Als je spotter alleen maar helpt bij net het laatste stukje en/of weer terug in het rek te leggen, vind ik wel dat je dit een volwaardige bench mag noemen. Je hebt immers het volle gewicht gewoon zelf omhoog gedrukt. Of het officieel ook volwaardig is weet ik niet, maar op powerlift wedstrijden enzo gebeurt dit toch ook? En dat zijn toch ook gewoon volwaardige lifts?
@ ophaler vind het een zeer goede vooruitgang op een jaar tijd. Ik weet ook niet of jij van jezelf meer een bencher of een lifter bent? Ikzelf heb bijvoorbeeld ook zeer veel moeite om m'n bench omhoog te krijgen waar ik mee bezig ben en ga maar met zeer kleine stapjes vooruit. Deadlift en Squat daarentegen, nou die vliegen omhoog.
@ ophaler vind het een zeer goede vooruitgang op een jaar tijd. Ik weet ook niet of jij van jezelf meer een bencher of een lifter bent? Ikzelf heb bijvoorbeeld ook zeer veel moeite om m'n bench omhoog te krijgen waar ik mee bezig ben en ga maar met zeer kleine stapjes vooruit. Deadlift en Squat daarentegen, nou die vliegen omhoog.
Comment