Opdrukken en Situps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nah ik train me hele lichaam:P niet alleen opdrukken ik doe persoonsbeveiligings opleiding en om aangenome te worden moet je aardig wat sit-ups en push-ups kunnen en dat moet je doen op tel van de leeraar dus als ik er 500 uit me zelf kan weet ik zeker dat ik het haal:P bij de dkdb

Comment

500 sit-ups/push ups voor een opleiding? Wat een flut test is dat? In de beveiliging moet je een imposant figuur hebben en kracht. Wat heb je dan 500 push ups? Enige wat dat geeft is spier uithoudings vermogen en voor de rest geen fuck.

Ik doe niet meer dan 15repetities waarom? Omdat ik die dan doe met gewicht en dan kom ik niet verder 15. Als ik ze uberhaupt al doe, want zoals ik zei is het aardig wat tijdsverspilling.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
        nah ik train me hele lichaam:P niet alleen opdrukken ik doe persoonsbeveiligings opleiding en om aangenome te worden moet je aardig wat sit-ups en push-ups kunnen en dat moet je doen op tel van de leeraar dus als ik er 500 uit me zelf kan weet ik zeker dat ik het haal:P bij de dkdb
        je zult er echt geen 500 moeten doen zie dat maar eens te halen. 500 is wel een beetje hoog gegrepen. denk dat je met die test tussen de 50 en 100 moet kunnen, maar meer ook niet

Comment

Ik drukte wel altijd op als voorgerecht op borsttraining!
          4 * 25 ofzo (Op 2 dumbels, dus extra zwaar)

Nu doe ik het aan het einde.. en kan dan maar 10 keer (Puur uitputting van borst)

Borst train ik dan vaak ook maar 1 keer p/w!
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

ik zelf vind wel als je je goed opdrukt en vaak doet dat je je borst kapot goed traint. voor met dummbell manier.

Comment

ik zelf vind wel als je je goed opdrukt en vaak doet dat je je borst kapot goed traint. voor met dummbell manier.
              kapot goed. ga maar gewoon bankdrukken!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                kapot goed. ga maar gewoon bankdrukken!
                Juist !

500x opdrukken... lekker belangrijk

Comment

dat hier nog op gereageerd wordt....

Shit nou doe ik het zelf ook.

Comment

Kan gevoelsmatig vinden wat je wilt. Alleen jammer dat de praktijk je tegen zal spreken en zo ook de wetenschappelijke onderzoeken. Met bodyweight oefeningen kun je veel, maar je moet het niet overschatten zoals jij doet.

Comment

Gewoon op decline bench en dan schijf op je borst en crunchen maar..
                      Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Originally posted by -HnK View Post
                        Gewoon op decline bench en dan schijf op je borst en crunchen maar..
                        Schijf op je borst en crunchen maar? ja je ballen of je giecheltje gecrunched, slimme!
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik druk al jaren elke dag op... 3x50 sóchtends, middags en avonds....voor het slapen tot falen.. rond de 80

In het begin voelde ik nog wel wat in me borst en me triceps echter nu is het nutteloos en moet ik met meer gewicht gaan trainen.

Maar ik zie het nut van 500x opdrukken ook niet echt............?
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

ik dacht ik maak gewoon effe een discussie zodat ik weer wat gepost heb en was wel nieuwschierig en als ik hier wat post is het meeste toch feedback wat je krijgt:P

Comment

sit ups ben ik ook niet weg van.
                              Weet toevallig een gozer die er elke dag 100 deed voor 't slapen gaan... laag vet percentage en hele strakke buik. Dus wat dat betreft.. is het het misschien wel proberen waard maar ik doe thuis geen flikker hehe alles in de gym

Comment

rofl eloy... heb je die manier van sven ofzo met zijn grootpraat. ga nou maar keer fatsoenlijk een schema volgen en je BF verlagen zijn discussies waar je het antworod al op weet man. en dat bier in het weekend helpt er niet bij
                                Zo ga je ook weinig merken van je shakes die je neemt. verbeter je voeding drink minder [b]ier, ga serieus trainen richtinf 4x8 oid en ga tot het uiterste. aangezien je vaak zat in harderwijk bent. anders x samen trainen? met zijn 2en kan je je chest nog meer tot uiterste trainen...

en om ontopic te blijven.. geloof push ups rond de 62 tijdje terug en situps rond de 80. maar toen woog ik stukje lichter :P zal binnekort nog is kijken.. gewoon schuinbankje situps of oldskool op de grond situps.

Gl m8

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X