Borstspieren met halters ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

leg is uit GenIx,

Comment

Is een oefening voor je lats, waarbij je pec minor hoogstens wordt gebruikt als stabilisator. That's it.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dus het staat ook fout op bodybuilding.com? ;p

Straight-Arm Dumbbell Pullover
        Exercise Data
        Main Muscle Worked: Chest
        Other Muscles Worked: Triceps, Shoulders, Lats
        Equipment: Dumbbell
        Mechanics Type: Compound

Video Guide: Windows Media - Real Player
        Tips: Lie on a bench, head at the end, with your fee flat on the floor. Start with your hands flat against the inside plate of the dumbbell at arms' length above chest. Lower dumbbell in semicircular motion behind head as far as possible without pain. Keep your elbows as straight as you can. Return dumbbell to starting position. Can also be done with a barbell.

Comment

Dumbell pullover doet inderdaad geen reet.

Comment

heb inderdaad op sites gezien dat het een veel gemaakte fout is
            Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

Zelfde met sites waar je ineens een binnen- en buitenborst hebt
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Stickies zijn er om gelezen te worden, zodat je niet voor elke poep en een scheet een nieuw topic opent en er zo duizenden topics met exact dezelfde vraag komen.
                Niet alles staat in die stickies hoor :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Nee die pens van jou past daar inderdaad niet in

@ TS Succes met googlen.

Comment

Originally posted by Gilson View Post
                    dus het staat ook fout op bodybuilding.com?
                    Helaas wel.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Technisch gezien pak je de borstspieren mee in die oefening. Maar de belasting is zo weinig dat het niet noemenswaardig is wat mij betreft. Meeste werkt wordt door je bovenrug en schouders geleverd.

Comment

Daarom pakken ze die oefening ook vaak als laatste! Maar hij word wel dikwijls gebruikt dacht ik zo (doe hem zelf ook niet trouwens)

offtopic:
                        Wat was het verschil dan ook alweer als je dwars lag pakte je dan meer borst of minder?

Comment

Ik doe met halters en dumbells..en zwem twee keer in de week heel fanatiek 100 banen met alleen schoolslag in een uur...
                          Zo hou ik het netjes allemaal.

Comment

En de rest kan je met de search vinden Die stickies zijn trouwens ronduit kut. Search is de betere manier
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Technisch gezien pak je de borstspieren mee in die oefening. Maar de belasting is zo weinig dat het niet noemenswaardig is wat mij betreft. Meeste werkt wordt door je bovenrug en schouders geleverd.
                              Als je alleen met de schouders op je bank gaat liggen en met je kont meer richting de grond gaat pak je de borst al wat meer.... Maar het blijft geen volwaardige borstoefening wat mij betreft.

Ik doe hem af en toe en dan doe ik hem met twee dumbells met veel herhalingen... concentreren op de borst. Dan voel je de borst wel.... uiteindelijk... een beetje...
                              Wat een kutoefening!

Ontopic: Ja.
                              Offtopic antwoord:
                              Des te meer omhoog het bankje, des te meer bovenkant.
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X