Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe is ditt topic zo gekomen= heb ik wat gemist ofzo.
Mwah, was gewoon weer een discussie tussen mij en fanatic over L-Carnitine in een fatburner topic. Loopt uit tot topicvervuiling, vandaar dat ik hier gewoon deze discussie heb geplakt, en elke volgende discussie die nergens op gaat uitdraaien tussen ons twee.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Gelukkig heb ik hier meer verstand van dan jij en daarom zal ik je advies niet opvolgen. Maar je geeft wel gevaarlijke adviezen, met een eventuele coma cq dood als gevolg. Lezen wij straks in de krant, GeneralIx moderator van Bodynet geeft heel bewust dodelijke adviezen.
Monsterlijke vorm van discussie voeren
Edit: Dit is dus ironisch bedoelt he voor je dit ook letterlijk neemt.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mwah, was gewoon weer een discussie tussen mij en fanatic over L-Carnitine in een fatburner topic. Loopt uit tot topicvervuiling, vandaar dat ik hier gewoon deze discussie heb geplakt, en elke volgende discussie die nergens op gaat uitdraaien tussen ons twee.
Wie ben jij dat je zonder mijn toestemming een topic opent, onder mijn naam
en zichzelf dan de GROTE noemt.
Je lijd aan grootheidswaanzin, het heeft weinig zin meer om met jou een discussie aan te gaan.
Het is wat De Sterkste Ophaler al aan geeft, de slotjes man wordt de topicversleutel man. Alleen is het niet geweldig, eerder erg dom.
Hahahahaha, sorry Fanatic, maar ik kan niet anders dan dit van mijn schouders laten vallen onder luid gelach. Wat een droevig verhaal van je. Ik kopieer gewoon wat berichten, en dat jij dan het eerste bericht hebt tjah, jammer voor je.
En grote slaat op topic inderdaad. Er bestaat namelijk geen "het" GeneralIx.
En hoe zeer je stennismakerij me ook amuseert, vind het ergens ook zorgelijk. Je insinueert (en dan druk ik me erg zacht uit), dat ik op een verglijdende schaal zit waarbij ik begin met het topic openen onder iemand anders zijn naam*, en vervolgens dingen ga beloven, en dan misbruik ga maken van mijn positie als moderator? Als dat zo zou zijn zou het aan de boardleiding zijn me van mijn functie te ontheffen, en het zou dan absoluut niet jouw aangelegenheid zijn. vandaar ook graag dat je je klep houdt over zaken waar je geen reet mee te maken hebt.
Verder kunnen de rest van de reacties per pm, dit is een discussietopic over L-Carnitine nog, en niet over hoe corrupt je me wel niet vind. Volgende belediging aan mijn adres (of aan welk andere member dan ook) is een ban. Begin je toch aardig beu te worden.
* Dat kan ik niet eens. Ik kopieer slechts een paar berichten, en jouw bericht staat als eerste, vandaar dat de discussie onder jouw naam staat. Ga er nu juist niks aan doen, omdat je het niet normaal vraagt, maar er een hoop onzinnig kabaal om maakt.
Grtz,
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hahahahaha, sorry Fanatic, maar ik kan niet anders dan dit van mijn schouders laten vallen onder luid gelach. Wat een droevig verhaal van je. Ik kopieer gewoon wat berichten, en dat jij dan het eerste bericht hebt tjah, jammer voor je.
En grote slaat op topic inderdaad. Er bestaat namelijk geen \"het\" GeneralIx.
En hoe zeer je stennismakerij me ook amuseert, vind het ergens ook zorgelijk. Je insinueert (en dan druk ik me erg zacht uit), dat ik op een verglijdende schaal zit waarbij ik begin met het topic openen onder iemand anders zijn naam*, en vervolgens dingen ga beloven, en dan misbruik ga maken van mijn positie als moderator? Als dat zo zou zijn zou het aan de boardleiding zijn me van mijn functie te ontheffen, en het zou dan absoluut niet jouw aangelegenheid zijn. vandaar ook graag dat je je klep houdt over zaken waar je geen reet mee te maken hebt.
Verder kunnen de rest van de reacties per pm, dit is een discussietopic over L-Carnitine nog, en niet over hoe corrupt je me wel niet vind. Volgende belediging aan mijn adres (of aan welk andere member dan ook) is een ban. Begin je toch aardig beu te worden.
* Dat kan ik niet eens. Ik kopieer slechts een paar berichten, en jouw bericht staat als eerste, vandaar dat de discussie onder jouw naam staat. Ga er nu juist niks aan doen, omdat je het niet normaal vraagt, maar er een hoop onzinnig kabaal om maakt.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment