Het grote GeneralIx vs Fanatic topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het grote GeneralIx vs Fanatic topic

Originally posted by Posseltje View Post
    even een vraagje mijn zusje is wanhopig bezig met afval supplementen weigert \"normaal\" te eten bla bla bla je kent die types wel ik val niet af ik eet gezond, maar wel 2 croissantjes naar binnen werken in de pauze.. goed back to the point

The heft nu L-carnitine van trec nutrition gekocht, ze is 17 jaar rond 70 kilo. het is ene aminozuur. dus verder niet schadelijk als het goed is. kan het toch nadelige effecten hebben?
    Werkt alléén als ze 100 jaar is, volgens de generaal.
    Dus is het ook niet schadelijk, immers het werkt niet....

Originally posted by Fanatic View Post
    Dus is het ook niet schadelijk, immers het werkt niet....
    Iets kan best niet werken terwijl het wel schadelijk is.

@ Posseltje
    Als er wat gebeurt is het placebo, maar nee het kan zoiezo geen kwaad.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Iets kan best niet werken terwijl het wel schadelijk is.

@ Posseltje
      Als er wat gebeurt is het placebo, maar nee het kan zoiezo geen kwaad.
      Het is géén placebo, L-Carnitine is een lichaams eigen stof....

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Ik weet de naam niet precies en kan het hier ook niet lezen maar wat lee prist hier in zijn handen heeft werkt erg goed. Lee Priest - Bodynet Gallery Erg veel bodybuilders gebruiken deze supplement.
        Hydroxycut hardcore.

@ Fanatic
        Ben me ervan bewust dat L-Carnitine een lichaamseigen stof is, maar dat wil niet zeggen dat er dan geen placebo-effect mogelijk is, of dat het niet schadelijk is.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hydroxycut hardcore.

@ Fanatic
          Ben me ervan bewust dat L-Carnitine een lichaamseigen stof is, maar dat wil niet zeggen dat er dan geen placebo-effect mogelijk is, of dat het niet schadelijk is.
          Kun je dat wetenschappelijk bewijzen?

Comment

Kun je dat wetenschappelijk bewijzen?
            Dat een lichaamseigen stof schadelijk kan zijn? Of dat een placebo effect altijd mogelijk is?

sigpic

Comment

Dat een lichaamseigen stof schadelijk kan zijn? Of dat een placebo effect altijd mogelijk is?
              Doe het maar van beide....

Comment

Doe het maar van beide....
                Voor schadelijke lichaamseigen stoffen: ga jij maar eens insuline spuiten. Gewoon voor het slapengaan ofzo. Kijk maar of je dan nog opstaat en zonder problemen kunt zeggen dat lichaamseigen stoffen niet schadelijk kunnen zijn. Zeker als je een beetje behoorlijk doseert betwijfel ik of je nog op gaat staan. Waarmee je mijn punt ook bewijst.

En een placebo-effect is altijd mogelijk ja. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar vooruitgang die placebogroepen ook vaak maken, die ze niet zouden maken als ze geen placebo kregen. Vandaar ook dat je altijd een placebogroep hebt, om te kijken of het middel meer doet dan mensen het idee geven dat ze wat slikken.

sigpic

Comment

Voor schadelijke lichaamseigen stoffen: ga jij maar eens insuline spuiten. Gewoon voor het slapengaan ofzo. Kijk maar of je dan nog opstaat en zonder problemen kunt zeggen dat lichaamseigen stoffen niet schadelijk kunnen zijn. Zeker als je een beetje behoorlijk doseert betwijfel ik of je nog op gaat staan. Waarmee je mijn punt ook bewijst.
                  Je weet dat Mister BodyFood diabetisch 2 heeft en hij spuit al geruime tijd insuline, ook voor het slapen gaan. Hij spuit snelle en langzame insuline, iedere ochtend staat hij weer fris op. Alleen wordt hij de laatste tijd wel groter en sterker, zou dat door de insuline kunnen komen.

Het blijkt dus dat insuline geen schadelijke lichaamseigen stof is....

Met je placebo effect heb je gelijk als het om een onderzoek gaat, met verschillende groepen. Maar individueel waar het hierom ging, is het niet bewijsbaar dat het een placebo effect is.

Comment

Ha, geen dingen door elkaar gaan gooien he kerel. Dat mr Bodyfood baat heeft bij insuline wil niet zeggen dat het onschadelijk is. Zei ook heel bewust: "ga jij maar eens insuline spuiten". En dan voor het slapen gaan, in een hoge dosering. Waarschijnlijk sta je nooit meer op.

Individueel is het inderdaad niet bewijsbaar dat het een placebo-effect is, tenzij de TS de L-Carnitine vervangt door een placebo en zij gaat nog steeds vooruit, de boel weer omwisselt en haar vooruitgang dezelfde trend blijft volgen.

sigpic

Comment

Ha, geen dingen door elkaar gaan gooien he kerel. Dat mr Bodyfood baat heeft bij insuline wil niet zeggen dat het onschadelijk is. Zei ook heel bewust: \"ga jij maar eens insuline spuiten\". En dan voor het slapen gaan, in een hoge dosering. Waarschijnlijk sta je nooit meer op.
                      Gelukkig heb ik hier meer verstand van dan jij en daarom zal ik je advies niet opvolgen. Maar je geeft wel gevaarlijke adviezen, met een eventuele coma cq dood als gevolg. Lezen wij straks in de krant, GeneralIx moderator van Bodynet geeft heel bewust dodelijke adviezen.

Comment

Gelukkig heb ik hier meer verstand van dan jij en daarom zal ik je advies niet opvolgen. Maar je geeft wel gevaarlijke adviezen, met een eventuele coma cq dood als gevolg. Lezen wij straks in de krant, GeneralIx moderator van Bodynet geeft heel bewust dodelijke adviezen.
                        Het komt niet door he kerel... Ik weet dat je er aan dood kunt gaan, vandaar ook dat ik deze stelling poneer, en met dit voorbeeld bewijs dat lichaamseigen stoffen wel degelijk schadelijk kunnen zijn. Zeg daarnaast ook heel expliciet dat je waarschijnlijk nooit meer op staat c.q. zult sterven. Waarmee ik toch, hoewel indirect, redelijk helder verklaar dat je het beter niet kunt doen.

Sterker nog, door te stellen dat lichaamseigen stoffen nooit schadelijk zijn zoals jij doet, dat is gevaarlijk. Wat ik doe is die hoogst gevaarlijke stelling onderuit schoppen middels een treffend voorbeeld.

sigpic

Comment

Sterker nog, door te stellen dat lichaamseigen stoffen nooit schadelijk zijn zoals jij doet, dat is gevaarlijk. Wat ik doe is die hoogst gevaarlijke stelling onderuit schoppen middels een treffend voorbeeld.
                          Bij mij komt alles goed door kerel, alleen niet bij jou. In het begin had ik het over het voedingssupplement L-Carnitine en niet over het medicijn Insuline.

Als jij een stelling onderuit wil schoppen, probeer het dan bij jezelf uit.
                          Ik weet dat je van extreme dingen houd, doe het samen met je druivensuiker experiment dan maak je meer kans om het te overleven.

Ik zou het niet doen voor mij hoeft niemand, het treffende voorbeeld te zijn....

Ik heb nog steeds geen wetenschappelijke bewijzen gezien, met bron vermelding. Alleen je eigen stellingen en voorbeelden.

Comment

Nee, de discussie was of lichaamseigen stoffen schadelijk konden zijn of niet. Insuline kan schadelijk zijn, waarmee de jouw stelling (lichaamseigen stoffen kunnen niet schadelijk zijn), onderuit is gehaald.

En je wilt bewijs dat placebo-effect mogelijk is?
                            Hier bijvoorbeeld.
                            Department of Neurosciences, Centre Hospitalier de Luxembourg, 4, rue Barblé, L-1210 Luxembourg City, Luxembourg. [email protected]
                            Placebo (PL) treatment is a method utilized as a control condition in clinical trials. A positive placebo response is seen in up to 50% of patients with Parkinson disease (PD), pain syndromes, and depression. The response is more pronounced with invasive procedures or advanced disease. Physiologic and biochemical changes have been studied in an effort to understand the mechanisms underlying placebo-related clinical improvement. In PD, objective clinical improvements in parkinsonism correlate with dopaminergic activation of the striatum, documented by PET and with changes in cell firings of the subthalamic nucleus documented by single cell recordings. Dopaminergic pathways mediating reward may underlie PL-mediated improvement in PD. In pain syndromes, endogenous opioid release triggered by cortical activation, especially the rostral anterior cingulated cortex, is associated with PL-related analgesia and can be reversed by opioid antagonists. Covert treatment of an analgesic is less effective than overt treatment, suggesting an expectation component to clinical response. In depression, PL partially imitates selective serotonin reuptake inhibitor-mediated brain activation. Diseases lacking major "top-down" or cortically based regulation may be less prone to PL-related improvement.
                            PMID: 18725593 [PubMed - in process]
                            Bron.

sigpic

Comment

Hoe is ditt topic zo gekomen= heb ik wat gemist ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X