230 Deadlift Record

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LittleMofo View Post
    Zonder die zware deads word ik ook wel net zo groot als met die zware deads
    Denk jij dat?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Precies, beetje raar...

Gewicht is relatief: voor de ene kan 200 kilo niet te zwaar zijn, terwijl voor de andere 100 kg al TE zwaar is (stel je hebt 2 personen met exact dezelfde problemen en potentie, maar de ene heeft bijv een half jaar ervaring terwijl de andere al 5 jaar bezig is). Je pezen groeien mee en maken zich klaar voor steeds grotere belasting (tot de persoonlijke limiet)
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Denk jij dat?
        Dat weet ikwel heel zeker.
        Er zijn zat grote bb-ers (naturel en met aas) die groot zijn geworden
        zonder zelfs te deadliften. Deadlift zecht vrij weinig voor een bodybuilder

Comment

Als je niet kuurt en nooit zwaar gaat ga je zowiezo veel sneller tegen plateau's aanlopen, maar ik geloof dat jij nagenoeg constant kuurt on-off time gelijk en dan nieuwe kuur, dus dan kan je wel hoger in reps zitten ja. Maar als naturel denk ik dat je toch zwaar zult moeten gaan, zeker op deadlifts.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zou graag een filmpje willen zien lijkt me bruut.
            enem wat is het record van nederland eigenlijk van senioren?
            Calisthenics / Street workout

Comment

Heb ooit één kuurtje winstrol only gehad jah.

Comment

@ Littlemofo

De beste bodybuilders deadliften wel.

Comment

Dat weet ikwel heel zeker.
                  Er zijn zat grote bb-ers (naturel en met aas) die groot zijn geworden
                  zonder zelfs te deadliften. Deadlift zecht vrij weinig voor een bodybuilder
                  je kan zeker groot worden zonder te deadliften, maar door te deadliften kun je de lat zeker hoger leggen. deadlift is de king of all exercise voor een bb!!

Comment

Ik doe hem verder ook wel want anders hoor ik er niet bij.
                    Alleen doe ik hem wel rustig aan. Ik begin nu pas ieingelijk weer met verhogen van gewichten
                    iedere week probeer ik zwaarder tepakken met meer herhalingen ofmeer gewicht.

Comment

Ik doe hem verder ook wel want anders hoor ik er niet bij.
                      Alleen doe ik hem wel rustig aan. Ik begin nu pas ieingelijk weer met verhogen van gewichten
                      iedere week probeer ik zwaarder tepakken met meer herhalingen ofmeer gewicht.
                      Goede reden.

Comment

Heb jij een andere reden dan?
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

haha thanks voor de leuke reacties! Op de wedstrijd zat hij tussen de 89 en 90 kg dus <90 klasse. Zijn lengte is ongeveer 1.86 m

Comment

YouTube - 230 kg deadlift 17 years old Dit is het filmpje trouwens, voor degene die geinteresseerd zijn ^^.

Comment

Goed hoor op zo'n jonge leeftijd die kracht al bezitten!
                              Man! Ik hoop zelf ook ooit de 250 kg te halen en misschien er wel voorbij te gaan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X