Sterk zijn ligt niet alleen aan de spieren en aan de kracht, maar ook aan het denk vermogen. En dat dieren vergeleken worden met mensen zoals ik hier lees.. sorry maar dat vind ik beetje onrealistisch. Als je veel traint en sterk bent en je veel spieren hebt, maar je bent geestlijk niet sterk, dan ben je voor mij gewoon niet sterk. Maar dat is mijn mening.
vreemdenlingenlegioen weinig eten, weinig slaap, maar sterkere mannen dan in de gym
Collapse
X
-
Originally posted by Black Identity View PostSterk zijn ligt niet alleen aan de spieren en aan de kracht, maar ook aan het denk vermogen. En dat dieren vergeleken worden met mensen zoals ik hier lees.. sorry maar dat vind ik beetje onrealistisch. Als je veel traint en sterk bent en je veel spieren hebt, maar je bent geestlijk niet sterk, dan ben je voor mij gewoon niet sterk. Maar dat is mijn mening.
Maar met pure denkkracht kun je 10 x 200 kh bankdrukken?
Het is wel degelijk zo dat je de kracht die je hebt, beter kunt gebruiken als je je in gedacht puur op de handeling concentreerd. Dus als je bijvoorbeeld een houtblok kapot moet slaan, dan kan pure concentratie en het ook durven toeslagen ervoor zorgen dat je hard en sterker toeslaat.
maar dan nog, om te beweren dat je als je sterk bent, maar niet geestelijk sterk bent, je niet sterk bent ( je spreekt jezelf een beetje tegen) vind ik persoonlijk onzin
Comment
-
Er zijn genoeg mannen die heel sterk zijn in de vorm van spieren maar die het kops mariniers niet halen omdat ze het geestelijk niet aan kunnen. Sterk zijn heeft zowel menatale als fysieke kracht nodig. Ik heb pas geleden de documentaire Navy SEALs BUDS Class 234 gekeken en daar zitten heel wat spierbundels bij, maar ze falen, puur omdat ze het geestelijk niet aan kunnen. Bikkels heeft te maken met alle factoren zowel innerlijk als uiterlijkMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Nee dat zeg ik niet maar wat hier word gezegd is dat mensen sterk zijn door alleen puur kracht training te doen en ze de hele wereld aan kunnen.
Dus als je bijvoorbeeld een houtblok kapot moet slaan, dan kan pure concentratie en het ook durven toeslagen ervoor zorgen dat je hard en sterker toeslaat.Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by slinky View PostJa maar waar hab je het nou over, mentaal sterk of fysiek sterk? Je gaat nu 2 heel verschillende zaken bij elkaar halen.
Ook al heb je zoveel spieren maar je denkt als een kip zonder kop, dan ben je voor mij een zwak persoonMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Nou je geeft niet echt een strikt antwoord op me vraag, je herhaald jezelf gewoon voor de 5e keer.
Ik weet niet of je in de gaten hebt waar je je bevind, dit is een forum voor BB'ers (Bodybuilders) die hebben niet als doel om mentaal sterk te worden maar om fysiek sterk te worden. (Of beter gezegd om massa te kweken)Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
-
Originally posted by slinky View PostNou je geeft niet echt een strikt antwoord op me vraag, je herhaald jezelf gewoon voor de 5e keer.
Ik weet niet of je in de gaten hebt waar je je bevind, dit is een forum voor BB'ers (Bodybuilders) die hebben niet als doel om mentaal sterk te worden maar om fysiek sterk te worden. (Of beter gezegd om massa te kweken)Last edited by Black Identity; 20-07-2008, 23:16.Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Black Identity View PostIk probeer je iets duidelijk te maken en ja natuurlijk weet ik waar ik me begeef maar dit onderwerp gaat over het vreemdelingenlegioen. En zoals ik van jou begrijp wil je alleen massa kweken om fysiek sterk te worden en voor de rest niets, dat kun je niet worden als je dat mentaal ook niet bent, want trainen vraagt ook geestelijk aandacht, disipline .. om elke dag weer te trainen of om je aan het trainingsschema te houden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDus wat je hier impliciet concludeert: fanatieke bodybuilders die resultaten boeken zijn mentaal sterk, en dus in jouw ogen ook sterk.
Ja! Resultaten behaal je door doorzettingsvermogen, zonder dat zul je geen resultaat zien en of behalen (dat geld overigens voor alles)Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
GenralIx als ik zo naar je foto kijk wat er goed uit ziet, dan heb je dat behaald door mentale kracht, doorzettingsvermogen, je aan een programma te houden en dat vol te houden. respect!!! En dat geld voor nog genoeg andere mensen van wie ik de foto's heb gezien en of berichten heb gelezenMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Nou snap ik wat voor een sterkte je bedoelt. Kracht is niets dat in je kop zit, maar in je spieren.
maar echte elite soldaten bijvoorbeeld, die worden gedrilt. Die worden getraind om in kou en in hit te vechten. Niet meteen bij iedere krasje naar mamma te roepen.
Mentale sterkte is overal belangrijk voor. Als je een doel hebt, maar je hebt gebrek aan mentale sterkte, dan ga je onderuit. En die mentale sterkte heb je ook nodig bij bb en alle andere sporten, als je echt wat wil bereiken.
Comment
-
Originally posted by Black Identity View PostGenralIx als ik zo naar je foto kijk wat er goed uit ziet, dan heb je dat behaald door mentale kracht, doorzettingsvermogen, je aan een programma te houden en dat vol te houden. respect!!! En dat geld voor nog genoeg andere mensen van wie ik de foto's heb gezien en of berichten heb gelezen
Maar ik houd me ook aan me schema hoor
En boek gelukkig ook resultaat
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-