supplementen verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gast, dit is sick..

Comment

Heeeyyy sakurakiller! Met respect bro maar dit is echt heavy..., is er echt niets anders aaan de hand ofsow? Echt niet beledigend bedoeld maar schiet het zijn doel niet wat voorbij? Supps okay.., verlaafd.., nee ik denk echt niet., ik heb jaren in de verslavingszorg gewerkt maar dit heb ik nog noooit meegemaakt meegemaakt... ik heb wel supplementenfreaks meegemaakt maar dat is echt iets psychisch i think....

Ik denk dat je eerder verslaaft ben aan het idee dat je er misschien betere resultaten mee boekt of het feit dat je een onuitputtelijke drang hebt om vanalles te proberen maar als je verslaaft zou zijn dan denk ik dat je meer zou spitsen op een aantal dingen maar zo te zien aan de pics probeer je echt van alles uit... Maar jij weet het ongetwijfeld beter wat je voelt!

Je moet het zelf weten maar het is volgens mij echt te gek... probeer het te beperken man hahaha ik moest wel lache om die pics maar kom op dude er zijn echt grensen. Ik denk dat het geen reet uit maakt allemaal.. sups zijn zoals je weet een aanvulling maar dit is een complete 6 gangen menu. houd het beperkt en trainen man. GRTZZZ!
      Hijs fijn!

Comment

hahah ik ben helemaal met jou eens!!

deels van producten wou ik gewoon weten wat het met je doet (ik hou van dingen uitproberen) grotendeels van alle producten daar werd er tegen mij gezeg ja die is probeer die etc...meeste deden niks enkele waren maar goed voor me

maar wat ik als verslaving bedoel....
        potjes kunnen al bijna 16 maanden oud zijn..ik spaar ze ik wil ze neit weggoeien ze zijn al maanden zo op me tafel..en als ik niks te doen heb ga ik het anders etaleren

btw het is sakurakilla...niet killer...ik ben geen sakura vermoorder

Comment

In september geopend :

Het SakuraKilla SUPS Museum

Comment

@ Sakurakilla

wat betekent die naam van jou eigenlijk kerel?
            By the way..weet je nu eigenlijk wel van welke supplementen je effect gehad hebt?? Je hebt veel te veel gebruikt kerel.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              hahah ik ben helemaal met jou eens!!

deels van producten wou ik gewoon weten wat het met je doet (ik hou van dingen uitproberen) grotendeels van alle producten daar werd er tegen mij gezeg ja die is probeer die etc...meeste deden niks enkele waren maar goed voor me

maar wat ik als verslaving bedoel....
              potjes kunnen al bijna 16 maanden oud zijn..ik spaar ze ik wil ze neit weggoeien ze zijn al maanden zo op me tafel..en als ik niks te doen heb ga ik het anders etaleren

btw het is sakurakilla...niet killer...ik ben geen sakura vermoorder
              Hey sorry dat ik je naam verkeerd schreef (ff goed kijken fender) Maar okay ik vind dit al een heel stuk logischer dat je vanalles uit wilt proberen., das wel okay denk ik en dat doen er wel meer!

En aan de andere kant kan je je potjes collectie ook zien als een verzamelhobby! Ik denk dat het wel goed zit hoor! 1 ding.., indrukwekkend is het wel en ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Naast het sporten verzamel ik allerlei type gitaren., ik speel al 24 jaar dat instrument maar de hobby is een beetje uit de kluiten gegroeid! Ik krijg daar weer geen genoeg van. Gelukkig heb ik een vrouw en kinders die het niet erg vinden en het is wel zo dat het financieel verantwoord is dus het gezin lijd er niet onder en zo hoort dat ook. Ik spaar er bewust voor! aan de andere kan kan ik je dus wel begrijpen!

Ik heb vanuit mijn werk destijds huizen bezocht van mensen met ziekelijke verzameldrang..., het was zo erg dat het pand letterlijk op instorten kon staan en ze konden er zelf bijna niet meer in wonen. dat was ook indrukwekkend Nee hoor sakurakilla..., geen zorgen., gewoon lekker verzamelen en etaleren! Have fun bro!!! GRTZ!!!
              Hijs fijn!

Comment

woow je speelt gitaar nice ik ook en piano ^^

@ophaler

naam moest sakura = cherry blossum = kersenbloesem die roze japanse boompjes (bladeren)
                heb naam genomen vanwege me vechtsport

Comment

Ik denk dat je wel degelijk verslaafd kunt raken aan supplementen, ik denk alleen dat je het niet zozeer als een lichamelijke verslaving aan supplementen kan noemen.

Eerder ben je misschien een kleptomaan die alleen iets specifieks graag koopt (of misschien heb je dat wel bij meer dingen in je leven?) of heel misschien krijgt jou lichaam (vergelijk het met adrenaline-junkies) gewoon een kick van het uitproberen van supplementen en de mogelijke resultaten(en elke keer dat je ook results boekt je extra 'onder invloed' raakt).

Dit is alleen een beetje mijn idee om je 'verslaving' onder woorden te brengen, maar het kan ook gewoon een beetje afwijkend gedrag zijn ipv een echte verslaving (ik denk niet dat je je kut voelt als je 3 weken op vakantie gaat zonder supps te kunen kopen/gebruiken, toch?).

Comment

Zijn al die potjes dan ook nog echt vol?!?! Dacht dat ze leeg waren!

Is langzaam aan niet het 1 en ander over tijd?

Comment

9/10 potjes heb ik allemaal al gebruik XD

Comment

@ sakura...

Jezus man? heb nog nooit gezien of gehoord dat iemand zoveel sups gebruikt als jou.. je kan beter een infuus aanleggen met een combi van al je supps

En nu ben je dus helemaal hooked.. als je zonder traint ben je zeker een vaatdoek? ikzelf gebruik alleen creatine op een doodpunt en een pre workoutmiddel als ik een klote dag heb.

Comment

hahahah....

ik kan men idd reviews over de sups geven...sommige hebben echt geen ene M gedaan..

Comment

ik had ook zo iets alleen dan met pringles bussen had er op het eind wel 40 bussen op mijn plank staan. totdat ik op werkweek ging en mijn moeder alles weggooide

Comment

Originally posted by idontknow View Post
                              ik had ook zo iets alleen dan met pringles bussen had er op het eind wel 40 bussen op mijn plank staan. totdat ik op werkweek ging en mijn moeder alles weggooide
                              dat werd huilen zeker?

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                                dat werd huilen zeker?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X