Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja was apart. Zit je op de bank tv te kijken, maar je zit dus VOOR het raam met vrij dunne gordijnen. Mensen die naar binnen proberen te staren. Dan kwam toch even de twijfel van....zal ik toch open doen? Maar me princiepes overwonnen me zwak humane normen/waarden gelukkig. Als je eenmaal begint is het hek van de dam :P
Merkte achteraf pas met thuis trainen dat ik op de sportschool te veel rond zat te kijken. Te lange pauzes nam, Te lang moest wachten op toestellen, te veel ergernissen van oudjes die voor het aerobics raam stonden waar ik wilde bankdrukken. Thuis ligt tempo en intensiteit hoger.
Wat ik wel mis is een spotter van tijd tot tijd. Maar op de sportschool iemand om hulp vragen is ook niet ideaal te noemen hehe
Dus ja...het is moeilijk te zeggen wat beter is. Het is afhankelijk van de persoon en wat die het prettigst vind.
ik train al 2 jaar thuis en gaat gewoon lekker geld voor de sportschool heb ik ook niet. Al die spullen toen gewoon in 1x gekocht wel in 1x veel geld kwijt maar hoef je teminste niet elke maand te betalen. Zie eigenlijk alleen maar voordelen: kan trainen wanneer ik wil, bepaal zelf mijn kleding meestal blote borst want dat traint gewoon lekker (dit mag dus in heel veel gyms niet vanwege hygiene enzo) bepaal zelf de muziek, hoef nooit te wachten.
Enigste nadeel voor mij is dat de keuze niet zo uitgebreid is als bij de sportschool maar ben toch niet zo'n fan van machines en ik heb geen spotter dat is eigenlijk het grootste nadeel. Verder eigenlijk geen problemen met motivatie en dergelijke.
ik train al 2 jaar thuis en gaat gewoon lekker geld voor de sportschool heb ik ook niet. Al die spullen toen gewoon in 1x gekocht wel in 1x veel geld kwijt maar hoef je teminste niet elke maand te betalen. Zie eigenlijk alleen maar voordelen: kan trainen wanneer ik wil, bepaal zelf mijn kleding meestal blote borst want dat traint gewoon lekker (dit mag dus in heel veel gyms niet vanwege hygiene enzo) bepaal zelf de muziek, hoef nooit te wachten.
Enigste nadeel voor mij is dat de keuze niet zo uitgebreid is als bij de sportschool maar ben toch niet zo'n fan van machines en ik heb geen spotter dat is eigenlijk het grootste nadeel. Verder eigenlijk geen problemen met motivatie en dergelijke.
knap dat je de motivatie hebt om thuis te trainen, zelf zou ik het niet zo snel doen.
behalve als de sportschool dicht is en wil nog wat doen, ga ik ff kloten met die 2 db wat ik heb
Idem dito met deze jongen. Ik ga normaal met plezier naar de training - kost hier trouwens bijna geen geld - maar in de zomer zetten ze de ramen open en dan stinkt het daar afschuwelijk naar de uitlaatgassen.
Dus kocht ik me een splinternieuwe "Weider" op ebay aan amper 500,- € (bij Decathlon 1000,-!!!) en doe mijn training tijdens de zomermaanden thuis.
Niks afleiding als je dat niet wil. Je moet het wel leuk maken met voldoende plaats enzo, spiegeltje hier en daar, goeie muziek
Een homegym is ideaal, mits je de oefeningen goed beheerst. Zou daarvoor naar een goeie sportschool gaan, waar geen smith machines aanwezig zijn en met veel losse apparatuur. Je kan zelf veel leren, maar de basis zou ik toch liefst leren op een goeie sportschool, met een goeie sportschool bedoel ik geen health center oid maar 1 waar ook echt getraind wordt.
Als je besluit thuis te trainen zou ik het boek van rippetoe eerst doornemen, maar zelfs dan zijn foutjes snel gemaakt, zeker in het begin en het is altijd handig als iemand je erop kan wijzen.
Als bovenstaande geen probleem is zou ik voor 100% kiezen voor een home gym. Je kan ook kiezen om 1x in de week in de sportschool te trainen natuurlijk om je houding te checken.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment