Fatburner ja of nee ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Het is géén placebo, L-Carnitine is een lichaams eigen stof....
    Correct, maar ik neem aan dat Atta dat wel weet.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik weet de naam niet precies en kan het hier ook niet lezen maar wat lee prist hier in zijn handen heeft werkt erg goed. Lee Priest - Bodynet Gallery Erg veel bodybuilders gebruiken deze supplement.

Comment

L-carnitine...leuk. Maar merkte er niks van. Toen ik het niet meer nam was het enige dat veranderde dat ik wat minder uithoudingsvermogen had. Maar helpen met verbranden deed het niet tot nauwelijks. Venom daar en tegen werkt goed.

Hot Roxx werkt ook erg goed, maar is enorm prijzig vergeleken met de hoeveelheid die je krijgt. Was de enige burner waar ik kop pijn van kreeg binnen 24 uur als ik het niet opnieuw nam. Kut afkicken :P

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Ik weet de naam niet precies en kan het hier ook niet lezen maar wat lee prist hier in zijn handen heeft werkt erg goed. Lee Priest - Bodynet Gallery Erg veel bodybuilders gebruiken deze supplement.
          Hydroxycut hardcore.

@ Fanatic
          Ben me ervan bewust dat L-Carnitine een lichaamseigen stof is, maar dat wil niet zeggen dat er dan geen placebo-effect mogelijk is, of dat het niet schadelijk is.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Hydroxycut hardcore.
            Precies! Een erg goed supplement heb ik gehoord.

Comment

Hydroxycut hardcore.

@ Fanatic
              Ben me ervan bewust dat L-Carnitine een lichaamseigen stof is, maar dat wil niet zeggen dat er dan geen placebo-effect mogelijk is, of dat het niet schadelijk is.
              Kun je dat wetenschappelijk bewijzen?

Comment

ik heb 1x een fatburner geprobeerd die de hartslag verhoogde, nou nooit meer dus, in combinatie met zwaar werk en zware training zorgde dit voor een totale uitputting+ xtreme weerstand verlaging dit leide tot 2 weken ziekbed..

Comment

Originally posted by bruutus View Post
                  ik heb 1x een fatburner geprobeerd die de hartslag verhoogde, nou nooit meer dus, in combinatie met zwaar werk en zware training zorgde dit voor een totale uitputting+ xtreme weerstand verlaging dit leide tot 2 weken ziekbed..
                  Bedankt voor het zeggen, nu zal ik er ook mee gelijk stoppen.

Ty
                  Wat ben ik een spetter

Comment

Kun je dat wetenschappelijk bewijzen?
                    Dat een lichaamseigen stof schadelijk kan zijn? Of dat een placebo effect altijd mogelijk is?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dat een lichaamseigen stof schadelijk kan zijn? Of dat een placebo effect altijd mogelijk is?
                      Doe het maar van beide....

Comment

Originally posted by bruutus View Post
                        Daar was uik dus ook bang voor.
                        Ik heb enkele weken beta burner van maximize genomen en m'n hartslag verhoogde me net iets te veel om nog confortabel te zijn.
                        Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

oh oh oh wat eng. Sommige reageren nu eenmaal heftiger dan anderen. Ik merkte bijvoorbeeld geen ruk, behalve van efedrine en Hot Roxx en Venom. Begin met een lage dosering en kijk hoe je er op reageert en verhoog de dosering dan als het nodig lijkt.

Comment

Doe het maar van beide....
                            Voor schadelijke lichaamseigen stoffen: ga jij maar eens insuline spuiten. Gewoon voor het slapengaan ofzo. Kijk maar of je dan nog opstaat en zonder problemen kunt zeggen dat lichaamseigen stoffen niet schadelijk kunnen zijn. Zeker als je een beetje behoorlijk doseert betwijfel ik of je nog op gaat staan. Waarmee je mijn punt ook bewijst.

En een placebo-effect is altijd mogelijk ja. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar vooruitgang die placebogroepen ook vaak maken, die ze niet zouden maken als ze geen placebo kregen. Vandaar ook dat je altijd een placebogroep hebt, om te kijken of het middel meer doet dan mensen het idee geven dat ze wat slikken.

sigpic

Comment

Voor schadelijke lichaamseigen stoffen: ga jij maar eens insuline spuiten. Gewoon voor het slapengaan ofzo. Kijk maar of je dan nog opstaat en zonder problemen kunt zeggen dat lichaamseigen stoffen niet schadelijk kunnen zijn. Zeker als je een beetje behoorlijk doseert betwijfel ik of je nog op gaat staan. Waarmee je mijn punt ook bewijst.
                              Je weet dat Mister BodyFood diabetisch 2 heeft en hij spuit al geruime tijd insuline, ook voor het slapen gaan. Hij spuit snelle en langzame insuline, iedere ochtend staat hij weer fris op. Alleen wordt hij de laatste tijd wel groter en sterker, zou dat door de insuline kunnen komen.

Het blijkt dus dat insuline geen schadelijke lichaamseigen stof is....

Met je placebo effect heb je gelijk als het om een onderzoek gaat, met verschillende groepen. Maar individueel waar het hierom ging, is het niet bewijsbaar dat het een placebo effect is.

Comment

Ha, geen dingen door elkaar gaan gooien he kerel. Dat mr Bodyfood baat heeft bij insuline wil niet zeggen dat het onschadelijk is. Zei ook heel bewust: "ga jij maar eens insuline spuiten". En dan voor het slapen gaan, in een hoge dosering. Waarschijnlijk sta je nooit meer op.

Individueel is het inderdaad niet bewijsbaar dat het een placebo-effect is, tenzij de TS de L-Carnitine vervangt door een placebo en zij gaat nog steeds vooruit, de boel weer omwisselt en haar vooruitgang dezelfde trend blijft volgen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X