Creatine + Whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine + Whey?

ik heb nu 3 maanden creatine gebruikt en ik zit nu momenteel in mijn 3 maanden stop( als je creatine gebruikt, gebruik je het 3 maanden en neem je 3 maanden stop, dat is wat ik heb gehoord)
    mijn vraag is, als je in die 3 maanden stop zit, kan je dan nog andere shakies enzo drinken zoals whey en al die shit.

thanks

Jij hebt 3 maanden achter elkaar creatine genomen? Ben je goed bij je hoofd? En 3 maanden rust? Hoe kom je erbij?

Je neemt 4/6 weken creatine en daarna neem je 4 weken verplichte rust. Whey etc. kan je altijd nemen.

Comment

Originally posted by Musa View Post
      ik heb nu 3 maanden creatine gebruikt en ik zit nu momenteel in mijn 3 maanden stop( als je creatine gebruikt, gebruik je het 3 maanden en neem je 3 maanden stop, dat is wat ik heb gehoord)
      mijn vraag is, als je in die 3 maanden stop zit, kan je dan nog andere shakies enzo drinken zoals whey en al die shit.

thanks
      van wie heb je dat gehoord? niet van iemand die er verstand van heeft

Comment

Dit is in één post dé reden waarom ik eerst maanden heb lopen rondneuzen op fora om te kijken wat wel en niet waar is.. als je het doet doe het dan goed.. 3 maanden crea.. Ik denk dat heel veel mensen zulke fouten maken omdat ze zich niet genoeg verdiepen voordat ze gaan sporten.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ben je goed bij je hoofd? En 3 maanden rust? Hoe kom je erbij?

Hij is vast wel goed bij zijn hoofd hoor. Enkel een beetje slecht geinformeerd. Daarnaast lijkt het me geen doodzonde en hij zal er vast niet korter door leven of iets dergelijks.

@ Musa: er staat een boel op dit forum betreffende creatine. Ik zou als ik jou was gewoon eens rustig rondsnuffelen.
          30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Jij hebt 3 maanden achter elkaar creatine genomen? Ben je goed bij je hoofd? En 3 maanden rust? Hoe kom je erbij?

Je neemt 4/6 weken creatine en daarna neem je 4 weken verplichte rust. Whey etc. kan je altijd nemen.
            ik ken gasten die het hele jaar door creatine nemen(ik zelf niet ik doe altijd 8 weken wel 4 niet) en die gasten worden daar ook slechter van hoor...
            kennis van me kreeg 'n pot van z'n voetbaltrainer en die moest i gewoon helemaal op maken (4maand)en toen 1 maand niet...
            dus er zijn nog al wat meenings verschillen over...

maar je moet sowieso wel door gaan met je whey!!!
            Last edited by GeneralIx; 05-07-2008, 17:53.
            Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

jup whey zijn zeer geschikte snelle eiwitten voor na de training en bij het ontbijt

Comment

Originally posted by melvin1981 View Post
                ik ken gasten die het hele jaar door creatine nemen(ik zelf niet ik doe altijd 8 weken wel 4 niet) en die gasten worden daar ook slechter van hoor...
                kennis van me kreeg 'n pot van z'n voetbaltrainer en die moest i gewoon helemaal op maken (4maand)en toen 1 maand niet...
                dus er zijn nog al wat meenings verschillen over...

maar je moet sowieso wel door gaan met je whey!!!

moet een beste pot geweest zijn, of een verkeerde dosering. red met mijn potten altijd net de 4-5 weken

Comment

Het maakt niet uit als je het altijd neemt, maar het probleem is dat je lichaam dan die stof zelf niet meer aanmaakt. Je lichaam wordt dan namelijk "lui"...

3 maanden lijkt mij ook wat lang...
                  You cannot replace a legend, you have to create your own...

Comment

Originally posted by Thommie View Post
                    Het maakt niet uit als je het altijd neemt, maar het probleem is dat je lichaam dan die stof zelf niet meer aanmaakt. Je lichaam wordt dan namelijk "lui"...

3 maanden lijkt mij ook wat lang...
                    Ja maar; creatine is een stof die niet meteen na gebruik op is. Het kan worden hergebruikt. Door creatine te gebruiken neemt het creatine niveau in je spieren toe. Het lichaam maakt er minder van aan omdat er al genoeg aanwezig is. Wanneer je stopt met creatine supletie zakt het creatine niveau in je spieren weer en het lichaam gaat het weer langzaam aanmaken. Het dalen van het creatine niveau verschilt niet veel met de mate waarin de creatine produktie van het lichaam toeneemt.

Creatine kun je daarom in principe altijd gebruiken. Maar persoonlijk vind ik een een "rust" periode een aanrader.

grts

Comment

Dan heb ik nog wel een vraagje.
                      Wanneer je creatine gebruikt, is het dan beter om idd zwaarder te trainen of moet/kun je beter normaal trainen?

Comment

Originally posted by pokkel View Post
                        Dan heb ik nog wel een vraagje.
                        Wanneer je creatine gebruikt, is het dan beter om idd zwaarder te trainen of moet/kun je beter normaal trainen?
                        je kan wel wat zwaarder
                        puur omdat je sneller herstelt en ja je kracht gaat ook met
                        +-10 a 15% omhoog

maar 3 maand crea?
                        ik heb 1x 6 weken
                        daarna wou ik weer maar merkte er niet veel van

Comment

Het doel van Creatine is het vergroten van je anaerobe uithoudingsvermogen ( de energie voorziening van je spieren zonder zuurstof zoals krachttraining). Hioerdoor kun je net die laatste herhaling bij het bankdrukken nog maken bijvoorbeeld.
                          Ook zou het herstel van de spieren na de training sneller verlopen door het gebruik van creatine.

Dus je zou zeggen dat je zwaarder kunt gaan trainen. Als je niet zwaar traint is je progressie ook niet groot.

grts

Comment

Hey

hey ik heb een vraag! ik heb een pot no-xplode en callmasss gekocht zou ik alle twee kunnen gebruiken zeg maar om 1 uur een scoop callmass en voor het trainen 1scoop No-Xplode antwoord graag bedankt

Comment

Originally posted by vikki_K View Post
                              hey ik heb een vraag! ik heb een pot no-xplode en callmasss gekocht zou ik alle twee kunnen gebruiken zeg maar om 1 uur een scoop callmass en voor het trainen 1scoop No-Xplode antwoord graag bedankt
                              Lees eerst maar ff de regels

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X