Zijn hier rokers ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn hier rokers ?

veel bodybuilders (eieglijk allemaal) hebben er bijna alles voor over om zwaarder en groter te worden.
    maar hoe zit het nu eigelijk met de rokende bodybuilders ?
    ja je hoeft niet te zeggen dat het niet gezond is want dat weet iedereen.maar wil toch effe weten of er veel bodybuilders zijn die toch roken.ik persoonlijk ken er maar 3
    mij meegerekend.nu ben ik aan het proberen van te stoppen voor m'n vriendin.moet zeggen de eerste 2 weken ging het redelijk,omdat ik toen niet moest gaan werken.maar nu ga ik trug werken en als ik dan effe niets te doen heb is het echt serieus moeilijk.hoe zit het met jullie ?
    groetjes

Ik ben ook een roker en moet zeggen dat ik de laatste tijd wel eens gedacht heb aan stoppen maar het komt er bij mij niet echt van. Ik weet dat het schadelijk enzo is maar er zijn nog andere dingen in het leven die slecht zijn.
    stil growing

Comment

Ik ben ook een roker, heb er niet echt behoefte aan om te stoppen.
      Voor mij zou een goede reden om te stoppen zijn als ik een vriendin zou hebben die zelf niet rookt.

Ik ben nu al weer een maand vrijgezel, dus dames

Comment

ik ben ook al 2 weken gestopt met roken, en ik ben net voor het gaas gegaan, ik heb er weer een op.toch wel lekker he, maar ik vindt het wel zwak van mezelf. maar ik heb ook een ander probleem, ik heb mijn polzen gebleseerd, en kan nu niet veel aan kracht training doen. dat vindt ik nog erger .
        groetjes rien
        wat niet is, kan nog komen.

Comment

Ben op 01-01-2000 ( na 15 jaar gerookt te hebben) gestopt en begin er nooit meer mee.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kuch kuch

waar gaat dit over ?
            ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin !

Comment

Ik rook sinds mijn vijftiende en ben er nog nooit echt mee gestopt. Een week of wat terug had ik het wel zo ver afgebouwd dat ik heel dicht tegen stoppen aanzat maar ja, toen gingen er een paar dingen mis en rookte ik weer meer dan ooit...
              Ach, wie weet stop ik er nog wel mee. Denk zelf dat ik het wel kan als de motivatie maar sterk genoeg is.
              Maar helaas is het verhaal van slecht voor je enzo voor mij iig niet genoeg motivatie!

Comment

Nee ik rook niet, nooit gedaaan, ook niet geprobeerd...

Niet nieuwsgierig naar geweest, omdat ik er als kind echt onwijze hekel aan had als iemand zat te roken. Nu vind ik het nog niet lekker maar ja ach er zijn nu eenmaal mensen die roken. Je kan er gewoon niet omheen....

Comment

Met mensen die roken heb ik ook geen probleem zolang ik er niet in hoef te zitten. Vergaderingen zijn al een poosje rook vrij maar als je naderhand wat gaat eten wordt het minder

Ook zijn allebei mijn sportscholen niet rookvrij helaas..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Een sportschool niet rookvrij ??? Dat heb ik nu nog nooit meegemaakt...

Snap jullie mensen niet. Allemaal zitten klagen over "bwa waarom toch stoppen met roken"... Waarom der in de eerste plaats mee beginnen verdomme!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen die roken, maar ze moeten met die dingen uit mijn buurt blijven. Geen motivatie, geen wilskracht, maar wel anderhalf uur per dag jezelf lichamelijk afbreken. Djeezes waar ben je toch mee bezig.

Maar ja, ieder doet waar hij of zij zijn eigen goed bij voelt, dat je uren stinkt in de wind neemt 70% van de bevolking er blijkbaar graag bij.

Sorry als ik hier mensen mee op hun tere zieltje trapt, maar wou gewoon effe mijn mening duidelijk maken (waar dient een forum anders voor) en aangezien ik zowat volledig opgebrandt ben door de laatste weken kan deze mening wat ... euhm ... extravagant zijn. Dit is dus geen aanval op bepaalde mensen.

-Feel free... Or die trying-
                    -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

@spinky: je deed het toch alleen om van dat opgefokte gevoel na de training af te geraken? Hoor je nog zeggen hoe je MAKKELIJK zonder zou kunnen.

@purple: ik denk dat ik weet hoe je je voelde. Ik ben normaal ook vrij rustig met mijn mening te verspreiden, heb reeds gemerkt dat de mensen in kwestie geen kritiek kunnen verdragen over die bepaalde gewoonte. Het is nu eenmaal een deel van het leven. Als het aan mij lag al die tabak op afrika en een hele grote bom erop.

Maar genoeg gezeurd, let's all live in smoke and fog...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Little Bear @ Sep. 04 2003,10:17)](...) Als het aan mij lag al die tabak op afrika en een hele grote bom erop. (...)
                        Je mag van mij iedere mening hebben over rokers en roken die je wilt, ik kan er niet mee zitten.
                        Deze laatste opmerking echter vind ik verdacht veel in de buurt van ernstig rascisme komen en dat valt wel degelijk héél erg slecht bij mij!!  

Comment

En dan nog wat Little Bear, als je zoals jezelf aangeeft alleen je algemene mening over een onderwerp wilt ventileren moet je er geen personen bij betrekken.
                          Je zegt dat het geen aanval is op mensen maar je maakt wel degelijk een k*t opmerking tegen Webbie, uiterst persoonlijk dus lijkt me zo.

En dat is gewoon mijn mening...

Comment

HOUDEN WE HET HIER WEL GEZELLIG??

En liever niet mensen persoonlijk aanvallen..Kan nogal kwetsend zijn, want je weet niet wat er achter kan steken. Iedereen heeft zijn eigen mening..

Ik rook zelf niet maar ga een ander daar niet op aanvallen als ie dat wel doet. Vindt het wel vreemd dat we hier zo bezig zijn met ons lichaam en dan erbij roken tjsa...maar okay...AS is ook niet wat je noemt gezond...

Mzzl....
                            Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Even mijn gemeende excuses voor die opmerking ten opzichte van webbie dan. Nog eens, was niet de bedoeling om iemand specifiek aan te vallen.

Wat die quote betreft, dit had helemaal niets me afrika te maken! Steek die tabak dan op een onbewoond afgelegen eiland zonder enige mate van gelijk welke fauna en flora en laat het dan ontploffen.

Bij deze trek ik me terug uit dit topic...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X