Ik neem geen shakes mee naar het werk maar blikjes tonijn en brood met kipfilet. Bij die blikjes kijken mijn collegea me ook maar glazig aan moet ik toegeven. Maar fuck them! Ik eet beter dan zij dat doen. Hahaha
Shakes op het werk?
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk neem geen shakes mee naar het werk maar blikjes tonijn en brood met kipfilet. Bij die blikjes kijken mijn collegea me ook maar glazig aan moet ik toegeven. Maar fuck them! Ik eet beter dan zij dat doen. Hahaha
Het is TONIJN een ziekelijke gezonde vis, wat is er toch mis met de gemiddelde Nederlander dat deze het vreemd vind als iemand niet patat eet of een hamburger naar binnen werkt maar iets dat er gezond uit ziet.If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Originally posted by Chuck Norris View PostHet is TONIJN een ziekelijke gezonde vis, wat is er toch mis met de gemiddelde Nederlander dat deze het vreemd vind als iemand niet patat eet of een hamburger naar binnen werkt maar iets dat er gezond uit ziet.
Hoe stom het ook klinkt, ik ben trots op mezelf dat ik zo eet als ik eet en schaam me er totaal niet voor.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Post
Hoe stom het ook klinkt, ik ben trots op mezelf dat ik zo eet als ik eet en schaam me er totaal niet voor.
Klinkt niet stom, ben er helemaal mee eens.If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Neem ook geen shakes mee naar het werk. Maar wel lekker mijn rijst en kip (of andere pasta maaltijden).
En dan kijken ze soms raar en van die opmerkingen van: komt hij weer aan met zijn "container" met eten.
Boeiend mensen. Ze zijn gewoon jaloers dat hun daar met die 4 simpele boterhammen zitten en ik lekker warm zit te smullen.
Vooral als ik hun zie zitten met de kantoor armpjes en dan witte boterhammen eten met hagelslag.
Comment
-
Heb ik een geluk niet echt problemen mee. En dan nog, je doet het toch voor jezelf, kijk naar de bierbuiken van anderen en lach een keer in je eigen.
Hier opt werk worden wel eens grapjes gemaakt maar al bij al is het wel lachen en doen we immers bij iedereen, en ze vinden het zeker niet raar, ze denken dat ik wel weet wat ik doe omdat ik daar als fat boy begonnen ben en ff 15kg ben afgevallen in enkele maanden.
Comment
-
ik werk in een keuken waar ik zoveel eten kan als ik wil, maar ik neem altijd mijn eigen voedsel mee i.p.v. die rotzooi die de horeca verkoopt....hehehe.
Ook heb ik zo'n grote bus met whey staan, in het begin keken ze ff raar maar nu vinden ze het gewoon.
Ik moet ook dagelijks voor zo'n 15/20 man personeel koken (en voor mezelf), maar ik kook dan gewoon gezond en de meeste collega's zijn er eigenlijk stiekem wel blij mee....
Comment
-
Originally posted by flashman View Postik werk in een keuken waar ik zoveel eten kan als ik wil, maar ik neem altijd mijn eigen voedsel mee i.p.v. die rotzooi die de horeca verkoopt....hehehe.
Ook heb ik zo'n grote bus met whey staan, in het begin keken ze ff raar maar nu vinden ze het gewoon.
Ik moet ook dagelijks voor zo'n 15/20 man personeel koken (en voor mezelf), maar ik kook dan gewoon gezond en de meeste collega's zijn er eigenlijk stiekem wel blij mee....
Maar durven er zeker niet voor uit te komen!If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post=) goed topic, maar ff met pasta mee naar het werk, smaakt dat nog als je het opgewarmd? bijv tortelini, en dan gewoon op een bord kwakken en in de microwave?
Ik doe dit gemiddeld zo'n 2 a 3 keer in de week. Ik heb van die tupperware bakjes en dan blijft het gewoon goed. Hoef je ook geen bord in de magnetron te doen maar gewoon zo uit de bak te scheppen.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post=) goed topic, maar ff met pasta mee naar het werk, smaakt dat nog als je het opgewarmd? bijv tortelini, en dan gewoon op een bord kwakken en in de microwave?
Veel van jullie hebben maar vreemde collega's. Bij mij is het grootste gedeelte alleen maar geinteresseerd! 'Wat eet je daar precies' 'hoeveel eet je op een dag' etc. Daarnaast zien ze ook wel dat ik een keer zo breed ben als de gemiddelde man hier dus ze kunnen moeilijk aankomen met 'dat is toch nergens goed voor'
af en toe wat vreemde blikken, maar ik sta bijvoorbeeld in de kantine bekend als 'die kerel die af en toe komt vragen om een blikopener (zit soms geen lipje aan mijn tonijn) en die soms een 7-tal gekookte eieren komt eten en dan het geel weg gooit'.
Meeste mensen vinden het wel apart, maar vaak op een leuke manier.
Shakes heb ik al bij me vanaf het einde van de middelbare school, al een jaartje of 10 dus. Weet niet meer beter
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
23 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: