Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is er met voetbal dan?
    rusten betekend niet dat je niet meer mag lopen. Je moet de spieren gewoon niet zwaar gaan belasten. Je kunt echt wel als je voetbalt, je benen erbij trainen.

Comment

nee oke laatmaar heb je gelijk in maar zou iemand antwoord hierop kunnen geven:

maandag:borst en triceps
      dinsdag:biceps en rug
      woensdag:hardlopen(dus ook beetje been)
      donderdag:borst en triceps
      vrijdag:biceps en rug
      zaterdag:been en schouders en buik
      zondag:hardlopen(ook beetje been)

daar is toch niks mis mee??

en 2 :

en verder nog iets na de vakantie moet ik voetballen dus dan kan ik maar 2x per week fitnessen wat kan ik dan beter te doen: of fullbody dan train ik bepaalde spiergroepen 2x per week(ze hebben dan alsnog 72 uur rust) of split zodat ik elke spiergroep maar 1x per week train, wat kan ik beter doen

Comment

ik zie schouders en benen maar 1 keer, maak er ook 2 keer van.

Comment

ja ga ik doen en op het 2e ??

Comment

?????

Comment

???????????

2xfb

spammer ;] oh en cardio != krachttrainen
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

haha ja sorry omdat niemand antwoord geef misschien heb jij er wel antwoord op ?

Comment

hey

hey ik heb een vraag ik gebruik No-Xplode maar na gebruik krijg ik las bij me linkeronder bosrt en kijrg zo een honher ook als ik gegeten hebt en ik merk niet dat het wel werkt ik word wel beetje dronke je voel je goed en daar na niet meer dan doet hij geeft niet echt een pomp effe trainen dan ben ik me kracht kwijt en als ik in adem dan doet het wel pijn binnen graaggg antw bedankt.............

Comment

Originally posted by vikki_K View Post
                    hey ik heb een vraag ik gebruik No-Xplode maar na gebruik krijg ik las bij me linkeronder bosrt en kijrg zo een honher ook als ik gegeten hebt en ik merk niet dat het wel werkt ik word wel beetje dronke je voel je goed en daar na niet meer dan doet hij geeft niet echt een pomp effe trainen dan ben ik me kracht kwijt en als ik in adem dan doet het wel pijn binnen graaggg antw bedankt.............
                    kan geen chinees sorry

Comment

Ehh... gast ben jij knetter?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        Ehh... gast ben jij knetter?
                        hij is niet helemaal 100% op het moment dat hij dit schrijft.
                        geen interpunctie. En ook al had hij deze geplaats, slaat het verhaal nog nergens op.

Comment

ik vond het een meesterlijke post ;>

@ henk ik had je in die post voor dat je het weer vroeg al beantwoord : 2xfb
                          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

hi

hi mensen sorry wat ik wil zeggen is ik gebruik No-Xplode al 3 dagen en neem het voor de trainnig 1 en half schep met water en wacht 30 min en daar na ga ik trainen maar merk niet echt veel van maar als ik klaar ben met trainen dan uur laterkrijg ik zo raar gevoel onder me borst doet best wel pijn maar ik heb ook callmass en denk om te stoppen met no xplode kan het geen kwaad?? en met callmass verder gaan antw graag ..........A.B.U bedankt alvast.

Comment

ik vind het zo knap dat je dat in deze topic vraagt ;]

Comment

hi mensen sorry wat ik wil zeggen is ik gebruik No-Xplode al 3 dagen en neem het voor de trainnig 1 en half schep met water en wacht 30 min en daar na ga ik trainen maar merk niet echt veel van maar als ik klaar ben met trainen dan uur laterkrijg ik zo raar gevoel onder me borst doet best wel pijn maar ik heb ook callmass en denk om te stoppen met no xplode kan het geen kwaad?? en met callmass verder gaan antw graag ..........A.B.U bedankt alvast.
                                als je al iets vraagt, dan maak er een nieuwe topic van.
                                En ik mis nog steeds de interpunctie ( dat zijn: . , ! ? " " etc.)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X