en wat zal ik dan doen, 3x8 of 4 series met eerst 10 reps, dan 8 reps, dan 6 reps en al als laatste weer 6 reps
Vraagje
Collapse
X
-
Posseltje op een dag alle spiergroepen van je bovenlichaam trainen is niet handig.
Ma borst triceps schouders
Din rug biceps
Woensdag benen
Donderdag borst triceps schouders
Vrijdag rug biceps
Zaterdag benen
Zondag rust
Zo heb je wel weinig rust, ik zou het op een 3 dagen split houden als ik jou was.
Comment
-
je zou ook voro de optie rug +bui bic tric of borst buik bic tric, maar zou je krom kunnen gana lopen omdat je hele vorokant strak staat.
Vind niet zo'n probleem op rug en borst op 1 dag te doen. gaat wel lekker opzich kan je aan een stuk doorknallen
rug borst rug borst rug borst bic tricep schouder bic tric schouder supersetje bic tr
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postje zou ook voro de optie rug +bui bic tric of borst buik bic tric, maar zou je krom kunnen gana lopen omdat je hele vorokant strak staat.
Vind niet zo'n probleem op rug en borst op 1 dag te doen. gaat wel lekker opzich kan je aan een stuk doorknallen
rug borst rug borst rug borst bic tricep schouder bic tric schouder supersetje bic trLast edited by Nex-; 20-07-2008, 11:55.
Comment
-
ik vind 1x benen per week trainen wel genoeg, ik hoef niet van die gespierde benen hoor alleen een beetje kracht voor het voetballen, of is er een reden waarom ik dat beter wel zou moeten doen?
ps het beste is toch borst met triceps te trainen en biceps met rug te trainen>??
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHet is wel een probleem. Dan train je een stuk langer dan een uur, en langer dan een uur moet je niet gaan trainen. Er is daar ook een simpele reden voor (heb ik van dedicated) langer dan een uur trainen gaat je lichaam stresshormonen aanmaken, deze breken de spieren weer af. Er zijn er volgens mij nog veel meer redenen. Een goede training heb je pas achter de rug wanneer je maximaal 60 minuten in de gym hard hebt getraint.
Comment
-
@henk; er is geen beste manier alleen verschillende manieren. sommigen doen biceps+triceps op dezelfde dag, sommigen combineren biceps+rug samen en triceps+borst samen, zoals je vroeg. sommigen doen full body, sommigen splitsen upper body en lower body, etc etc etc.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by henk33 View Postik vind 1x benen per week trainen wel genoeg, ik hoef niet van die gespierde benen hoor alleen een beetje kracht voor het voetballen, of is er een reden waarom ik dat beter wel zou moeten doen?
ps het beste is toch borst met triceps te trainen en biceps met rug te trainen>??
De benen bevat ongeveer 50% van alle spieren in je lichaam. Als je deze niet goed traint, dan mis je een hoop groei. Omdat de beenspieren redelijk groot zijn en je hierdoor ook een soort van testoboost krijgt en dus bevordert het de groei van alle spieren.
En geloof me, in verhouding trainen is beter dan de ene wel trainen en de andere niet.
ik vind gewoon als je gespierde armen hebt, je ook gespierde benen moet hebben. De verhouding, dunne pootjes en gespierde armen vind ik niks.
Comment
-
maar ik ga dus
maandag:borst en triceps
dinsdag:biceps en rug
woensdag:hardlopen(dus ook beetje been)
donderdag:borst en triceps
vrijdag:biceps en rug
zaterdag:been en schouders en buik
zondag:hardlopen(ook beetje been)
dat is toch wel goed(buik doe ik thuis verder)
Comment
-
en verder nog iets na de vakantie moet ik voetballen dus dan kan ik maar 2x per week fitnessen wat kan ik dan beter te doen: of fullbody dan train ik bepaalde spiergroepen 2x per week(ze hebben dan alsnog 72 uur rust) of split zodat ik elke spiergroep maar 1x per week train(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse