Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ruim een week geleden ben ik gestopt met roken, ik was het spuugzat. De eerste 2 dagen heb ik het "moeilijk" gehad omdat je dan pas merkt hoevaak je een sigaret opsteekt. Het is gewoon een "ritueel" en handeling die je mist.
Na de 2e dag ging het steeds beter en nu verlang ik echt niet meer naar een sigaret [ff afkloppen natuurlijk]
Het is gewoon heerlijk om niet te roken, geen grafsmaak s'morgens in je bek, geen kamer die s'morgens nog naar rook ruikt, voel me "veel fitter" en ik bespaar ook nog eens een klauw met euro's per maand EN het is natuurlijker beter voor je om niet te roken............
Een van de redenen om te stoppen was juist om wat zwaarder te worden en ik merk dat ik wat meer eet overdag en s'avonds alleen dat laatste moet verbannen worden
Ik ben 4 weken gestopt nu en heb zaterdag op een feestje 2 sigaretten gerookt.
Ik hoop dat ik het volhou en dat ik af en toe een sigaretje kan roken op momenten dat het extra gezellig is en dat ik de dag daarna het weer kan laten om te roken.
Volhouden Ax want er komt nog een zware periode aan .Ik heb het ook geprobeerd om iets anders in de plaats te zetten en ben ik beginnen lopen en dat helpt wel, dat je longen helemaal open gaan staan met verse lucht... zalig gevoel
vindt ik prachtig ze axor kunnen stoppen met roken, ik hoop echt van harte at je het volhoudt. Ik ben er zeker van dat je nu een beetje zal aankomen hopelijk niet teveel natuurlijk.
axor en moody hoop echt dat jullie het volhouden.
die smaak heb ik gelukkig smorges nooit en die kookgeur kamer ook niet.ik rook nooit voor ik ga slapen misschien is dat de rede.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment