nl...wordt alleen neit goed gepromte en zult het neit in de meeste winkels vinden..

alleen producten van AMS (prohormonen)
                zijn niet in nl te krijgen omdat die verboden zijn...had ze weer besteld maar wrden van mij afgepakt

ik moet btw van been de pics opnieuw sturen alleen dan veel kleiner ^^

Comment

omdat liefe been me fotos weggehaald had voordat ik de links kon updates
                  en met toestemming van hem

hier zijn ze weer

beentje..als het alwer niet goed is mag hij permanent weg

Comment

Jezus heilige frommel...Nu zo onder mekaar is het wel een stuk duidelijker hoevéél dat het er zijn

Maar zo is prima vind ik. wel lang, maar niet zo asociaal breed

Kleine vraag...Wordt het niet een kleín beetje tijd om op te ruimen..? Of kun je ook al geen vuilniszakken meer betalen?
                    Je zou er natuurlijk altijd nog een museum van kunnen maken?

Comment

Wooooow dat zijn veel sups!

Hoe lang heb je erover gedaan om tot zo'n verzameling te komen?

Comment

nou ik zit te denken een business te beginnen...

aangezien ik die potten heb kun je ze van mijn INHUREN voor een paar dagen..zodra je ze hebt kan je er zoveel fotos mee maken en op internet plaatsen en doen alsof je stoer bent met sups

dan sparen voor een tv en bankstel =)

ik heb er ong 13 maanden overgedaan...

MAAR
                        heb gisteren een nieuwe bestelling geplaats
                        morgen komen er 27 nieuwe producten binne >.<

Comment

Cool...en je gaat nog nie naar huis...
                          Man man man...waar ben je toch mee bezig...

Comment

hoe bedoel je je gaat ngo niet naar huis

en omdat nex- zei
                            supplementen verslaving het domste wat ik gehoord heb

hier het bewijs..dat het echt bestaat

Comment

Omdat je zometeen je huis nie meer inkunt!

Nee serieus..get help! Of probeer de shit wat je allemaal overhebt te verkopen ofzo..niet d troep uiteraard

Comment

Originally posted by erikv View Post
                                Omdat je zometeen je huis nie meer inkunt!

Nee serieus..get help! Of probeer de shit wat je allemaal overhebt te verkopen ofzo..niet d troep uiteraard
                                yow erikv ik heb wat sups te koop..wanna buy ghehe

ok even realtiteit..ik doe er wat mee...
                                de van de 27 sups zijn maar 8 van mij

in september (hoogwaarschijnlijk) zal alles iedereen heel duidelijk worden

voor de gene die dan geintereseerd zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X