Nog een vraagje als ik om 10 uur ga hardlopen s'ochtends kan ik toch beter op nuchtere maag gaan of een stevig ontbijt of alleen een banaantje voor de energy het 3e lijkt me het beste ..
Eten voor hardlopen(cardio)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by erikv View PostNiet zo zeer irritatie, maar wat rondlezen is natuurlijk een optie voor je iets vraagt. Daar is de zoekfunctie voor.
@ Topic-starter Ik zou zeker geen zware meal nemen, inderdaad wat licht fruit of iets is het beste, maar ook weer niet te weinig anders heb je kans dat je behoorlijk dizzy kan worden.
Comment
-
Originally posted by Loenatik View PostAls je je zo ergert aan een vraag, waarom reageer je er dan uberhaupt op ?! lees erover heen zou ik zeggen....
@ Topic-starter Ik zou zeker geen zware meal nemen, inderdaad wat licht fruit of iets is het beste, maar ook weer niet te weinig anders heb je kans dat je behoorlijk dizzy kan worden.
Beste is gewoon cardio met een eiwitshake op de maag. verbrand je beter je vet, dan als je ervoor een banaan eet.
als je echt misselijk word, dan is op nuchtere maag trainen niks voor jou. Ik heb er geen last van, maar er zijn ook mensen die er snel last van krijgen.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postonzin, snelle eiwitten nemen en niets meer.
Beste is gewoon cardio met een eiwitshake op de maag. verbrand je beter je vet, dan als je ervoor een banaan eet.
als je echt misselijk word, dan is op nuchtere maag trainen niks voor jou. Ik heb er geen last van, maar er zijn ook mensen die er snel last van krijgen.
Comment
-
Originally posted by Loenatik View PostAls je je zo ergert aan een vraag, waarom reageer je er dan uberhaupt op ?! lees erover heen zou ik zeggen....
.
Nog niet zo heel lang geleden kreeg zo iemand die niet las met zo'n vraag nog de opmerking 'zoekfuntie' als enige reply, en daarmee was de kous af.
Nu worden regels zowa aan de lopende band genegeerd en/of niet gelezen, net als de rest van de topics.
Nee, we moeten vooral op eieren blijven lopen en elke keer dezelfde info blijven geven, terwijl het topic dat ik aangaf zelfs nog op de eerste pagina aanwezig is onder het juiste topic terwijl ik dit typ.
Nee, idd. Het is veel makkelijker om mij af te doen als een chagerijn, iemand die zich snel ergens aan ergert. Probleem opgelost, toch?
Sorry-cultuur..BAH!Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostZoals ik zei: het is geen ergeren zozeer naar de ts toe, meer de vraag en waarom. Ik geef zelfs nog de topic waar het zéér uitgebreid beschreven wordt, maar het lijkt wel alsof het hier om een publieksprijs gaat zeg.
Nog niet zo heel lang geleden kreeg zo iemand die niet las met zo'n vraag nog de opmerking 'zoekfuntie' als enige reply, en daarmee was de kous af.
Nu worden regels zowa aan de lopende band genegeerd en/of niet gelezen, net als de rest van de topics.
Nee, we moeten vooral op eieren blijven lopen en elke keer dezelfde info blijven geven, terwijl het topic dat ik aangaf zelfs nog op de eerste pagina aanwezig is onder het juiste topic terwijl ik dit typ.
Nee, idd. Het is veel makkelijker om mij af te doen als een chagerijn, iemand die zich snel ergens aan ergert. Probleem opgelost, toch?
Sorry-cultuur..BAH!
vooral geen moeite doen en meteen maar wat neer ploffen
De regels? wat zijn regels? hoeveel mensen posten een foto terwijl ze nog geen 20 post hebben. Hoeveel gebruiken de zoekfunctie niet, terwijl dat in de regels staat. Ik vind het nog wel mee vallen hoe geïriteerd je overkwam.
Maar voor het niet lezen van de regels mag de TS wel zoiets verwachten lijkt me
Comment
-
Kan je niet instellen dat men alleen maar een introductie thread kan posten totdat ie X aantal tijd in de forum heeft zitten surfen en X aantal topics heeft geopent(gelezen) ofzo? ^^
Ik snap niet hoe mensen soms reageren zelfs NADAT ze zijn geholpen... Ik zie het zo, de eerste paar maanden ben je iig nieuw op de forum en te gast in een community die al lang bestond voordat je ook gezellig hallo komt zeggen. De mensen waar je dingen aan vraagt hebben misschien al veel energie gestopt in lange posts/threads over betreffend onderwerp en ik vind het alleen maar logisch als ze af en toe kortaf reageren, en als ze dat nog eens doen met een tip dan is dat toch alleen maar mooi meegenomen?..Last edited by qbane; 17-07-2008, 23:40.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postik ben het totaal met je eens, mensen zijn gewoon lekker makkelijk.
vooral geen moeite doen en meteen maar wat neer ploffen
De regels? wat zijn regels? hoeveel mensen posten een foto terwijl ze nog geen 20 post hebben. Hoeveel gebruiken de zoekfunctie niet, terwijl dat in de regels staat. Ik vind het nog wel mee vallen hoe geïriteerd je overkwam.
Maar voor het niet lezen van de regels mag de TS wel zoiets verwachten lijkt meOriginally posted by qbane View PostKan je niet instellen dat men alleen maar een introductie thread kan posten totdat ie X aantal tijd in de forum heeft zitten surfen en X aantal topics heeft geopent(gelezen) ofzo? ^^
Ik snap niet hoe mensen soms reageren zelfs NADAT ze zijn geholpen... Ik zie het zo, de eerste paar maanden ben je iig nieuw op de forum en te gast in een community die al lang bestond voordat je ook gezellig hallo komt zeggen. De mensen waar je dingen aan vraagt hebben misschien al veel energie gestopt in lange posts/threads over betreffend onderwerp en ik vind het alleen maar logisch als ze af en toe kortaf reageren, en als ze dat nog eens doen met een tip dan is dat toch alleen maar mooi meegenomen?..Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment