Training van het Illustere Trio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo dat was idd behoorlijk intensief!
    Ik baal wel dat ik de 150 niet gehaald heb met het bankdrukken, maar er staat een mooie 130 kg op. Twee reps met vincent erbij als spotter. De deadlift was wel de mooiste verrassing van allemaal. Ik was de hele tijd er van overtuigd dat ik 150 kg als max kon squatten, totdat Erik opmerkte dat er 160 kg opgeladen lag! Was dat ff een aangename verrassing!
    Ik heb 2 sets van 1 rep ermee gedaan. Tot mijn volle tevredenheid. De legpress ging ook redelijk, maar ik moest wel de hele tijd mijn knieeen in de gaten blijven houden (ik hield mijn handen op mijn knieeen voor de zekerheid, maar heb niet geduwd of zo...enkel met mijn benen). Tot 220 kg ging het perfect..de 260 was een dikke fail helaas. Erik heeft tussendoor ook nog wat dingetjes meegedaan zoals een shrug van 140 kg (Mr Shrugly he?).
    Ik heb het bij 100 kg gehouden met shruggen. Meer dan genoeg. Verder nog wat leuke oefeningetjes gedaan zoals pulldowns, pressdowns en cleans (alleen vincent). Anderhalf uur is zo snel weer voorbij helaas...
    Al met al erg geslaagd

@ Fallus

Damn! Wat ben jij sterk geworden!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Komen er nog foto's en video's?

Comment

*schraapt keel*
        Even een dutje gedaan, boodschappen, gegamed...dan nu het verslagje...

Ik had dus een rust weekje gehad en deze week een soort van warm-up voor de de "meet". Had aardig wat spierpijn opgebouwd en hoopte dat dit geen problemen zou geven. Donderdag avond begon me carb-load vreetfestijn. Heb me anderhalf dag te goed gedaan aan ongezonde dingen voor me carbs. Gezinsbox patat, gegrilde hamburgers, 20 pannekoeken met een spuitbus slagroom en wat kiwi's, MM's, donuts met chocolade coating, Alpine chocolade repen, stroopwafels...je kent het wel. Typisch powerlift voer Maar ja dan kreeg ik weer maagzuur en shit rofl. Vanochtend een normaal stevig ontbijt van havermout en zo weggewerkt om naar tilburg af te zakken.

Erik haalde me op bij het station en zo reden we naar de gym. We zaten wat te kleppen met de oom van DSO. Toen we hem bezig zagen in de zaal met mini gewichtjes zaten we natuurlijk te grappen. Vliegdek Kip

We gingen meteen het hok in om te benchen. Begonnen lekker licht en werkte zo onze weg omhoog. 45-60kg en Erik deed ook nog mee. Daarna wilde ik 1reppers gaan doen om op te bouwen naar de 100kg. Maar schijnbaar waren ze het er niet mee eens, want ik deed 2x90kg en dan had ik niet veel meer om te geven bij de 100kg. Mark gooide er na nog wat op om totaal 135kg te doen. Vervolgens terug naar de 80 om af te ronden en Erik deed ook hier weer mee met Mark als spotter. Vond het wel prettig dat er een nieuw bankje was. De vorige was er een stuk vanaf wat niet prettig lag.

Toen was het tijd voor deadlift. 60kg eerst. Ik deed eerst 3 normale deads dan 3reps sumo deads. Kreeg commentaar dat ik me rug overstrek dus daarna niet meer gedaan. Scheelt een hoop kracht die je anders zou verspillen hehe. Eigenlijk wilde ik de 80kg nog doen, maar Mark had de 100 er al op liggen. Dus deed ik daar maar 6 rep full stop mee. Daarna 120kg 3reps. 140kgx1...en toen wilde Mark de 150kg doen, maar had er 160 opgelegd per ongeluk hehe. Erik deed ook nog mee tot de 120 en ging niet verder ivm zijn rug. De 150 die ik wilde doen sloeg ik over en deed de riem om. Was benieuwd hoe dat zou zijn en de 160kg ging de lucht in. Vanaf 120kg hadden we een vent die binnen kwam en verbaasd ging kijken wat we aan het doen waren.

Vervolgens werd er wat shrugly gedaan. Niet echt mijn ding dus heb ook niet echt onthouden wat ze nu gedaan hebben aan gewichten en zo. Nog eventjes een poging tot Cleans gedaan. Deed full clean 60kg en dan nog 4-5 strikte presses overhead. De 80kg kreeg ik niet gecleaned dus deed er een Hang Clean mee.

Daarna de zaal in om nog wat aan te kloten. Kabelstation deden we nog wat small grip Lat Pull Downs en Tricep Push Down. Met de Tricep deed ik Full Stack voor 5 reps...das beter dan geen 1 rep zoals vorige keer hehe.

