Blijf het toch knap vinden dat in je profiel staat dat je 22 bent.
hoelang al bezig
Collapse
X
-
jong van hart en bewijst maar weer dat je nooit af moet gaan op wat er in iemands profiel staat.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View Postjong van hart en bewijst maar weer dat je nooit af moet gaan op wat er in iemands profiel staat..
@ topic
Begon met trainen om een sixpack te krijgen (ja, zelfs ondergetekende begon met slechts 1 doel voor ogen: abs), trainde fullbody, zes dagen per week, alle apparaten in de gym af in circuitvorm. Behoeft geen uitleg dat dat verder geen geniale start was
. Verder het eerste jaar wel mijn best gedaan, maar had totaal geen verstand van wat ik aan het doen was, dus de trainingsschema's varieerden van niet onaardig tot waardeloos
. Nu een jaar echt goed bezig, voeding in orde, training in orde etc.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk train sinds mijn 23e. Maar dat was meer om af te vallen ( ik woog 114 kg met een BF van 35%!) en ben toen in anderhalf jaar 33 kilo afgevallen en had toen een BF van 17%. Sinds mijn 25e ben ik met krachttraining begonnen (aan het klooien gegaan tenminste) en sinds 2006 pas echt serieuzer gaan trainen. Op dit moment ben ik meer voor kracht aan het trainen (sterkste man/powerlifting) dan voor bodybuilding, maar ik hou teveel van BB om er niks aan te doen. Ik train dus ook altijd wel een beetje voor het uiterlijk.
In welke regio woon je anders kun je wel met ons meetrainen op onderdelen..
Ps ik voeg je nog toe op msn maar door omstandigheden geen zin om daar te vertoevenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Lang gevoetbald en judo gedaan en van 16-18 KT daarnaast. Toen ik begin twintig was nog paar jaar KT gedaan en daarna heel lang nix. Nu paar maandjes pas bezig met schema en dat blijft ook zo komende jaren. Wel van plan om nog aikido erbij te gaan doen TZT.
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostSterkste man?
In welke regio woon je anders kun je wel met ons meetrainen op onderdelen..
Ps ik voeg je nog toe op msn maar door omstandigheden geen zin om daar te vertoevenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by 026boy View PostTrain nu 6maanden serrieus 5xperweek 2uur lang met me bro,
Wil over +- 6maanden zeker 95/110KG wegen met 9%BF
En wat bedoel je met 95/110kg? neem aan tussen de 95 en 110kg?
Wat weeg je nu dan? is volgens mijn wel heel hoog gegrepen maar we mogen allemaal dromen natuurlijk!Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Bijna 9 jaar. Zelfde verhaal als Poseidon. Wou dat ik vroeger was begonnen en vroeger bodynet ontdekt hebben. Kende vroeger wel wat van schema's maar niets van voeding. Hoop nog een paar jaren deze sport te kunnen doen.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Begonnen met thuistrainen een jaar of 3/4 geleden, totaal zonder kennis.. was bijna elke dag aan het trainen voornamelijk opdrukken en trainen op me minimax(toestel met elastieken waarmee je bijna elke spiergroep kan trainen) woog toen rond de 60 kilo. Nu bijna 2 jaar lid van een sportschool met als resultaat 84 kilo op dit moment
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View Post2 uur per keer ja? met cardio erbij ofzo??
En wat bedoel je met 95/110kg? neem aan tussen de 95 en 110kg?
Wat weeg je nu dan? is volgens mijn wel heel hoog gegrepen maar we mogen allemaal dromen natuurlijk!
2uur ja,zit ook opwarming en rekken bij etc. rust tijd enz. ik pak veel oefeningen per spiergroep endat gaat allemaal zéér lekker. ik bedoelde inderdaad tussen de 95kg en 110kg, ik weeg nu inmiddels 86KG.
de 100kg gaat me zeker lukken21Jaar, 178m, 90KG, 13% BF <><> Als de blinde de blinde leidt zullen ze beiden in het water vallen
Comment
-
Originally posted by 026boy View Post2uur ja,zit ook opwarming en rekken bij etc. rust tijd enz. ik pak veel oefeningen per spiergroep endat gaat allemaal zéér lekker. ik bedoelde inderdaad tussen de 95kg en 110kg, ik weeg nu inmiddels 86KG.
de 100kg gaat me zeker lukken
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
4 dagen geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
6 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
1 week geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment