Tips en trucs???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nogmaals excuses....

Ik houd vn de manier waarop jullie het doen dit forum,,,, de snelste en makkelijkste manier is meestal niet de beste..... En zonder eigen inbreng lukt toch niks......

Ik zal eerst maar eens zelf aan de slag gaan met verdiepen... Toch bedankt....

Comment

Ik heb stickys gelezen en wil mijn lichaamssamenstelling veranderen zie ik
      Ik moet nu echt 8 keer per dag per schema eten???
      Eigenlijk wil ik eten gewoon normaal blijven doen,,, ik eet thuis/ op school en een keer of vier per dag.... Verder zou ik met mijn manier van trainen na een bepaalde tijd toch verandering moeten komen....

Comment

Originally posted by lexusde8e View Post
        nogmaals excuses....

Ik houd vn de manier waarop jullie het doen dit forum,,,, de snelste en makkelijkste manier is meestal niet de beste..... En zonder eigen inbreng lukt toch niks......

Ik zal eerst maar eens zelf aan de slag gaan met verdiepen... Toch bedankt....

Goed, dat is beter. Haha, daar leer je ook het meest van hoor.

Maar over dat trainen thuis:
        Dat werkt inderdaad niet echt nee. Heeeeel iets misschien, maar echt niet noemenswaardig.
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Waarom is dat dan????
          Opdrukken situps dumbell curls moeten toch gewoon werken drie dagen per week met rust of ben ik nu gek???

Comment

ik hoop trouwens dat jullie me wel willen helpen ondanks dat ik niet van plan ben er een way of life van te gaan maken.. Dat 8 keer per dag eten zie ik bijvoorbeeld niet zitten ... Ik wil lekker sporten en bezig zijn en op een goede manier... In die rode stichies trouwens niet echt veel over wey... Weet nog niet of ik hier nu wel of niet aan moet beginnen maar ik ben nog aan de read........

Comment

Waarom is dat dan????
              Opdrukken situps dumbell curls moeten toch gewoon werken drie dagen per week met rust of ben ik nu gek???
              Voorbeeld:
              Jij doet 5x 18 kilo voor de biceps.
              En dat was je arm oefening.

Dan doe je nog wat opdrukken, sit ups voor het buikje en de oefening voor je traps.

'Elke' (lang niet elke, maar elke die je noemt) spier komt hier uiterst minimaal aan de orde.

Je doet bijvoorbeeld 1 biceps oefening, maar daar zijn er velen van. Je arm heeft echter meerdere spieren he. Je triceps bijvoorbeeld. Die doe je al niet. Je onderarm, en voor al die spieren zijn er heel veel oefeningen in plaats van eentje.

Snap je?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                Voorbeeld:
                Jij doet 5x 18 kilo voor de biceps.
                En dat was je arm oefening.

Dan doe je nog wat opdrukken, sit ups voor het buikje en de oefening voor je traps.

'Elke' (lang niet elke, maar elke die je noemt) spier komt hier uiterst minimaal aan de orde.

Je doet bijvoorbeeld 1 biceps oefening, maar daar zijn er velen van. Je arm heeft echter meerdere spieren he. Je triceps bijvoorbeeld. Die doe je al niet. Je onderarm, en voor al die spieren zijn er heel veel oefeningen in plaats van eentje.

Snap je?
                en als je het nog niet snapt weet je waar je moet zijn.
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ok ik snap het.... Ik zal weer s verder gaan lezen met betrekking tot trainen doe trouwens 5 setjes van 8 keer 18 kilo met dumbells,,,, mistyp.... dat moet toch wel iets werken..... ben in totaal toch poosje bezig met 4 van dei sets dus dan moet ik het in verschillende dagen doen???? Om de rest erbij te doen??? 600 situps 600 pushups per week,,, moet wel iets werken.....

Maar goed ik vat m... Zoals ik al zei wil er geen way of life van maken ook met eten maar ik moet ook niet scheef groeien of met scheve verhoudingen zitten

Ik ga maar weer verder lezen......

Wederom bedankt.....

Comment

en zonder wey shakes zou ik dus gaan verliezen????

Comment

ok ik snap het.... Ik zal weer s verder gaan lezen met betrekking tot trainen doe trouwens 5 setjes van 8 keer 18 kilo met dumbells,,,, mistyp.... dat moet toch wel iets werken..... ben in totaal toch poosje bezig met 4 van dei sets dus dan moet ik het in verschillende dagen doen???? Om de rest erbij te doen??? 600 situps 600 pushups per week,,, moet wel iets werken.....

Maar goed ik vat m... Zoals ik al zei wil er geen way of life van maken ook met eten maar ik moet ook niet scheef groeien of met scheve verhoudingen zitten

Ik ga maar weer verder lezen......

Wederom bedankt.....

Buikspieren zijn nog relatief goed te doen thuis omdat je daar lang niet altijd een apparaat voor gebruikt. Zoek op internet en je komt tientallen oefeningen tegen die je op een matje ofzo kunt doen.

Verder zoals ik al zei: het zet weinig zoden aan de dijk. Verwacht er niks tot niet teveel van door thuis te trainen.

Ik zeg niet direct dat je zonder wheyshakes spieren gaat verliezen. Alleen (dat zul je als je lekker aan het lezen bent in de stickies en verdere topics ook wel lezen) is vet verbranden en spierbehoudt tegelijk lastig te realiseren.

Een wheyshake heeft echter echt goed resultaat wanneer je voeding ook aardig geregeld is. Verder ga ik hier niks over zeggen omdat ik daar een beetje een andere mening op nahoudt. Ik ken mensen die gewoon goed eten, tonijn, kwark, rijst,kpi noem maar op. Maar ook niet 8x per dag methode hanteren en die echt groot zijn geworden. Echter de kenners hier zeggen dat je zonder echt heeeel goed voedingsschema minder ver komt. En op dat gebied, dus het gebied van voeding, zou ik naar hen luisteren omdat zij echt heel veel weten.

Dus een whey gaat het best gecombineerd met goede voeding.

Comment

Probleem is dat je thuis niet alles optimaal kunt trainen. Vb je benen... Als je natuurlijk voor deftig materiaal gaat kijken (een homygym opstellen dus, racks, halters, barballs, gewichten etc) dan kan het wel.

Met 2 dumbbells NIET.

Daarnaast moet je geen 8x per dag eten. Het belangrijkste is WAT je eet. Kijk hoeveel keer je wel kan eten. Maar probeer toch een 5 a 6 keer. Je toch pauzes? Wel ontbijt, pauze,middag,pauze,avond,slapen. Dat zijn 6 maaltijden, je gaat me niet zeggen dat je dit niet kan?
                        Kijk dan naar wat je eet, dingen met verzadigde vetten en suikers zwier je eruit en je vervangt ze door kipfilet, pindakaas, havermout enzovoort

Als je dit al op punt hebt ga je al een hele stap verder staan
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by erikv View Post
                          en als je het nog niet snapt weet je waar je moet zijn.

Comment

ik hoop trouwens dat jullie me wel willen helpen ondanks dat ik niet van plan ben er een way of life van te gaan maken.. Dat 8 keer per dag eten zie ik bijvoorbeeld niet zitten ... Ik wil lekker sporten en bezig zijn en op een goede manier... In die rode stichies trouwens niet echt veel over wey... Weet nog niet of ik hier nu wel of niet aan moet beginnen maar ik ben nog aan de read........
                            Ook u mag zich eens gaan inlezen over IF.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ook u mag zich eens gaan inlezen over IF.
                              Denk ook niet dat dit iets gaat zijn voor de TS. Vrees dat ie veel wilt zonder iets te doen
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                                Denk ook niet dat dit iets gaat zijn voor de TS. Vrees dat ie veel wilt zonder iets te doen
                                Denk dat dat voor heel veel mensen niks is hoor. Volgens mij zijn er hier toch ook niet heel veel die aan IF doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X