Hoi hallo! ik ben nieuw op dit forum.
hier even wat over mijzelf en mij lichaam en wat ik wil gaan doen.
ik heet Nick, ik ben 17 jaar oud
ik ben 1.80 lang en weeg circa 70 kg.
ik werk 4 dagen in de week van 8 tot 5 als monteur en zit 1 dag opschool.
ik ben op het moment bezig met afvallen omdat ik mijn buik te dik vind (waardoor er geen spieren te zien zijn)
ik doe op het moment nog geen fitniss of sport alleen thuis was eigen oefeningetjes sinds kort.
wat ik dus wil berijken is een strak lichaam, brede armen. beenspieren eigk niet persee gewoon strakke buik met een mooi wasboordje , gespierde armen/schouders geen gekke dingen , niet te overdreven, ik ben vanplan dus een abb. te nemen bij de sportschool hier in de buurt ( er zijn er meer als 5 ) ik ga nog even rond voor prijzen etc.
ik neem aan dat ik daar een schema aan kan vragen voor wat ik precies wil bereiken?
hoeveel dagen per week is aangeraden? 3 ofzo en dan 1.5-2.0 uur per avond?
ik ben helemaal nieuw in dit gebeuren maar ik wil er echt voor gaan!
nog een vraagje, na hoe lange termijn ga je echt vooruitgang zien(GROFWEG)?
ik kijk ondertussen even het forum rond voor wat informatie , een goede tipgever zou leuk zijn!
alvast bedankt.
groeten Nick
hier even wat over mijzelf en mij lichaam en wat ik wil gaan doen.
ik heet Nick, ik ben 17 jaar oud
ik ben 1.80 lang en weeg circa 70 kg.
ik werk 4 dagen in de week van 8 tot 5 als monteur en zit 1 dag opschool.
ik ben op het moment bezig met afvallen omdat ik mijn buik te dik vind (waardoor er geen spieren te zien zijn)
ik doe op het moment nog geen fitniss of sport alleen thuis was eigen oefeningetjes sinds kort.
wat ik dus wil berijken is een strak lichaam, brede armen. beenspieren eigk niet persee gewoon strakke buik met een mooi wasboordje , gespierde armen/schouders geen gekke dingen , niet te overdreven, ik ben vanplan dus een abb. te nemen bij de sportschool hier in de buurt ( er zijn er meer als 5 ) ik ga nog even rond voor prijzen etc.
ik neem aan dat ik daar een schema aan kan vragen voor wat ik precies wil bereiken?
hoeveel dagen per week is aangeraden? 3 ofzo en dan 1.5-2.0 uur per avond?
ik ben helemaal nieuw in dit gebeuren maar ik wil er echt voor gaan!
nog een vraagje, na hoe lange termijn ga je echt vooruitgang zien(GROFWEG)?
ik kijk ondertussen even het forum rond voor wat informatie , een goede tipgever zou leuk zijn!
alvast bedankt.
groeten Nick
Comment