Hallo,
Ik wil deze 2 maanden mijn vet percentage naar beneden krijgen. ( Dit is mijn 2e week )
Ik dacht eraan om de ene dag kracht training te doen, en de andere dag hardlopen met interval en wat oefeningen tussendoor. Dus om de dag kracht.
Wat raden jullie voor kracht schema aan, en heb je miss een voorbeeld voor me.
Daarnaast vinden jullie het slim om gewoon elke dag te trainen dus kracht, conditie, en dan weer kracht, conditie enz.
Als laatste heeft iemand nog een voorbeeld van een voeding schema om vet te verliezen. Ik ben 1.92, weeg ongeveer 90kg.
Wat ik nu eet per dag is als volgt :
8:30 : Instant oats, whey scoop, melk shake
11:00 : 2 bruine boterhammen + 6 plakjes kipfilet + 2 eieren
13/14:00 : Rijst/wrap, Kip, groente
16:00 : Kwark + Appel
18:30 : Pasta / Rijst met kip+groente/
21:00 : Kwark + Banaan
Soms is er als avond eten gekookte aardappels met een stukje vlees en groente bijvoorbeeld, wordt hier aangeraden dit niet te eten? Wat is het beste als avond eten.
Graag hoor ik jullie advies!
Rick.
Ik wil deze 2 maanden mijn vet percentage naar beneden krijgen. ( Dit is mijn 2e week )
Ik dacht eraan om de ene dag kracht training te doen, en de andere dag hardlopen met interval en wat oefeningen tussendoor. Dus om de dag kracht.
Wat raden jullie voor kracht schema aan, en heb je miss een voorbeeld voor me.
Daarnaast vinden jullie het slim om gewoon elke dag te trainen dus kracht, conditie, en dan weer kracht, conditie enz.
Als laatste heeft iemand nog een voorbeeld van een voeding schema om vet te verliezen. Ik ben 1.92, weeg ongeveer 90kg.
Wat ik nu eet per dag is als volgt :
8:30 : Instant oats, whey scoop, melk shake
11:00 : 2 bruine boterhammen + 6 plakjes kipfilet + 2 eieren
13/14:00 : Rijst/wrap, Kip, groente
16:00 : Kwark + Appel
18:30 : Pasta / Rijst met kip+groente/
21:00 : Kwark + Banaan
Soms is er als avond eten gekookte aardappels met een stukje vlees en groente bijvoorbeeld, wordt hier aangeraden dit niet te eten? Wat is het beste als avond eten.
Graag hoor ik jullie advies!
Rick.
Comment