Originally posted by quibus
View Post
huidige stats
Collapse
X
-
Mijn huidige stats,
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1, 90 meter
Gewicht: 95 kilo
BF: Niet bekend, maar het zal niet veel zijn.
Trainingservaring: 1 jaar
Bankdrukken: 124 kilo 1-2 herhalingen
Squat: 130 kilo 2 herhalingen
Dumbell curl: 22 kilo 4-6 herhalingen
DB Schoulder press: 26 kilo 4-6 herhalingenEat like an animal, Train like a freak
Comment
-
Originally posted by den_maarten View Post21jaar
178cm
64kg
4% vet
1jaar4maand fitness (5maand met voedingscontrole)
met voedinssuplementen
bench 90kg: 5keer (80kg 10x)
nog nooit gedeadlift of gesquat... slechte fitness :d
aan uw avater te zien gaat het goed of ben jij het nie on the pic
Comment
-
Originally posted by Armed Jim View PostMijn huidige stats,
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1, 90 meter
Gewicht: 95 kilo
BF: Niet bekend, maar het zal niet veel zijn.
Trainingservaring: 1 jaar
Bankdrukken: 124 kilo 1-2 herhalingen
Squat: 130 kilo 2 herhalingen
Dumbell curl: 22 kilo 4-6 herhalingen
DB Schoulder press: 26 kilo 4-6 herhalingen
wel triest dat je squat zo dicht bij ja bankdrukken ligt, normaal ligt die toch hoger
al bij al knappe stats voor iemand die nog maar een jaartje traint klinkt bijna ongeloofwaardig maar zal je het voordeel van de twijfel geven
veel succes verder
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Postzeker nie slecht e gast voor korte duur van trainen alleen jammer van dat deadliften en squatten want zonder die 2 kun je niet van trainen spreken
aan uw avater te zien gaat het goed of ben jij het nie on the pic
deadliften zou ik al niet willen doen voor mijn rug en squaten wel maar ik heb in de fitness enkel een bar die in zijn rails zit
(en die van de bench telkens verplaatsen zie ik ook niet zitten)
daar doe ik leggpress (een toestel) 130kg 15 keer
das niet vergelijkbaar denk ik
Comment
-
Originally posted by den_maarten View Postik ben het effectief op de avater
deadliften zou ik al niet willen doen voor mijn rug en squaten wel maar ik heb in de fitness enkel een bar die in zijn rails zit
(en die van de bench telkens verplaatsen zie ik ook niet zitten)
daar doe ik leggpress (een toestel) 130kg 15 keer
das niet vergelijkbaar denk ik
ik ben niet zo voor dat beachboy body maar elk zen ding natuurlijk
jammer dat er velen zo die dead vrezen bij een goeie uitvoering zal je je rug niet kan verknallen en ja die legpress is niet te vergelijken met de squat maar het is een alternatief en beter dat dan geen benen trainen dan maar...
succes verder
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Postmoet zeggen dat het er goed uitziet voor iemand die niet lang actief is
ik ben niet zo voor dat beachboy body maar elk zen ding natuurlijk
jammer dat er velen zo die dead vrezen bij een goeie uitvoering zal je je rug niet kan verknallen en ja die legpress is niet te vergelijken met de squat maar het is een alternatief en beter dat dan geen benen trainen dan maar...
succes verder
greetz
Comment
-
Originally posted by den_maarten View Postjah ik geloof het wel maar ik heb de neiging mezelf snel te forceren (endaardoor fouten te maken) ik train nog steeds 2keer per week benen maar ik denk dat ik maar 80kg zou squaten eig
greetz
Comment
-
Originally posted by Poseidon View Postje moet van nature al serieus sterk zijn als je nu al 124 bankdrukt
wel triest dat je squat zo dicht bij ja bankdrukken ligt, normaal ligt die toch hoger
al bij al knappe stats voor iemand die nog maar een jaartje traint klinkt bijna ongeloofwaardig maar zal je het voordeel van de twijfel geven
veel succes verder
Eat like an animal, Train like a freak
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment