Originally posted by Pinada
View Post
Training van het Illustere Trio
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostWe wachten nooit meer op jou lulhannes, sinds je ons een fucking uur in de kou hebt laten wachten op jou in R'dam.
Hear hear!
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZal ie leuk vinden om te horen madammeke"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Zou heel graag een keer mee doen maar is veeeel te ver.
Ben wel benieuwd naar de training!
Trouwens erikv was toch gestopt met trainen, teminste in ieder geval tijdelijk omdat hij problemen had met zijn rug ofniet? Of ben ik nou mis?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Even denken...schema'tje.
Wat wil je precies Mark? Dat we echt gaan toppen op oefeningen of dat we gewoon werk sets doen en wel zien hoe zwaar we kunnen? En omdat we met meerdere zijn misschien idee superset/circuit achtig iets te doen zodat je door kan gaan ipv veel wachten en kijken?
Zat als eerste idee te denken aan...
1. Clean & Press
2. Circuit
Bench
Hack Squat
DB Press
3. Deadlift
4. Leg Press
5. BoR
6. Circuit
Tricep Push Down
Curlen
Calf Raise
Of had andera opzet?
Comment
-
@ Falstyr
Het idee is goed van opzet. Maar het is nog even afwachten met hoeveel man we zijn. Als het enkel jij en ik zijn (ErikV zal niet veel trainen vanwege zijn blessure) hoeven we niet perse cirquitjes te doen. Ik zat te denken aan een fullbody opzet als deze:
Borst: Bankdrukken en schuin bankdrukken
Rug: Pulldown tot op de borst en BOR
Onderrug/totalbody: Deadlift
Biceps: Barbell curl en preachercurl
Triceps: Dippen en pressdown
Buik: overslaan..we doen dan al meer dan genoeg met al die compounds!
Benen: Squat en legpress
Zoiets? Ow en dan natuurlijk geen eindeloze setjes doen, maar gewoon 3 normale werksets.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostSorry mannen, de beruchte "Bezem" zal er niet bij zijn. zou wederom 2 uur met de trein heen en terug moeten vind ik iets teveel voor een training, en weer is niet echt super om een terrasje te pakken :P
maybe keer in de zomerthe one and only tabata overlord
Comment
-
Spank kan misschien auto mee krijgen en komt in dat geval met possel naar Tilburg. is nog even afwachten.
Cleans en Press - Daar begin ik gewoon mee. Neem aan dat je de barbel ergens vrij op de grond kan leggen net zoals deadlift?
Borst: Bankdrukken
Benen: Squat en legpress
Onderrug/totalbody: Deadlift
Rug: Pulldown tot op de borst en BOR
Triceps: Dippen en pressdown
Biceps: Barbell curl en preachercurl
Comment
-
@ Jordy: ben idd gestopt (tijdelijk). Weerhoudt mij er niet van om iig te gaan kijken wat ik nog kan Rug houdt zich tegenwoordig aardig netjes, hoef ook niet meer naar de fysio.
Ik ga iig ff kijken bij diverse oefeningen wat momenteel de stand van zaken is, dus boys: ga nog maar even oefenen op je shrugs, bor en deadlift Anders worden jullie dadelijk nog voorbij geblazen door iemand die al 4/5 maanden niet meer getrained heeft.
Nee ff serieus: ik ben nu weer thuis met lichte gewichten aan et zwaaien en wat bodyweight oefeningen om weer wat in 't ritme te komen. Écht trainen komt pas over 5 maanden, want dan is de officiële hersteltijd voorbij (aldus mijn fysio).Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...20 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-