vreemdenlingenlegioen weinig eten, weinig slaap, maar sterkere mannen dan in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sterk zijn ligt niet alleen aan de spieren en aan de kracht, maar ook aan het denk vermogen. En dat dieren vergeleken worden met mensen zoals ik hier lees.. sorry maar dat vind ik beetje onrealistisch. Als je veel traint en sterk bent en je veel spieren hebt, maar je bent geestlijk niet sterk, dan ben je voor mij gewoon niet sterk. Maar dat is mijn mening.
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
      Sterk zijn ligt niet alleen aan de spieren en aan de kracht, maar ook aan het denk vermogen. En dat dieren vergeleken worden met mensen zoals ik hier lees.. sorry maar dat vind ik beetje onrealistisch. Als je veel traint en sterk bent en je veel spieren hebt, maar je bent geestlijk niet sterk, dan ben je voor mij gewoon niet sterk. Maar dat is mijn mening.
      dus volgens jou hoef je geen krachttraining te doen om sterker te worden.
      Maar met pure denkkracht kun je 10 x 200 kh bankdrukken?

Het is wel degelijk zo dat je de kracht die je hebt, beter kunt gebruiken als je je in gedacht puur op de handeling concentreerd. Dus als je bijvoorbeeld een houtblok kapot moet slaan, dan kan pure concentratie en het ook durven toeslagen ervoor zorgen dat je hard en sterker toeslaat.

maar dan nog, om te beweren dat je als je sterk bent, maar niet geestelijk sterk bent, je niet sterk bent ( je spreekt jezelf een beetje tegen) vind ik persoonlijk onzin

Comment

Er zijn genoeg mannen die heel sterk zijn in de vorm van spieren maar die het kops mariniers niet halen omdat ze het geestelijk niet aan kunnen. Sterk zijn heeft zowel menatale als fysieke kracht nodig. Ik heb pas geleden de documentaire Navy SEALs BUDS Class 234 gekeken en daar zitten heel wat spierbundels bij, maar ze falen, puur omdat ze het geestelijk niet aan kunnen. Bikkels heeft te maken met alle factoren zowel innerlijk als uiterlijk

Comment

Nee dat zeg ik niet maar wat hier word gezegd is dat mensen sterk zijn door alleen puur kracht training te doen en ze de hele wereld aan kunnen.

Dus als je bijvoorbeeld een houtblok kapot moet slaan, dan kan pure concentratie en het ook durven toeslagen ervoor zorgen dat je hard en sterker toeslaat.
          Wat ik al zei samenhang van alles. Zie voor de rest mijn vorige post

Comment

Ja maar waar hab je het nou over, mentaal sterk of fysiek sterk? Je gaat nu 2 heel verschillende zaken bij elkaar halen.
            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
              Ja maar waar hab je het nou over, mentaal sterk of fysiek sterk? Je gaat nu 2 heel verschillende zaken bij elkaar halen.
              Kan jij het korps mariniers aan? Ja 2 zaken bij elkaar 2 zaken die je tot een sterk persoon maken, we hebben het hier over Bikkels in het vreemdelingen legioen, bij het vreemdenlegioen komen niet alleen de kracht en de spieren bij kijken maar ook geestelijke kracht en dat vergeten heel veel mensen. Die denken we zijn we gespierd dus we zijn er dus we kunnen alles aan

Ook al heb je zoveel spieren maar je denkt als een kip zonder kop, dan ben je voor mij een zwak persoon

Comment

Nou je geeft niet echt een strikt antwoord op me vraag, je herhaald jezelf gewoon voor de 5e keer.

Ik weet niet of je in de gaten hebt waar je je bevind, dit is een forum voor BB'ers (Bodybuilders) die hebben niet als doel om mentaal sterk te worden maar om fysiek sterk te worden. (Of beter gezegd om massa te kweken)
                Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
                  Nou je geeft niet echt een strikt antwoord op me vraag, je herhaald jezelf gewoon voor de 5e keer.

Ik weet niet of je in de gaten hebt waar je je bevind, dit is een forum voor BB'ers (Bodybuilders) die hebben niet als doel om mentaal sterk te worden maar om fysiek sterk te worden. (Of beter gezegd om massa te kweken)
                  Ik probeer je iets duidelijk te maken en ja natuurlijk weet ik waar ik me begeef maar dit onderwerp gaat over het vreemdelingenlegioen. En zoals ik van jou begrijp wil je alleen massa kweken om fysiek sterk te worden en voor de rest niets, dat kun je niet worden als je dat mentaal ook niet bent, want trainen vraagt ook geestelijk aandacht, disipline .. om elke dag weer te trainen of om je aan het trainingsschema te houden.
                  Last edited by Black Identity; 20-07-2008, 23:16.

Comment

Ik probeer je iets duidelijk te maken en ja natuurlijk weet ik waar ik me begeef maar dit onderwerp gaat over het vreemdelingenlegioen. En zoals ik van jou begrijp wil je alleen massa kweken om fysiek sterk te worden en voor de rest niets, dat kun je niet worden als je dat mentaal ook niet bent, want trainen vraagt ook geestelijk aandacht, disipline .. om elke dag weer te trainen of om je aan het trainingsschema te houden.
                    Dus wat je hier impliciet concludeert: fanatieke bodybuilders die resultaten boeken zijn mentaal sterk, en dus in jouw ogen ook sterk.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Dus wat je hier impliciet concludeert: fanatieke bodybuilders die resultaten boeken zijn mentaal sterk, en dus in jouw ogen ook sterk.

Ja! Resultaten behaal je door doorzettingsvermogen, zonder dat zul je geen resultaat zien en of behalen (dat geld overigens voor alles)

Comment

GenralIx als ik zo naar je foto kijk wat er goed uit ziet, dan heb je dat behaald door mentale kracht, doorzettingsvermogen, je aan een programma te houden en dat vol te houden. respect!!! En dat geld voor nog genoeg andere mensen van wie ik de foto's heb gezien en of berichten heb gelezen

Comment

Nou snap ik wat voor een sterkte je bedoelt. Kracht is niets dat in je kop zit, maar in je spieren.

maar echte elite soldaten bijvoorbeeld, die worden gedrilt. Die worden getraind om in kou en in hit te vechten. Niet meteen bij iedere krasje naar mamma te roepen.

Mentale sterkte is overal belangrijk voor. Als je een doel hebt, maar je hebt gebrek aan mentale sterkte, dan ga je onderuit. En die mentale sterkte heb je ook nodig bij bb en alle andere sporten, als je echt wat wil bereiken.

Comment

GenralIx als ik zo naar je foto kijk wat er goed uit ziet, dan heb je dat behaald door mentale kracht, doorzettingsvermogen, je aan een programma te houden en dat vol te houden. respect!!! En dat geld voor nog genoeg andere mensen van wie ik de foto's heb gezien en of berichten heb gelezen
                            ik heb nog niet van die foto's

Maar ik houd me ook aan me schema hoor
                            En boek gelukkig ook resultaat

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

edit: voor er gevraagd word naar foto's van mij, ik moet jullie teleurstellen. Kan geen normale foto's maken. zeker niet met mijn samsung d600

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

Mooi zo volhouden!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X