Landkamp CIOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

WB

Kannie wachten op meer verhalen lol
    Slaap ze !
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Zozo, eindelijk klaar met werk
      dan maar snel weer op de pc want dat heb ik wel gemist.

We beginnen in het weekend voor landkamp:
      Alles kopen:
      Energie repen
      Isostar pillen (voor in cammelback)
      Dextro
      Potje pindakaas
      Bruin brood

Oke dat was het eten want: had voor smiddags savonds en die dag daarop voedsel nodig (was lui dus dacht eet savonds gewoon lekker brood)

Tas spullen:
      Tent 3 personen (woog rond 4kilo)
      3 boxers
      4 paar sokken
      1 vest
      1 fietsbroek
      1 fietsshirtje
      1 regenpak
      1 sport broekje kort
      2 sport broekjes lang
      2 korte shirtjes
      1 lang shirtje
      1 cammelback 3liter
      1 tasje met EHBO (pleisters, blarenpleisters, sporttape, asperientje enz)
      1 tasje met douche spullen en tandenborstel
      1 paar berg schoenen maar die had ik al aan
      Dit bij elkaar woog rond de 15kilo

Maandag ochtent 5:00 gaat de wekker.
      Snel douche, aankleden & eten.
      6:00 stond de auto voor de deur.
      9:00 aangekomen in Eersel (vlak bij eindhoven, Noord Brabant)
      9:30 was de hele klas bij elkaar en ging je met je groepje op pad naar de kamping dit was 32kilometer als je in 1keer goed liep.
      Spullen die je kreeg was de route er naartoe en een kompas.
      Dit ging mij erg goed af, had nergens last van en vond het nog leuk ook.
      Helaas na de wandeling (noemde hem dwarsdoorsteek) had ik blaren.
      We waren de eerste groep die aangekomen was, snel tent opzetten boterhammetjes smeren en op eten.
      Nadat iedereen er was en gegeten had gingen we evalueren.
      Daarna met paar jongens biertje nuttigen.
      23:00 gingen we slapen want volgende dag ging de wekker weer om 6:30

Dinsdag 6:30
      Opstaan, douche, eten, tent inpakken, de kajak pakken en varen maar!
      7:15 waren we per 2tal aan het varen op de Bommel.
      Dit was ook ongeveer 40kilometer.
      Weet niet meer hoelaat we klaar waren maar: daarna moesten we nog 5kilometer lopen.
      En we moesten nog door een slootje met al je spullen, ik ging als eerste want: ik dacht nu is het nog schoon maar als het water troebel wordt is het vies en kom je zwart er door heen.
      Rond 16:00 waren we bij de supermarkt aangekomen en kon je eten kopen voor de avond en volgende ochtent/middag had 1 brood gekocht, maaltijd salade, nasi goreng.
      17:00 aangekomen op kamping
      Savonds weer zelfde liedje: tent opzetten, eten, douche, evalueren en natuurlijk biertje nuttigen.
      Weer rond 23:00 naar bed.

Woensdag 6:30
      Opstaan, douche, eten, tent inpakken, mountenbicke pakken (helaas zonder vering)
      7:30 gingen we met de groep mounten bicke door het bos.
      na vele kilometers gingen we de groep in 2je doen, 1groep met mensen die rustig aan wouden doen en 1 groep die wou bikkelen.
      zat bij bikkelgroep en gingen intervalletjes doen dus steeds ffies max tempo en daarna weer rustig en dan weer max tempo.
      Dit vond ik erg leuk en zwaar.
      weer rond de 40 a 50kilometer ge-mountenbicked door het bos.
      Op naar supermarkt. (15:00)
      Kocht: goeiemorgen, 1bruin brood, griekse-salade, lasange, potje pindakaas.
      Aangekomen op kamping weer zelfde: tent opzetten etenkoken, beetje gek doen met de groep, evalueren en helaas was er geen bier dus toen maar weer om 23:00 naar bed

Donderdag 5:00
      Opstaan, douche, eten koken (lasange die ik gisteren gekocht had) dit mocht niet van de 4de klasser die als begeleiding mee ging want die dacht dat ik binnen aan het koken was, en moest ik het uit doen (heb ik het lauw gegeten) hierdoor schreeuwde zij zo hard dat iedereen wakker was geworden, dit vond ik erg grappig)
      tent weer inpakken en nording walking sticks pakken en gingen we om 7:00 de grandroute doen: rond 50km lopen.
      we waren verkeerd gelopen al vrij snel en toen hebben we ruim anderhalf uur verkeerdgelopen.
      1iemand kreeg last van d'r knie en viel af en werd opgehaalt door een busje.
      Nog meer blaren gekregen, maar was goed te doen.
      rond 17:00 in supermarkt aangekomen.
      kocht: maaltijd salade, dextro, energie drank, brood.
      17:30 op kamping aangekomen, en dan weer het zelfde liedje: tent opzetten, douche, eten, evalueren & daarna bier drinken hadden deal gemaakt met bar man alles 1 euro (einde van de avond 2en een half uur verder had ik rekening van 43 eu)
      23:30 weer slapen

Vrijdag 6:00
      Opstaan, douche, eten, tent afbouwen, skates passen want we gingen skate.
      30kilometer maarliefst dit is niet zo erg als je gewoon asvalt hebt maar kleine steentjes zijn een hell!!!!
      7:30 begonnen we en het was behoorlijk zwaar overal blaren en wondjes door het schuren van mijn been op de skate zijn brandblare geworden.
      14:30 weer terug en had behoorlijk pijn (was er miselijk van geworden) maar wel gehaalt
      veel afvallers.
      maar iedereen heeft het van mijn klas gehaalt!!!
      rond 16:30 gingen we naar huis en kwam 19:00 thuis

Als je verder nog wat wil weten kan je altijd vragen!
      Heb er erg van genoten en ik denk ook dat ik het nooit zal vergeten.
      Hoop dat ik jongens die ook naar CIOS gaan kan helpen en mijn kennis over landkamp overtebrengen.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Whouuoow te gek.. wel zwaar lijkt me.. niks voor mij denk ik.. knap daje heb volgehouden.
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Zou vooral voldoende vitamine's en anti-oxidanten meenemen, meeste anti-oxidanten zitten in bessen: blauwe bessen, rozijnen, etc.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Klinkt alsof je wel een goede tijd hebt gehad. Was zelf bloedchagrijnig geworden van zulke eetrestricties en mijn gewichtsverlies in combinatie met zo'n berg cardio, maar ach, dat ben ik.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha denk dat ik meer spieren heb aangemaakt hoor dan verloren.
              elke dag 1brood gegeten en 4 krenten bollen dat was ik er vergeten bij te zetten en 4 bananen ook per dag

Comment

4? oeh dan zul je nu wel helemaal vast zitten daar van binnen

Comment

haha ja zat ik ook maar nu valt het wel weer mee

Comment

hej ijs,
                    ben ook op landkamp geweest afgelopen week!
                    was redelijk vermoeiend maar vooral erg leuk!
                    MMA - Weightlifting

Comment

Originally posted by Piellemuis View Post
                      hej ijs,
                      ben ook op landkamp geweest afgelopen week!
                      was redelijk vermoeiend maar vooral erg leuk!
                      het topic is van 2008, maar ik ben wel geweest alleen niet afgelopen week

Comment

Ben vorig jaar met de Alo week surveivelen geweest in de ardennen in November. Super leuk was dat, en heel zwaar! Heel wat kilo's verloren toen van het weinig eten en door de bergen ploeteren, toch een week om nooit te vergeten

Comment

Moet er niet aan denken. Is meteen een hartaanval voor ondergetekende.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Yeah + feit dat je afvalt.. no way

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X