The biceps-peak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The biceps-peak

HOI ,

gezien het onderwerp denk ik dat je mijn vraag wel kan raden. Een peak in jouw biceps ziet er fantastisch en opvallend uit. Ik vroeg me af of het nou werkelijk genetisch bepaald is. Of dat je dit ook kan bereiken met training. Of
    dat dit misgien allemaal te maken heeft met steroiden.?????

thnx

genetisch bepaald imo
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hard trainen om er alles uit te halen wat er in zit...maar ik ben bang dat het voor 90% genetisch bepaald is!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Themuscle View Post
        HOI ,

gezien het onderwerp denk ik dat je mijn vraag wel kan raden. Een peak in jouw biceps ziet er fantastisch en opvallend uit. Ik vroeg me af of het nou werkelijk genetisch bepaald is. Of dat je dit ook kan bereiken met training. Of

thnx
        Op wie zijn biceps heb je het?
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Hard trainen om er alles uit te halen wat er in zit...maar ik ben bang dat het voor 90% genetisch bepaald is!
          Leuk zal ik nooit een piek krijgen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Leuk zal ik nooit een piek krijgen

Je hebt al eeen piek in je buik.

ONtopic: genetisch hard trainen kan je wel end komen overigens

Comment

re

Originally posted by Themuscle View Post
              HOI ,

thnx
              let op ik geef je een site daar staan onwijs veel oefeningen vor heel het lichaam.
              want 1 van de belangrijkste is voor doelstelling te behalen is dat je veel afwisselt en een goede intra en intermusculaire coördinatie hebt.
              Muscle & Strength - Huge Muscle Building Site, Store & Community

Good Luck

Comment

Leuke site
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ja, ik ken ook nog een supersite..
                  Die maakt zelfs de schema's voor je , als jij je wensen in tikt.
                  Maar ik kan niet meer op de naam komen..hahaha.
                  Post wel weer als ik het weet hoor..

Comment

het is idd genetisch bepaald, maar de piek kan je met een paar oefeningen wel maximaliseren, maar niet volledig trainen.
                    Met deze oefeningen pak je je biceps anders, omdat je je biceps samenknijpt (moet je maar eens proberen om je duim en wijsvinger op je huid te zetten en naar elkaar toe te trekken)
                    dan zie je vanzelf dat je vet omhoog "piekt".
                    Een paar piek-oefeningen hebben dezelfde effect op de spier.
                    Ik kende ook een jongen op de sportschool die ALLEEN maar concentrationcurls deed. Zijn piek was echt niet normaal, maar zn biceps zag er voor de rest niet uit. (geen complete ontwikkeling, dus alleen de hoogte v zn biceps)
                    Spier drukt zichzelf dus niet naar elkaar toe met bijv. een barbellcurl.
                    Maar dus wel met peak curls
                    Vandaar dat ik ze altijd in mn schema zet:

-concentration curl
                    -one arm cable curl
                    -Dumbbell preacher curl (geen barbell preacher, deze legt meer nadruk op de onderkant) met een DB knijpt ie t fijn Het verschil zul je wel merken, want bij de db preacher voel je veel minder spanning op je biceps na de oefening.
                    -spider curl
                    -overhead cable curl

en allerbelangrijkst... zo hard mogelijk knijpen aan t einde.

Comment

biceps piek

THAnks allemaal voor de nuttige info. Ik denk dat ik het begrepen heb

Comment

ikzelf doe 4 oefsss voor biceps, kan toch geen kwaad om 2 piek oefeningen er in te zetten

Comment

Piek wordt veroorzaakt door de lange kop en de dooronderliggende brachialis. Oefeningen om de piek te accentueren moeten dus het accent hierop plaatsen.

Maw, hammercurls, reverse curls, curls met een wijde grip en curls die het onderste deel van de bewegingsbaan accentueren

Let er wel op dat accentueren van het ene meestal voortkomt uit het minder belasten van het ander.

Dat piek te trainen valt bewijst Larry Scott, waneer je foto's bekijkt van zijn biceps toen hij Mr. O was en nu dan zie je daar een groot verschil tussen. Bedenk echter wel dat hij daar heeeeeeeeeeeel wat jaartjes over gedaan heeft en dat 6 weken piekaccentuatietraining niet echt enorme resultaten zal geven.
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Oke; ik doe 1) sitting curl 3 setjes 2) larry scott curl met 1 dumbell 3 setjes 3) hammer curl met touw 4 setjes 4) concentration curl met barbell 4 setjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X