Er liepen nog 2 jonge gastjes rond. Mager en shit. Deden bijna geen enkele oefening correct en zaten van een afstandje te kijken wat wij deden met full stacks en shit.

Op de diagonale Leg Press had 1 van die ventjes net gezeten...40kg hing er aan. Ik bleek a-technischer te zijn dan normaal en kon de Leg Press niet aan de praat krijgen hehe. Dus Mark dat ding ingesteld op 100kg en zijn we gaan opwarmen. Dan 150kg....200kg... Mark deed 220kg en ik ging vrolijk met hem mee. Erik stelde voor dat we 260 nog zouden doen welk we beiden niet voor elkaar kregen hehe. Enige wat me hier opviel is dat de Leg Press nogal stroefjes ging en misschien wat olie nodig heeft ofzo.

En we hebben afgerond met nog wat Dips in zo'n toestel.

Gezellige work-out waar we goed hebben getopt

Originally posted by Nex- View Post
        Yup. Erik heeft ze en is eerst nog bij iemand anders langs. Filmpjes zijn gp3 formaat of zoiets. Dus moet misschien eerst omgezet worden als Youtube ze niet pakt. Foto's zal op me webhost komen te staan en linken naar dit topic

Comment

Jazeker!! ErikV heeft alles opgenomen met zijn telefoon. Hij zal de filmpjes wel online zetten maar dat zal waarschijnlijk na het weekend zijn
          Maarrrrrrr..wat kun je verwachten? Sowieso een bank van 130 kg (van mij), een deadlift van 160 kg (van mij EN Falstyr) en nog wat andere leuke shit. Stay posted

Comment

pfft...die dombo was vergeten de camera aan te zetten toen ik 160kg deads deed :'(

Comment

Ik wacht geduldig af op de filmpjes, leuk dat jullie alles hebben opgenomen... lekkere deads, 160kg is netjes.

Comment

Overigens nog 1 rectificatie. Vince..je zegt dat ik 135 gebankt heb, maar het was 2 x 130 kg. Voordat jullie binnen waren had ik de borst al voorvermoeid met flyes en schuine bank (hoge reps met lage gewichten), dus helaas niet hoger dan de 130 kg op de bank vandaag...

@ GeneralIx

Dus helaas geen 150kg op de film...dat komt echt nog wel. Trust me!

Comment

Ik wacht geduldig af op de filmpjes, leuk dat jullie alles hebben opgenomen... lekkere deads, 160kg is netjes.
                  En die deed ik zonder handschoentjes, straps en zonder AS te gebruiken

Comment

En ik met riem en straps....so what :P

Zat in de trein meer te denken van...160...shit das nog maar 40 tot de 200. Mwah voor de zomer doen we dat ook nog wel even :P Zat echt met een big grin te denken aan de 200kg

Maar Erik en ik zaten in de auto op weg naar het station. Stond er een brommer voor ons bij het stoplicht. gozer voorop zag ik niet, maar achterop zat echt zo'n vet vadsig monster. Broek hing zo laag je kon gelukkig nog net niet de bilnaad zien. Dus wilt hij optrekken. Hoge toeren en alles terwijl dat ding nauwelijks van zijn plek kwam. We lagen in een deuk
                    Last edited by Falstyr; 07-02-2009, 17:21.

Comment

Ben benieuwd naar de filmpjes/foto;s!!!
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

160deadliften nice
                        rest ook natuurlijk maar heb vandaag dagje deadliften gedaan en squaten.
                        deadliften ging met 120kg 1x de lucht in maar deed de lift niet helemaal correct.
                        enige wat bij mij heel erg het probleem is dat hij uit mijn handen glijd.

heb zin om de filmpjes te chekken respect ervoor!
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                          Ben benieuwd naar de filmpjes/foto;s!!!
                          anders ik wel!
                          ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Maar Erik en ik zaten in de auto op weg naar het station. Stond er een brommer voor ons bij het stoplicht. gozer voorop zag ik niet, maar achterop zat echt zo'n vet vadsig monster. Broek hing zo laag je kon gelukkig nog net niet de bilnaad zien.
                            Iewwww ja!! Die bolle op die brommer had ik ook gezien! Dat was echt niet om aan te zien!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Iewwww ja!! Die bolle op die brommer had ik ook gezien! Dat was echt niet om aan te zien!
                              Holy shit....jij ging te voet naar huis en liep ver achter ons. Dan gingen ze echt traag als jij ze zelfs nog gezien hebt :P

Comment

kheb spierpijn...120 kg deads, 140 shrugs, 60 bench , 80 (fullstack) triceps pushdown en een hele hoop buikspieroefeningen ( lachen is gezond) is een beetje zwaar na een paar maanden niks

Maar training was kick-ass, was leuk om mark en vince weer eens te zien^^
                                Filmpjes komen morgenavond, dan heb ik weer tijd
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X