nah ik train me hele lichaam:P niet alleen opdrukken ik doe persoonsbeveiligings opleiding en om aangenome te worden moet je aardig wat sit-ups en push-ups kunnen en dat moet je doen op tel van de leeraar dus als ik er 500 uit me zelf kan weet ik zeker dat ik het haal:P bij de dkdb
Opdrukken en Situps
Collapse
X
-
500 sit-ups/push ups voor een opleiding? Wat een flut test is dat? In de beveiliging moet je een imposant figuur hebben en kracht. Wat heb je dan 500 push ups? Enige wat dat geeft is spier uithoudings vermogen en voor de rest geen fuck.
Ik doe niet meer dan 15repetities waarom? Omdat ik die dan doe met gewicht en dan kom ik niet verder 15. Als ik ze uberhaupt al doe, want zoals ik zei is het aardig wat tijdsverspilling.
Comment
-
Originally posted by eloy007 View Postnah ik train me hele lichaam:P niet alleen opdrukken ik doe persoonsbeveiligings opleiding en om aangenome te worden moet je aardig wat sit-ups en push-ups kunnen en dat moet je doen op tel van de leeraar dus als ik er 500 uit me zelf kan weet ik zeker dat ik het haal:P bij de dkdb
Comment
-
Ik drukte wel altijd op als voorgerecht op borsttraining!
4 * 25 ofzo (Op 2 dumbels, dus extra zwaar)
Nu doe ik het aan het einde.. en kan dan maar 10 keer (Puur uitputting van borst)
Borst train ik dan vaak ook maar 1 keer p/w!Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Originally posted by eloy007 View Postik zelf vind wel als je je goed opdrukt en vaak doet dat je je borst kapot goed traint. voor met dummbell manier.
Comment
-
Ik druk al jaren elke dag op... 3x50 sóchtends, middags en avonds....voor het slapen tot falen.. rond de 80
In het begin voelde ik nog wel wat in me borst en me triceps echter nu is het nutteloos en moet ik met meer gewicht gaan trainen.
Maar ik zie het nut van 500x opdrukken ook niet echt............?<------ BB Gun doet auw!
Comment
-
sit ups ben ik ook niet weg van.
Weet toevallig een gozer die er elke dag 100 deed voor 't slapen gaan... laag vet percentage en hele strakke buik. Dus wat dat betreft.. is het het misschien wel proberen waard maar ik doe thuis geen flikker hehe alles in de gym
Comment
-
rofl eloy... heb je die manier van sven ofzo met zijn grootpraat. ga nou maar keer fatsoenlijk een schema volgen en je BF verlagen zijn discussies waar je het antworod al op weet man. en dat bier in het weekend helpt er niet bij
Zo ga je ook weinig merken van je shakes die je neemt. verbeter je voeding drink minder [b]ier, ga serieus trainen richtinf 4x8 oid en ga tot het uiterste. aangezien je vaak zat in harderwijk bent. anders x samen trainen? met zijn 2en kan je je chest nog meer tot uiterste trainen...
en om ontopic te blijven.. geloof push ups rond de 62 tijdje terug en situps rond de 80. maar toen woog ik stukje lichter :P zal binnekort nog is kijken.. gewoon schuinbankje situps of oldskool op de grond situps.
Gl m8
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: