Beste eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik gebruik deze:

MDY Shop - PROTEIN 85
    Je bent niet goed wijs. 150 euro voor 5kg whey. Voor 150 euro heb je 10kg whey!!

Dat is nog eens 2 x zo veel voor hetzelfde prijs.

Comment

Originally posted by sickno View Post
      in enkel whey zitten geen aminozuren de aminozuur profiel wordt altijd later bijgegooit enkel whey zoals 100% whey producten hebben geen hoogwaardig amino profiel en over glutamine ik had me al verbeterd..

eiwit is enkel de bouwstof .. aminozuren zijn niet enkelbouwstenen maar ook zeer zeker onderhoudstenen enkel alleen eiwit is niet slim als je spierafbraak wil tegen gaan vind ik
      Direct zitten er geen aminozuren in wei, maar indirect wel omdat eiwitten opgebouwd zijn uit aminozuren. Deze eiwitten worden vervolgens afgebroken tot aminozuren. Dit gebeurt in de dunne darm.
      Met deze aminozuren vormt je lichaam dan weer de benodigde eiwitten wanneer het deze nodig heeft. Dat is dus ook de anti-catabole werking.
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
        Direct zitten er geen aminozuren in wei, maar indirect wel omdat eiwitten opgebouwd zijn uit aminozuren. Deze eiwitten worden vervolgens afgebroken tot aminozuren. Dit gebeurt in de dunne darm.
        Met deze aminozuren vormt je lichaam dan weer de benodigde eiwitten wanneer het deze nodig heeft. Dat is dus ook de anti-catabole werking.

beide bestaan uit eiwitten dat klopt zeer goed, maar beide vormen zijn niet DIRECT anti catabolistisch ... als 1 persoon portie whey neemt 1 persoon portie L-glutamine weet ik wel zeker dat persoon B een hogere anti-catabole werking heeft dan de persoon die whey heeft ingenomen..

als je het zo bekijkt zijn alle eiwitten anti-catabole... terwijl enkel bouwstenen zijn
        HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

beide bestaan uit eiwitten dat klopt zeer goed, maar beide vormen zijn niet DIRECT anti catabolistisch ... als 1 persoon portie whey neemt 1 persoon portie L-glutamine weet ik wel zeker dat persoon B een hogere anti-catabole werking heeft dan de persoon die whey heeft ingenomen..

als je het zo bekijkt zijn alle eiwitten anti-catabole... terwijl enkel bouwstenen zijn
          Eiwitten zijn niet enkel bouwstenen.
          Lees dit eerst maar eens door: Proteïne - Wikipedia

De whey is een betere anti-katabool in je voorbeeld vanwege het synergetisch effect tussen de aminozuren. Daarnaast bevat whey ook L-Glutamine.

Stel je lichaam heeft Leucine nodig (een essentieel aminozuur) en jij supplementeert L-Glutamine, dan heb je er niks aan. Gevolg is dat je lichaam spier afbreekt om aan de Leucine te komen.

Comment

Eiwitten zijn niet enkel bouwstenen.
            Lees dit eerst maar eens door: Proteïne - Wikipedia

De whey is een betere anti-katabool in je voorbeeld vanwege het synergetisch effect tussen de aminozuren. Daarnaast bevat whey ook L-Glutamine.

Stel je lichaam heeft Leucine nodig (een essentieel aminozuur) en jij supplementeert L-Glutamine, dan heb je er niks aan. Gevolg is dat je lichaam spier afbreekt om aan de Leucine te komen.

dan vul ik die weer met vloeibare aminozuren Complex
            en mijn eiwittenbron is niet enkel gelukkig whey maar ook aminozuren gescheiden van me whey ...

Comment

dan vul ik die weer met vloeibare aminozuren Complex
              en mijn eiwittenbron is niet enkel gelukkig whey maar ook aminozuren gescheiden van me whey ...
              Je dieet is natuurlijk vele malen belangrijker dan de supplementen.

Comment

Je dieet is natuurlijk vele malen belangrijker dan de supplementen.

ik heb altijd al gezecht dat je voeding 95% is 5% hulpmiddelen

Comment

@ Nex

Ow ja Nex...ik vergat te vertellen dat ik met 20% korting inkoop via mijn oom bij MDY.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Er zijn 2 mogelijkheden:

- Je kiest een weightgainer met een hoog eiwitgehalte en goede koolhydraten. Zo krijg je een volwaardige maaltijd binnen.
                    RAW IRON heeft er nu eentje met 36% time-released eiwit en de rest is time released koolhydraten. O.a. Waxy Mais, MCT Olie en Boekweitgranen.
                    Minder dan 2% vet en een goede vitamine/meneralen mix maken dit product zeer compleet.

SportFood.nl voor sportvoeding

- Je kunt ook voor een puur Whey product kiezen.
                    Ook hier weer heeft RAW IRON een mooi product. Prijs kwaliteit is zeer goed.

SportFood.nl voor sportvoeding

Bij iedere RAW IRON bestelling krijg je ook nog eens tot 31-12-08 500 gram Creatine gratis!
                    www.sportfood.nl

Comment

beide bestaan uit eiwitten dat klopt zeer goed, maar beide vormen zijn niet DIRECT anti catabolistisch ... als 1 persoon portie whey neemt 1 persoon portie L-glutamine weet ik wel zeker dat persoon B een hogere anti-catabole werking heeft dan de persoon die whey heeft ingenomen...
                      Ik weet wel zeker van niet. Thibeaudeau had een onderzoek aangehaald waarin proefpersonen zelfs met 20(!) gram glutamine geen antikatabole werking ervoeren. Whey is overigens ook waardeloos als antikatabool, daar niet van.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Toevallig nog iets met L-Leucine tegen gekomen mbt hetzelfde?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ik weet wel zeker van niet. Thibeaudeau had een onderzoek aangehaald waarin proefpersonen zelfs met 20(!) gram glutamine geen antikatabole werking ervoeren. Whey is overigens ook waardeloos als antikatabool, daar niet van.
                          Glutamine kan anti-katabool werken als je veel te weinig koolhydraten/eiwitten binnekrijgt en je lichaam dreigt zichzelf ''op te gaan eten''.
                          In een extreme cut zou het van enig nut kunnen zijn, anders niet.
                          Ook heeft Glutamine positieve effecten gehad op de weerstand van trauma patienten die veel bloed verloren waren tijdens een ongeluk.

Maar dit zijn allemaal extreme gevallen dus en de Glutamine werd ook anders toegediend.
                          www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X